Colorfight!

Voor strobist en alle portretten die je buiten of op een andere locatie hebt gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
marindatempelaars
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 100
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2010 18:45
WoonplaatsCOLON Hoogerheide
CONTACTCOLON

Eindelijk was het dan zover.. een colorfight met mijn nichtje en neefje als proefpersonen....
Ik vond het effect toch wel erg leuk en wil ze graag hier laten zien.

Ready to rumble:

38021

En gooien maar:

38023

Mijn persoonlijke favorieten

38020

38019

Gebruikers-avatar
fotopapa
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 436
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2012 13:36
CONTACTCOLON

Heel orgineel idee hoor. Mooie kleurrijke foto's zijn het geworden. Persoonlijke favo zijn 2 en 4.

Greetzz Leon
"De perfectie van het moment is ons misschien niet altijd even duidelijk, toch maakt dit het moment niet minder perfect" Neale Donald Walsch 1999
http://www.leonvanbaalfotografie.nl
snarie

Hahhaha idd wat een leuke foto's

lijkt wel een beetje op die van de reclame.
Had al het idee toen ik die reclame zag om zoiets ook ooit te gaan doen, maar nu ben ik helemaal geprikkeld zekers zo richting de zomer, althans als het weer beter gaat worden.
Ik denk dat de kinderen het in ieder geval leuk gaan vinden

mag ik vragen welk spul je gebruikt hebt waar de kinderen mee kunnen gooien?

Groeten
Stefan
marindatempelaars
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 100
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2010 18:45
WoonplaatsCOLON Hoogerheide
CONTACTCOLON

Dank je wel Leon en Stefan!

Het is ook echt ontzettend leuk om te doen.. ik zat zelf ook volledig onder de zooi.. hihi!
Ik ben al een paar weken bezig ermee om te kijken welk prutje het beste werkt.

Zo heb ik eerst tarwebloem met voedselkleurstof geprobeerd, gemalen krijt en deze foto's zijn gemaakt met het officiele colorpowder uit India. Tarwebloem met voedelkleurstof werkte niet, gemalen krijt werkt op zich prima, alleen kan je er niet mee in de zon gaan staan, dan ben je in je stofwolken alle kleur kwijt.

Binnenkort hoop ik een trash the dress kunnen doen met dit kleurenpoeder.
snarie

mag ik weten waar je deze colorpowder besteld hebt?
Gebruikers-avatar
alletteo
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2013 17:11
WoonplaatsCOLON Assen

Ik vond 3 wel leuk.
Toch last van uitgebeten vlekken en mis bij 2 een mooiere dof.
Wat meer inzoomen op de kids en de achtergrond mooi wazig maken. Nu zijn het meer 'leuke' fotos.
Komt misschien ook omdat ik de natuur niet zo goed bij de poeder vind passen. Ik zou eerder denken aan graffiti, stenen en een basketbalveld, bijvoorbeeld.
http://www.familiefotowedstrijd.nl/?a=2 ... P&extern=1" onclick="window.open(this.href);return false; Stem je gratis mee voor SOS Kinderdorpen?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar