sail 2013

Hier kun je tips en ideeën uitwisselen voor mooie locaties.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
carlitto
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2010 20:16
WoonplaatsCOLON Julianadorp

Hierbij wil ik jullie attent maken op een evenement dat zeker mooie fotomomenten op gaat leveren. Het is een combinatie van Sail met de marinedagen in Den Helder. Uitgebreide informatie is te vinden op de website http://www.saildenhelder.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Hier worden ook bijna wekelijks nieuwe deelnemers toegevoegd.


groeten Frans
Canon 400d, canon 50 1,8, canon efs18-55, canon macro lens 100 2,8, canon efs 55-250, redged TSC 424 met RNB-1.
carlitto
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2010 20:16
WoonplaatsCOLON Julianadorp

niemand interesse of vragen???

gr Frans
Canon 400d, canon 50 1,8, canon efs18-55, canon macro lens 100 2,8, canon efs 55-250, redged TSC 424 met RNB-1.
Gebruikers-avatar
knrd
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 167
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2012 10:54
WoonplaatsCOLON 073

Ik zet dit wel even in mijn agenda. Bedankt voor de tip!
Vorig jaar ook naar toe willen gaan maar te laat er achter gekomen op welke dag het was waardoor ik niet kon.

Heb je misschien nog tips met goeie plekken waar je foto´s kunt maken? En daarmee bedoel ik een mooie plek om foto´s te maken als de boten binnen of uit varen?
En het in en uitvaren, was dit nu een dag eerder? Meen dat ik dit vorig jaar ergens gehoord heb..
"The details are not the details. They make the design."
- Charles Eames
carlitto
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2010 20:16
WoonplaatsCOLON Julianadorp

Op zondag is de parade of sail, en kan je vanaf de mooiste tribune die dag, de dijk,en die is groot, foto's maken van de uitvarende schepen

De aankomst van de schepen is niet georganiseerd, dus de schepen komen willekeurig binnen.

gr Frans
Canon 400d, canon 50 1,8, canon efs18-55, canon macro lens 100 2,8, canon efs 55-250, redged TSC 424 met RNB-1.
Gebruikers-avatar
knrd
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 167
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2012 10:54
WoonplaatsCOLON 073

Oke bedankt voor je tip! Neem aan dat die dijk vrij handig te vinden is en dat het misschien ook aangegeven staat?

Waarschijnlijk word het dan zondag dat ik daar naartoe ga want ik vind het toch wel het mooist als de boten ook echt varen i.p.v. dat ze maar een beetje liggen te dobberen ;)
"The details are not the details. They make the design."
- Charles Eames
Gebruikers-avatar
martinculemborg
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1164
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2005 14:55
WoonplaatsCOLON Culemborg
CONTACTCOLON

Ik lees dat de 20e sail begint. Zijn de schepen dan al binnen of komen op de 20e de meeste binnen of misschien eerder? Ik rijd in een elektrische rolstoel en moet een eind rijden, waar en wanneer denken jullie wanneer ik kans heb op de mooiste opnamen van binnenkomende schepen?
www.donkfoto.nl portretfotografie familiefotografie profielfotografie bedrijfsfotografie productfotografie
carlitto
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2010 20:16
WoonplaatsCOLON Julianadorp

In het programma staat dat de schepen de 20e vanaf 06.00 op de rede van Texel zullen liggen, en daar de hele dag zullen blijven.
Binnenkomende schepen is moeilijk te zeggen, woensdag, of in de nacht van woensdag op donderdag.

De dijk is makkelijk te vinden als je de route naar texel volgt.

gr Frans
Canon 400d, canon 50 1,8, canon efs18-55, canon macro lens 100 2,8, canon efs 55-250, redged TSC 424 met RNB-1.
Gebruikers-avatar
martinculemborg
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1164
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2005 14:55
WoonplaatsCOLON Culemborg
CONTACTCOLON

Frans,

Bedankt, misschien dat ik woensdag ga proberen.
www.donkfoto.nl portretfotografie familiefotografie profielfotografie bedrijfsfotografie productfotografie
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar