Eline 7 weken

Voor alle foto's die in een (thuis)studio omgeving zijn gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
xxmanonxx
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2013 17:12

Gister mijn nichtje Eline op de foto gezet. Dit vond ik erg moeilijk omdat ze niet echt stil wilde liggen.
Eline vond de flitsers wel super interessant en begon zelfs te huilen als ze niet flitste! Hier 3 foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Kijk ook eens op: https://www.facebook.com/FotografieManon" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
staartjager
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 444
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2013 12:54
WoonplaatsCOLON Driebergen

Wat een schatje! Vooral de tweede foto vind ik erg mooi, prachtige ogen, en door die handjes zie je zo mooi hoe klein ze eigenlijk nog is... :+:

Voor de eerste foto: misschien ben ik wat overbezorgd, maar ik zou deze voor gebruik op internet rechts iets croppen... Voor papa en mama en andere familie geen probleem natuurlijk, maar voor openlijk online vind ik hem erg "open en bloot" en ben dan al gauw bang dat sommige mensen er met verkeerde bedoelingen naar zullen kijken als je begrijpt wat ik bedoel.. :oops:
Verder vind ik het wel een geslaagde foto trouwens, met die handjes en die blik zo!
EOS 7D en 400D + Canon 100 mm F2.8 macro, 50mm F2.5 macro, 17-55mm F2.8 en 100-400mm F4-5,6L
FotoJade.nl
xxmanonxx
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2013 17:12

Dank je wel voor je reactie! Ik zal voor op internet deze foto weghalen.
Kijk ook eens op: https://www.facebook.com/FotografieManon" onclick="window.open(this.href);return false;
Wendyh
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2013 11:09

mooie foto's!!
Canon 600D kitlens 18-55, 10-22 en een 100-300
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Mag ik vragen wat voor lens je gebruikt hebt? Dat zijn precies het soort foto's die ik van mijn kleine zou willen maken over een paar weekjes :-)
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Prima gedaan hoor! Beide leuk en prettig om naar te kijken.

De kleurtint van de 2e is wel wat aan te warme/oranje kant op mijn beeld.
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Gebruikers-avatar
alletteo
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2013 17:11
WoonplaatsCOLON Assen

Ik vind de eerste niet zo. Hij lijkt meer grijs dan zwart wit. De hoek waaruit het is geschoten is niet mijn smaak.
2 vind ik veel leuker. Stralend en warme kleurtjes :)
http://www.familiefotowedstrijd.nl/?a=2 ... P&extern=1" onclick="window.open(this.href);return false; Stem je gratis mee voor SOS Kinderdorpen?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar