Wat is jouw laatste aanwinst? (deel VII)

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_TOPIC_LOCKED
T82
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 10 Aug 2012 10:56

Ik ben nu al helemaal blij zeg. Heb zitten spelen met de handleiding ernaast om alle knopjes te leren kennen.
Ik vind de knopjes erg logisch, en ik vind het bijv. erg makkelijk hoe ik de AF en AFpunten blindelings in kan stellen. Tijdens het kijken door de zoeker gewoon hoppa, zo een ander AFpunt gekozen.

Ik denk dat ik deze camera en ik het samen wel gaan redden.
admiral freebee
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 65
GeregistreerdCOLON 21 Dec 2010 17:14

Mijn oude draagtas werd te klein voor mijn materiaal dus heb ik vandaag een nieuwe aankoop gedaan:

Lowepro Stealth Reporter D550 AW
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Vandaag Lightroom 4 gekocht, ik werkte nog steeds met 3, een black rapid als cadeautje voor Yentl..die heeft zo'n last van het snijden in haar nek met de standaard strap, en een apple tv, dat is echt leuk foto's kijken op de tv! Super scherp en grooooot :D
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Gebruikers-avatar
veldje63
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1761
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 19:59
WoonplaatsCOLON Kaag en Braassem
CONTACTCOLON

Apple tv is leuk speelgoed :-)
groetjes,
Rob
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

@Rob

Apple tv is idd een leuk speeltje. Ook zeer leuk icm met Spotify op je iPad/iPhone.
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Ik vind de apple tv voornamelijk leuk omdat ik mijn foto's op groot formaat op de tv kan bekijken en kan laten zien, mijn mannetje vind het vooral leuk omdat hij de allernieuwste films kan huren :mrgreen:
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Ook dat natuurlijk, Judith.
Klein apparaatje met grootse mogelijkheden. Hele familie tevreden. :mrgreen:
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
MichielBroerse
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 928
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2012 09:32

Sinds gister erbij:
500D met 18-55mm
430EX II
Heerlijke allround 15-85mm
Zoals al gezegd in ander topic 70-300mm

Helaas kan ik echt niet alles houden, mijn vriendin vind het allemaal te veel...
Dus maar rustig na denken wat er vervolgens ook weer weg gaat (Tot nu toe besloten: De 450D en de Tamron 70-300)
Gebruikers-avatar
dukie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 905
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2008 16:59
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

De knoop eindelijk doorgehakt en de vertrouwde 450D verkocht. Via MP een 5D gekocht om eens aan FF te snuffelen. Eerste plaatjes van vandaag word ik erg blij van!
Gebruikers-avatar
Claudia007
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2011 22:42
WoonplaatsCOLON Beverwijk
CONTACTCOLON

Mijn laatste aanwinst is een Carry Speed Pro MKII en ben er erg blij mee en mijn nek en arm nog meer.
Canon EOS 7D+Canon grip, EF 50mm f/1.8 II, EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, EF 24-105mm f/4L IS USM en EF 70-200mm f/4.0 L IS USM, Speedlite 600EX-RT
http://www.claudia008.deviantart.com/gallery/
Anoniem 3

dukie schreefCOLONDe knoop eindelijk doorgehakt en de vertrouwde 450D verkocht. Via MP een 5D gekocht om eens aan FF te snuffelen. Eerste plaatjes van vandaag word ik erg blij van!
Proficiat, Peter.
Gebruikers-avatar
dukie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 905
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2008 16:59
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

gvasseldonk schreefCOLON
dukie schreefCOLONDe knoop eindelijk doorgehakt en de vertrouwde 450D verkocht. Via MP een 5D gekocht om eens aan FF te snuffelen. Eerste plaatjes van vandaag word ik erg blij van!
Proficiat, Peter.

merci Gabriel. Nu kan ik FF en crop eens echt vergelijken, en ben benieuwd wat daar uitkomt.
niels81
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2012 20:18

Een nieuw zwembad, 2,44 diameter. Lekker voor mij en de vrouw tijdens de warme dagen..... oh ja, de kinderen mogen er soms ook in :)
body; 500D, lensjes; kitlens 18-55 + 50mm 1.8, filtser; metz 44 af-1
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

leuk, maar laten we het wel ietwat fotogerelateerd houden en nu niet beginnen van leuke foto''s van de kids in het zwembad.

Zelf heb ik een fototas gekocht, had er nog niet :mrgreen: , heb alleen maar groot, groter en nog groter, dus nu maar eens een tas gekocht waar een 7D (of 5D II) plus 24-105 plus een 70-300L in paste, gevonden in een Golla, als het erin zit kan er alleen nog een compactflash kaartje bij zit ie propvol.
Wilde eigenlijk een snuittas, maar daar kan echt alleen maar een camera plus lens in, deze is nie veel groter dan een snuittas maar doordat deze iets breder is ook nog ruimte om er een 70-300L bij te proppen (zonder zonnekap welliswaar).
Fotograferen is kijken niet klikken.
Livio Livius
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2011 16:24

Van Peter de Graaf een gebruikte Canon 5d mark II met relatief weinig clicks. Very happy 8) .

Thks voor de koffie en de extra accessoires!
Gebruikers-avatar
CrisM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 801
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2012 19:14
WoonplaatsCOLON Genk

Een B+W KSM MRC Nano XS Pro 77 mm Circulair Polarisatie ( stond in promo en kon ze niet laten liggen met een uitstap naar Barcelona in zicht :mrgreen: )
EOS 5D MARK III | EF 24-105mm f/4 L IS USM | Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM | Sigma 35mm F1.4 DG HSM A | 2 X Canon Speedlite 600EX-RT | Canon Speedlite Transmitter ST-E3-RT | Samyang 14mm F2.8 IF ED UMC
Sandra78
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2012 18:19
WoonplaatsCOLON Friesland
CONTACTCOLON

Nou mijn nieuwste aanwinsten zijn een Terba rugzak, een Canon 100 mm F 2.8 lens, en nog wat batterijen en een screenprotector en een beschermkapje voor de flitsschoen. Gelijk ook weer straatarm maar alles is ook niet in een keer gekocht hoor. En nu aan het spelen met mijn nieuwe lens.
Gebruikers-avatar
yentl
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 132
GeregistreerdCOLON 27 Feb 2011 14:47

Paar dagen geleden heb ik een black rapid strap gekregen van mijn ouders en vandaag zelf een 50mm 1.8 plastic fantastic gekocht om te gebruiken bij newbornreportages. Zondag kan ik hem al uitproberen dan ga ik met mijn moeder mee naar een newbornshoot.
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

een witte 70-300 lens incl zonnekap zojuist aangeschaft.
Fotograferen is kijken niet klikken.
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Closeshooter schreefCOLONeen witte 70-300 lens incl zonnekap zojuist aangeschaft.
Dat is wel een hele mooie aanwinst !
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar