Olivia@JG.Photography

Voor alle foto's die in een (thuis)studio omgeving zijn gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Vandaag de kleine Olivia in de studio op bezoek gehad..ze was afgelopen vrijdag al geweest maar na 3 uur onrust en huilen de handdoek in de ring gegooid en een nieuwe afspraak gemaakt.
Ook vandaag ging het niet heel makkelijk, erg onrustig en bij het mist geluidje schrikken en weer wakker..uiteindelijk heb ik haar "ingebakerd" en hier werd ze direct heeeeel zen van..haha..
Kijk en geniet...of niet.. :wink:
Feedback is altijd leuk! :D

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Marqo
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2010 21:48
WoonplaatsCOLON Almere

Heel erg mooie foto's, zeker die laatste vanwege het glimlachje. Vergis ik me nu of heb je bij de eerste 3 foto's wel de rode pukkel in het gezicht weggeshopt, maar bij foto 4 en 5 niet?
Gebruikers-avatar
staartjager
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 444
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2013 12:54
WoonplaatsCOLON Driebergen

Ahw... :+: Prachtige foto's weer, ik hou echt van die mooie "zachte sfeer" van jouw foto's!
Alleen de eerste werkt voor mij niet, ik ken het idee van inbakeren hoor, maar ergens geeft deze foto mij een soort foute associatie van een larve/pop die uit z'n cocon kruipt... :oops: Bij de tweede heb ik dat dan al niet meer, die vind ik juist een van de allermooisten in de serie, die vredige houding, en die handjes naast het hoofdje, dat lieve mondje en die heerlijke sfeer..!
Als ik ooit moeder word weet ik wel waar ik heen ga voor foto's!
EOS 7D en 400D + Canon 100 mm F2.8 macro, 50mm F2.5 macro, 17-55mm F2.8 en 100-400mm F4-5,6L
FotoJade.nl
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Marqo schreefCOLONHeel erg mooie foto's, zeker die laatste vanwege het glimlachje. Vergis ik me nu of heb je bij de eerste 3 foto's wel de rode pukkel in het gezicht weggeshopt, maar bij foto 4 en 5 niet?
Scherp, thanks, helemaal geen erg in gehad :mrgreen:
Staartjager..thanks voor je reactie!
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Gebruikers-avatar
Fr3ddy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2010 15:55

Haha, die eerste twee foto's lijkt ze net een vlinder in een coconnetje.. is dat een panty?
Naar mijn smaak hadden de laatste twee iets krapper gemogen. Mijn aandacht wordt teveel door de omgeving weg getrokken. Mooie kinderwagen voor zulk soort opdrachten zeg!
5D + gLas
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

@Freddy, nee dat is geen panty dat is een doorzichtige sjaal..je hebt ook de "bekende" kaasdoeken om in te bakeren maar hier gaat het ook prima mee en werkt ook goed en een heel stuk voordeliger..
Uitsnede heb ik iets anders gemaakt, ziet er beter uit!
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Gebruikers-avatar
Fr3ddy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2010 15:55

Ja, zo zijn ze mooi! Verder helemaal jouw stijl qua licht en nabewerking
5D + gLas
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Ik weet al waarom het eerst niet julpkte, jullie maakten te veel lawaai, dat ze gewoon haer oren dicht moest houden (foto2) :D , zonder gein: toffe reeks en leuke kinderwagen!
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Dank je beide!, poppenwagen vind ik ook een erg leuke prop..alleen jammer dat niet veel ouders hem "kiezen" :D
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Anoniem 4

Judith, weer erg mooi, het wordt eentonig. Alleen vind ik de niet verpakte versie mooier. NewBorn is voor mij zo natuurlijk mogelijk.
Jammer dat de wagen niet vaak als prop gekozen wordt. Ik vind hem namelijk erg leuk. Alleen zou ik er toch iets meer ruimte om heen laten.
Gebruikers-avatar
Ina
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3090
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2006 22:46
CONTACTCOLON

Prachtige serie Judith!
Zó herkenbaar het (veel en vaak) huilen van de newborns. Je moet werkelijk over engelengeduld beschikken, of zoals jij hebt gedaan een nieuwe shoot plannen.
Goed dat je dat laatste gedaan hebt, want kijk toch eens hoe mooi het resultaat is!
Klopt het dat je jouw (mooie) inspiratie 'uit Amerika' haalt? (lees: usa site)
Groet, Ina
Gespannen?? Gebruik eens wat vaker de ontspanknop........
Gebruikers-avatar
Renate~B
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2942
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 10:25
WoonplaatsCOLON Een plek onder de zon.
CONTACTCOLON

Mooi, lief, zacht, rustig... ik hou ervan.
Ik vind die poppenwagen super!
“Everybody is a genius.
but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Dank jullie wel!
@ Ina, je moet zeker veel geduld kunnen hebben met een newborn en gelukkig heb ik dat ook maar na een bepaalde tijd dan is het mooi geweest. Je weet en ziet dan ook dat het ook niet beter gaat worden en kun je beter een nieuwe afspraak maken..in al die tijd dat ik nu newborns fotografeer is dit de tweede keer.
Ik haal mijn inspiratie eigenlijk overal vandaan..maar bv de poppenwagen had ik niet gezien ergens maar die zag ik staan op een rommelmarkt en dacht ...daar kan ik leuk een baby in stoppen, inmiddels hebben meer collega's hem :)
Ik heb altijd wel als ik ergens ben dat ik rondkijk met de vraag...kan ik daar een baby in stoppen...haha
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Gebruikers-avatar
Ina
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3090
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2006 22:46
CONTACTCOLON

Dan zouden wij heel goed samen te shoppen kunnen (of juist helemaal niet :P ) , want ik kijk ook altijd op die manier rond.
Groet, Ina
Gespannen?? Gebruik eens wat vaker de ontspanknop........
Gebruikers-avatar
Renate~B
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2942
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 10:25
WoonplaatsCOLON Een plek onder de zon.
CONTACTCOLON

Kan ik daar een baby in stoppen *grinnik* heb mijn dochter eens in de wasdroger gezet voor de foto... gaf ook wel een leuk effect.
Maar hoe reageren ouders dan wanneer je voorstelt om hun kind in een mand/doos/wagen etc te stoppen?
“Everybody is a genius.
but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Hahaha..Ina, lol :mrgreen:
@Renate, ik laat de ouders altijd zelf kiezen en aangeven wat ze willen..er zijn ouders die van te voren al vragen of ik mandjes mee wil nemen of juist zeggen dat ze absoluut geen mandje willen..of ouders die dan op mijn website bepaalde props zien en vragen of ik dat nog heb.
Deze ouders kwamen bij mij in de studio en zagen de poppenwagen staan en zeiden gelijk...oooohhh, die is gaaf! Kunnen we die ook gebruiken?...
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
xxmanonxx
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2013 17:12

Het zijn weer erg mooie foto's Judith!

Zoals alle andere foto's die je maakt! Ik haal daar ook ideeen vandaan :oops:

Mijn complimenten en ik zie graag de volgende set foto's tegemoet! :D
Kijk ook eens op: https://www.facebook.com/FotografieManon" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ik ga voor foto 3. Die vind ik het meest natuurlijk en ook het mooist. Toning had voor mij wel iets minder rozig gemogen. Zo'n baby ik dat zakje op foto 1 vind ik echt helemaal niks. Ik vind foto 4 iets mooier dan foto 5.
Gebruikers-avatar
Marfique
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3784
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2006 16:29
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

De ingebakerde foto's vind ik wat minder ; ook de schuinte kijkt voor mij niet prettig; zo heb ik constant t idee dat t kindje naar rechts weg zal zakken...
Foto 3 vind ik wat dat betreft veel fraaier, hoewel misschien iets te roze, maar dat is persoonlijke smaak.

De 2 in de poppenwagen vind ik práchtig, zeker ook met deze achtergronden erbij!
Gebruikers-avatar
Rianne l
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2013 10:26
WoonplaatsCOLON Helmond

Weer een mooie serie. Mijn favo's van dit rijtje zijn nr 3 en 5(dat lachje hihi)
Groetjes Rianne.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar