Reisgenoten gezocht! Fotoreis naar het Beierse Woud 23-28Sep

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
paulinedriessen
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2013 15:47
WoonplaatsCOLON Almere

Hallo allemaal,

hier stond eerst een veel langere post met een enthousiast verhaal van mij over een reis naar het Beierse Woud die ik graag wil maken met meer fotografieliefhebbers (ik ben maar alleen).

Maar ik heb in mijn onwetendheid de fout gemaakt het bedrijf te noemen dat deze reis voor mij wilde organiseren in een week die mij schikte en daardoor kreeg ik van allerlei kanten commentaar dat ik voor/door/namens dit bedrijf reclame wil maken. Dat was helemaal niet mijn bedoeling! Het was mijn eigen initiatief en er was zeker geen voordeel te behalen voor mij, behalve een datum die mij schikte! Mijn oprechte verontschuldigingen aan degene die deze post fout vonden. Maar ook mijn dank aan degene die snappen dat het gewoon een 'Wie gaat er gezellig mee?' plan van mijzelf is.

Dus nu even terug naar alleen de basics om vooral niemand voor het hoofd te stoten of het fout te doen als nieuwe forumgebruiker...

Wie zou er graag in het najaar naar het Beierse Woud gaan om daar met mij beren, wolven en lynxen te fotograferen?

Groeten,
Pauline
Laatst gewijzigd door 1 op paulinedriessen, in totaal 31 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Panther1881
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 399
GeregistreerdCOLON 21 Okt 2011 06:50
WoonplaatsCOLON Arnhem
CONTACTCOLON

Hallo Pauline,
Leuk idee hoor. Geen idee waarom mensen zo reageren :? Ik ben verder ook niet bekend met forum fok. Als je een leuke bestemming hebt voor een fotografie reis mag je toch gewoon daarover berichten?
Anyhoo, dat wilde ik even kwijt.
Ik ben meer van het tele schutteren op met verbrandingsmotoren aangedreven onderwerpen.
Maar bij deze een hart onder de riem en een subtiel kickje om het topic weer bovenaan in de lijst te krijgen :) Natuurliefhebbers zijn er hier genoeg.
Ducttape is like the force, it has a light and a dark side and it holds the universe together...

Panther Pictures
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Beste Pauline.

Ik (en anderen) heb(ben) gisteren ook al gereageerd op precies ditzelfde bericht.
Nu gewoon weer opnieuw geplaatst...?

Er zijn overal spelregels. Zo ook op dit forum.
Want er zijn hier ook mensen lid die ook dergelijke reizen organiseren. Of workshops.
En daarvoor netjes toestemming vragen en moeten krijgen voor men een oproep als deze mag plaatsen.
Want het is hoe je het ook bekijkt voor een commercieel doel.

Dat vooraf aanvragen geldt dus zeker voor nieuwkomers...
Ik heb dan ook (opnieuw) even melding gedaan van dit bericht.
Ook al bedoel je het dan niet verkeerd, toch wel iets om rekening mee te houden.
Lijkt me vrij normaal om, als je ergens nieuw komt, eerst even te vragen wat de spelregels zijn.

Voor de rest ben je overigens meer dan welkom om je nieuwe hobby met ons te delen en lid te blijven ban dit leerzame en meestal echt wel leuke forum... :D
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar