Mafia praktijken

Voor alle foto's die in een (thuis)studio omgeving zijn gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
valkenburg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 607
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Rosmalen
CONTACTCOLON

Onlangs een paar kids in de "studio" gehad. 2 van 8 jaar en 1 van 10 jaar. Een foto gemaakt voor de verjaardag van hun opa. Wat kleding gehuurd om zo een mafia look te krijgen. Lastig is het wel om op alle puntjes te letten bij het fotograferen van kinderen. :lol:


1.

37802

2.

37812

3.

37810

4.

37811

5.

37806

Bedankt voor de evt. reactie en het kijken.

Gr. Leo
Gebruikers-avatar
blubber
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1021
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2010 20:10

Ik vind dat je het heel netjes gedaan hebt.
Waar ik wel even om moest lachen is de maat van zijn schoenen.
Of hij heeft maar 44....of je kon zijn maat niet vinden en heeft de schoenen van zijn vader aan gedaan ha ha ha

Mijn voorkeur gaat uit naar nummer 1 en 5.
De wit balans lijkt niet overal het zelfde te zijn en kijkt bij 2 en 3 wat warmer.
Maar het zijn 3 toneelspelertjes die het heel goed doen!
Grt Marco
Gebruikers-avatar
Fotosvandaantje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 118
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2013 22:30
WoonplaatsCOLON Tilburg
CONTACTCOLON

Leuke shoot! De modellen hebben zich goed ingeleefd. Bij twee en drie lijkt rechts de achtergrond een beetje gebobbeld. Ik vind de zwart wit foto ook super! Ik vind ze allemaal erg leuk vooral drie en vier.
Anoniem 3

Ik vind het een superserie!
Gebruikers-avatar
valkenburg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 607
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Rosmalen
CONTACTCOLON

Dank voor jullie racties.
Nr 3 hangt ook in 50x75 aan de wand bij opa en oma. Daar zijn de schoenen (@blubber) niet op te zien. :oops: Deze waren idd voor hem iets te groot uitgevallen. Dit is goed door jou gezien! Bij de kleding verhuur hadden ze geen schoenen, maar de shoot was voor die middag gepland. Alles was al opgebouwd en we konden niet aan passende schoenen komen :( . Heeft hij mijn schoenen aan gedaan (geen 44 maar 42 :D ) Valt niet mee om die netjes "kleiner" te shoppen dus zo gelaten, in de hoop dat het niet zo zou op vallen :lol:

Gr. Leo
Gebruikers-avatar
valkenburg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 607
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Rosmalen
CONTACTCOLON

Dank Gabriël.

Gr. Leo
Anoniem 3

Ik ben overigens wel heel benieuwd naar de kleurenversie van de laatste...
Gebruikers-avatar
valkenburg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 607
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Rosmalen
CONTACTCOLON

Hier de kleuren versie.
Foto vond ik eigenlijk mislukt. (te hard belicht) Daarom een zwart/wit bewerking op los gelaten waardoor het geheel mooier uitkwam.

37827

Gr. Leo
Anoniem 3

Neeee!
Ik vind de kleurenversie veel mooier. Die overmaat aan belichting kun je wel wat terugschroeven, lijkt me.
Wat een Maffia-wijffie!
Gebruikers-avatar
CrisM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 801
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2012 19:14
WoonplaatsCOLON Genk

Laatste springt er voor mij bovenuit, zowel kleur als z/w.

C'
EOS 5D MARK III | EF 24-105mm f/4 L IS USM | Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM | Sigma 35mm F1.4 DG HSM A | 2 X Canon Speedlite 600EX-RT | Canon Speedlite Transmitter ST-E3-RT | Samyang 14mm F2.8 IF ED UMC
Wendyh
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2013 11:09

wauw heel mooi de kleurenversie hoor.

overige foto's vind ik ook erg mooi
Canon 600D kitlens 18-55, 10-22 en een 100-300
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

De modelletjes hebben leuk geacteerd. Ik vind het ook leuke foto's, maar ik zie er iets aan. Vooral bij de eerste foto onder de rand van de hoed kun je zien wat ik bedoel.
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

foto 5, in zwart wit..
super goed gezien zeg!
die sprong er echt bovenuit voor mij! :mrgreen:

gr. MIchel
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Lekkere serie hoor! "Studio" staatvtussen aanhalingstekens, maar volgens mij heb je ruimte zat :)
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
valkenburg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 607
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Rosmalen
CONTACTCOLON

Dank voor de leuke reacties!!
Heb er lang over getwijfeld deze hier te plaatsen. Het is nl mijn eigen zoontje, met de 2 dochters van mijn zus. Dus kijk ik er al iets anders naar dan een buitenstaander. Er zijn echt nog genoeg verbeter puntjes, maar dat is de ervaring die ik nog mis om tijdens zo'n schoot alles tot in detail perfect te krijgen.

@PP, normaal heb ik slaapkamer als "studio", maar voor deze schoot heb ik deze in de woonkamer opgebouwd om wat meer afstand te kunnen nemen.

Gr. Leo
Gebruikers-avatar
Hari Seldon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 706
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2009 20:22
WoonplaatsCOLON Arnhem

Ik zit vaak zat te fotograferen met kinderen. Nette serie hoor.

Zoals licht kwadratisch af neemt per meter, neemt de moelijkheid van een goeie shoot kwadratisch toe per kind.

5 voor mij de favoriet - omdat daar van alles gebeurd en die scêne spannender is omdat er 1 van de drie niet direct meedoet -=--> misschien is dat een tip: de scenes die je nu post zijn ze alledrie zo nadrukkelijk bezig met hetzelfde / aanwezig... als je er eentje iets compleet anders laat doen, weg laat kijken of zo, wordt het meestal ook spannender

5 in Zwart Wit heeft mjin voorkeur, maar wellicht zou 1 in zwart wit (met veel geel eruit gefilterd) ook heel fraai kunnen zijn?
Gebruikers-avatar
alletteo
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2013 17:11
WoonplaatsCOLON Assen

5 is fantastisch. 4 en 3 ook leuk! 2 stoort het licht op de achtergrond mij wat niet mooi is verdeeld.
http://www.familiefotowedstrijd.nl/?a=2 ... P&extern=1" onclick="window.open(this.href);return false; Stem je gratis mee voor SOS Kinderdorpen?
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Hari Seldon schreefCOLON
Zoals licht kwadratisch af neemt per meter, neemt de moelijkheid van een goeie shoot kwadratisch toe per kind.

?
Een waarheid als een koe :D
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar