[Expositie] Ytos in Stadhuis Beverwijk (vooraankondiging)

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Ik wist het al wat langer, maar ik heb gisteren de definitieve data doorgekregen. Ik mag in de maand september exposeren in het nieuwe Stadhuis van Beverwijk.

De gemeente biedt een jaar lang 12 kunstenaars de gelegenheid hun werk gedurende een maand te exposeren. Uit de vele aanmeldingen hebben ze o.a. mij gekozen. Dat ik supertrots ben is natuurlijk evident :D

Ik ga straks even kijken hoe e.e.a. te hangen komt en hoe groot het werk kan worden. Komende week ga ik alles dan verwerken en bestellen en het echte spambericht de deur uitgooien.

Ik houd jullie op de hoogte.
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Geweldig!
Als het even kan kom ik kijken :wink:
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

super goed!
gefeliciteerd! ;)
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Gebruikers-avatar
RPGraphix
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 283
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2011 09:50
WoonplaatsCOLON Ergens in Noord-Holland
CONTACTCOLON

Ik woon in de buurt dus kom zeker even kijken als het zover is.

Groet,
Ruud
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

De afgelopen weken ben ik flink aan de slag geweest met m'n expositie. Degene die me volgen op Facebook hebben dat als het goed is meegekregen. Zo niet, dan kun je de pagina "Liken" ;). Hierbij in ieder geval een korte opsomming. Ik heb (in volledig willekeurige volgorde genoemd):

* Een poster ontworpen, af laten drukken op A3 en verspreid in o.a. Beverwijk;
* Sponsors gezocht, om de kosten van de afdrukken en het opplakken te verlichten;
* In samenwerking met Cameraland een selectie gemaakt van het te exposeren werk;
* 12 Foto's laten afdrukken op 75x50cm en laten opplakken op polystyreen;
* Kaartjes met QR-codes gemaakt, die bij de werken komen te hangen. Middels de QR-codes kan men achtergrondinfo krijgen;
* Een interview gegeven op Radio Beverwijk, te beluisteren via m'n Blog;
* Een persbericht gemaakt en naar diverse media gestuurd. Het is inmiddels gepubliceerd in het Noord-Hollands Dagblad en De Beverwijker;
* Een interview geregeld met een oud vriendin van me van het Noord-Hollands Dagblad.

In de mail die ik in eerste instantie kreeg van de gemeente Beverwijk stond dat er geen officiële opening zou zijn. Dat blijft zo, echter, de wethouder met Kunst en Cultuur in z'n portefeuille komt de expositie wel bekijken. Dat gebeurt op donderdag 6 september tussen 17:00 en 17:30 uur. Iedereen is dan welkom. Op donderdag is het Stadhuis ook 's avonds tot 20:00 uur open. Zelf ben ik er tot uiterlijk 18:45 uur.

Hierbij dan nog even de poster, zoals die geworden is:

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Gaaf Yljas, gefeliciteerd!!
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Gebruikers-avatar
Renate~B
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2942
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 10:25
WoonplaatsCOLON Een plek onder de zon.
CONTACTCOLON

Super hoor!
Gefeliciteerd, dit is best wel een hele eer he :D
“Everybody is a genius.
but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
Gebruikers-avatar
Claudia007
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2011 22:42
WoonplaatsCOLON Beverwijk
CONTACTCOLON

He volgens mij heb ik die foto ergens voorbij zien komen.......gefeliciteerd misschien kom ik ook ff langs het is dichtbij :mrgreen:
Canon EOS 7D+Canon grip, EF 50mm f/1.8 II, EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, EF 24-105mm f/4L IS USM en EF 70-200mm f/4.0 L IS USM, Speedlite 600EX-RT
http://www.claudia008.deviantart.com/gallery/
Gebruikers-avatar
fotopapa
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 436
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2012 13:36
CONTACTCOLON

Echt super man vind het echt heel leuk voor je.

Gr Leon
"De perfectie van het moment is ons misschien niet altijd even duidelijk, toch maakt dit het moment niet minder perfect" Neale Donald Walsch 1999
http://www.leonvanbaalfotografie.nl
Gebruikers-avatar
veldje63
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1761
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 19:59
WoonplaatsCOLON Kaag en Braassem
CONTACTCOLON

Goed zeg, yljas. :-)
groetjes,
Rob
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Thnx all. Ik zal op termijn ook een blog plaatsen op Photfacts.nl. Daar ben ik sinds kort ook actief en ik zag dat er nog niets is geschreven over wat er allemaal bij een expo komt kijken. Leek me dus wel leuk.

@Claudia: zou kunnen dat je de poster hebt gezien. Hij hangt o.a. bij alle vestigingen van SWB, Handyman, de Volendammer Vishandel in de Beverhof, De Beverwijkse Boekhandel, uiteraard bij Foto-Expert en nog vele anderen. Leuk dat 'ie toch opvalt.
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

boels069 schreefCOLONGeweldig!
Als het even kan kom ik kijken :wink:
+ 1 !
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
Gebruikers-avatar
Claudia007
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2011 22:42
WoonplaatsCOLON Beverwijk
CONTACTCOLON

Ytos schreefCOLON @Claudia: zou kunnen dat je de poster hebt gezien. Hij hangt o.a. bij alle vestigingen van SWB, Handyman, de Volendammer Vishandel in de Beverhof, De Beverwijkse Boekhandel, uiteraard bij Foto-Expert en nog vele anderen. Leuk dat 'ie toch opvalt.
Stond hij ook in de Beverwijker? Of hoe heet dat krantje? Zou ook tijdens de boodschappen geweest kunnen zijn. Ik ga nu extra opletten.........foto expert is dat op het hoekje begijnestraat sorry geen idee hoe je het schrijf ik ben geen officiële Bever :oops: maar bedenk me ineens dat ik hem daar zag......morgen avond ff opletten als ik terug ben in Bever.
Canon EOS 7D+Canon grip, EF 50mm f/1.8 II, EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, EF 24-105mm f/4L IS USM en EF 70-200mm f/4.0 L IS USM, Speedlite 600EX-RT
http://www.claudia008.deviantart.com/gallery/
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Ja, stond o.a. in de Beverwijker, weliswaar bijgesneden net als in het NHD. En Foto-Expert is inderdaad dat winkeltje op de hoek van de Bree- en Begijnenstraat. Daar heb ik alles ook laten afdrukken. Eigenaar Ben en medewerker Bart weten gewoon waar ze het over hebben en dat is erg fijn.
Compactflash
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:44

Toon je foto's van hoe het er daar bij hangt? Zou wel leuk zijn om dat te zien. (voor mij is het te ver weg om zomaar even langs te rijden...

Groeten,
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Weet ik nog niet. Ik wil in ieder geval voorafgaand aan en tijdens de expositie niets op m'n website laten zien. Wellicht dat ik dat later nog doe. Een overzichtsfoto in m'n blog zal er wellicht wel komen.
Gebruikers-avatar
Canon Benny
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1911
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2007 17:08
WoonplaatsCOLON Gelderland
CONTACTCOLON

Ytos,

Heel veel succes, maar dat zal zeker lukken!

Misschien, als ik het red, kom ik nog wel even kijken. Echter, zit ik altijd met mijn agenda... :)

Donderdag 06-09-2012 "officiële" opening om 17.00 uur?

Benny
http://www.bennyvandewerfhorst-fotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Gefeliciteerd met deze mooie blijk van waardering van jouw "kunsten"...! Top!

Succes met de voorbereidingen nog en geniet maar lekker van de verdiende aandacht zou ik zeggen!
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Canon Benny schreefCOLON...Donderdag 06-09-2012 "officiële" opening om 17.00 uur?
Inderdaad. En omdat ik alles zo profi heb aangepakt en er waarschijnlijk toch aardig wat mensen komen, wil de wethouder wellicht toch een praatje voor me houden. Dat was eerder niet echt de bedoeling.

[Edit]
Zou het overigens erg leuk vinden als je zou kunnen Benny. We kennen elkaar ni al zo lang virtueel ;)
[/Edit]

Vandaag trouwens op stel en sprong een nieuw ophangsysteem moeten bedenken. M'n eerste idee met draad werkte niet; de platen werden krom getrokken. Ik heb nu een systeem met aluminium U-profielen. Het moet low-budget blijven, anders had ik wel 12 lijsten met passe-partout laten maken. Had een hoop geklooi gescheeld.
Gebruikers-avatar
Canon Benny
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1911
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2007 17:08
WoonplaatsCOLON Gelderland
CONTACTCOLON

Ytos,

Als ik het red, dan kom ik zeer zekers langs! Echter, kan ik dat pas ongeveer een dag van tevoren zien. Tot nu toe, staat er nog niks in de agenda... :wink:

Wat het ophangen betreft: Kun je geen informatie inwinnen bij een lijstenmaker of iets dergelijks? Zij weten er vaak wel een middel voor, en daarbij kun je uiteraard aangeven dat het low-budget moet blijven, zodat zij daar rekening mee kunnen houden met hun advies.

Benny
http://www.bennyvandewerfhorst-fotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar