Portret van een muzikant

Voor strobist en alle portretten die je buiten of op een andere locatie hebt gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
blubber
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1021
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2010 20:10

Ik heb tijdens een workshop voor mijn fotoclubleden een kleine demonstratie gegeven hoe ik mijn portretten uitlicht d.m.v. strobist techniek.
Omdat ik de foto's eigenlijk wel mooi vond en ik zit te "wachten tot de zon hier gaat schijnen" was iki toch nieuwsgierig of jullie nog verbeter puntjes kunnen vinden.
vast wel dus ik zeg....kom maar op!
1

37156

2

37155

3

37154

4

37153

Het model is zomaar iemand die ik via facebook heb leren kennen die wel een avondje model wild komen zitten...dus geen pro
Laatst gewijzigd door 2 op blubber, in totaal 14 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Hai Marco,
Ik weet niet of je tijdens je workshop meerdere opstellingen qua licht
hebt laten zien, zal haast wel, maar ik vind deze serie een beetje eenzijdig, haast saai.
Allemaal vanaf links belicht, jammer want ik veeeeel betere series van je gezien.
Sorry
Laatst gewijzigd door 1 op MarcoEOS550D, in totaal 14 keer gewijzigd.
RedenCOLON typefout in titel gecorrigeerd
Gebruikers-avatar
blubber
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1021
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2010 20:10

daar heb je gelijk in hoor...Ik zat ze wat te bewerken om ze aan het model te geven en heb ze meteen even hier op gezet omdat ik ze zeker wel mooi vind.
Het is zeker eentonig maar het was ook niet de bedoeling om veel foto's te maken.
Ik had dus beter maar 1 of twee hier kunnen plaatsen.
En je kan ook niet altijd de mooiste series maken hé

dank voor je reactie!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar