Verlaten industrie terrein

Urban exploring in al zijn facetten

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
katjang
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 08 Mrt 2012 00:05

Was aan 't rondrijden en zag ineens een industrie terrein die helemaal verlaten was.
Ging er een kijkje nemen, kon er helaas niet lang blijven want na 5min was de politie er al.. Maar heb nog paar shots kunnen maken.
Hier het resultaat

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding



Doe Urbex fotografie nog niet zo lang, dus feedback is altijd welkom :)
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

foto1, mooie compositie je hebt fijne diepte en leuke lijnen in de foto verwerkt

foto2, erg scheef, ook beetje van de boven af genomen wat ik wel erg jammer vind, als je op de hoogte van het apparaat stond wat het mooier geweest.. ;)

foto3, hier ook jammer van de POV.. rechts is de muur niet zo speciaal om te zien.. had dit weg gelaten en rechts meer laten zien dan was de plaat veel mooie geweest (de deur op 1/3 van de foto ong.. ;) )

foto4, als je langs de muur had gefotografeerd had je leuke diepte gehad en was het onderwerp veel interessanter geweest.. :)

foto5, erg krap gekaderd en ook niet echt een mooi POV..

foto6, links zijn de muren en deuren overbelicht wat dus veel de aandacht trekken verder ook niet echt een blikvanger/onderwerp

foto7, hm.. wel een blikvanger.. maar interessant? sorry ik vind van niet.. als je de 1/3 regel had toegepast dan was het ook weer een beter beeld geweest..

gr. Michel
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
katjang
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 08 Mrt 2012 00:05

Bedankt voor de feedback per foto.
Hier heb ik veel aan, nu weet ik hoe 't weer beter kan.

Gr.
Daniel
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar