Chelsea en Jordan

Voor strobist en alle portretten die je buiten of op een andere locatie hebt gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
maurice70xx
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2011 18:55

vandaag met dochters naar het bos geweest,

Echter na een foto of 10 batterijen leeg...
Denk dat deze aan vernieuwing toe zijn,
Dus heb helaas maar een foto voor jullie...
Afbeelding
wernerfotografie

Leuke foto van de meiden!!

wel paar tips van mijn kant:
-volgende keer foto iets meer van boven af, ik vind het persoonlijk van de onderkant niet zo mooi bij personen.
- uit ruimer kaderen
- volgende keer iets vroeger of later gaan, het licht is nu ontzettend hard en doet naar mijn mening afbruik aan de foto (of inflitsen)
- Weet niet of je de vignette zelf heel mooi vind? maar ik vind het ontzettend nadrukkelijk aanwezig en naar mijn mening te heftig aangezet.
- Batterijen goed opladen of nieuwe halen haha !!

Maar des al niet te min, leuke plaat voor de dames op hun FB !
maurice70xx
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2011 18:55

bedankt voor je reactie,

VAn boven af zal moelijk gaan, hun zaten op een berg, en ik kon niet hoger helaas.
het flitsen is iets om rekening mee te houden inderdaad bij tegenlicht.
wernerfotografie

tsja dan andere positie kiezen ;) !! Hoeft niet alleen bij tegen licht he !?zijlicht kan je ook prima voor inflitsen, om die nare schaduwen rond hun gezicht netjes weg te flitsen.
maurice70xx
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2011 18:55

bedankt voor wer bruikbare tips,echter moet ik dan eerst een flitster gaan aanschaffen om dit te kunnen bewerkstelligen.
Ik zit te denken, aan een canon 430 Ex, dit moet volgens mij wel voldoen.
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Een 430 is een prima flitser om mee te beginnen, maar ik zou dan wel de 430EXII nemen... Maar als deze opmerking bedoelt was als een vraag en je er graag adviezen over wilt dan zou ik je adviseren om hier even een eigen topic van te openen binnen accessoires.
wernerfotografie

Ga met Rocker mee! Heb zelf ook de 430 EX II en lost dit soort zaakjes prima op :D ! alhoewel ik liever de deur uit ga om fotos te maken wanneer de zon niet zo hoog staat ! (oftwel, mijn flitser licht meer in de lade dan dat ik hem gebruik)
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

wernerfotografie schreefCOLONGa met Rocker mee!
Gezellig :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar