Esther.. met en zonder rook

Voor alle foto's die in een (thuis)studio omgeving zijn gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Het is alweer even geleden dat ik Esther bij me in de studio had... Maar door de geboorte van onze dochter kwam ik er niet echt aan toe om de resultaten verder af te werken en hier te plaatsen... Tot nu dan...

Ik had die avond een rookmachine van een kennis geleend, omdat ik een bepaald beeld in gedachten had en waarvoor die rookmachine onmisbaar was. Ergens halverwege de avond heb ik die foto ook weten te maken, waarmee mijn avond al gelijk niet meer stuk kon :) Maar voordat het zover was en ook erna hebben we ook nog andere foto's zitten maken, in verschillende settings en al dan niet met de rookmachine erbij... Dus heb ik nog wat meer foto's voor jullie in de aanbieding....

1.

38489

2.

38490

3.

38491

4.

38492

5.

38493

6.

38494

7.

38495

8.

38496

9.

38497

Hoewel ik de avond in ging met één bepaald beeld in gedachten, zijn er nu meerdere foto's mijn favoriet eigenlijk. Ik ben benieuwd naar jullie reacties en commentaren hierop, en of jullie nog met andere verbeterpunten aan komen dan ik zelf ook al in gedachten heb ;)
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Apart effect die rook, vind het wel wat. Verders mooie plaatjes.
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Dank je... mocht ik mijn studio voorlopig kunnen houden (anti-kraak zeg maar) dan neem ik die rookmachine misschien wel van hem over aangezien hij hem toch niet meer gebruikt (hij heeft een grotere inmiddels), want je kan er echt hele leuke dingen mee doen :)
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Leuke serie met dito gevarieerde poses.
Voorkeur voor 3, 6 en 9.
Op 3 doet de rook het geweldig en 6 en 9 vind ik echt mooie portretten waar het model echt tot haar recht komt.
Vind de toning van 6 lekker anders dan anders.

Wat kritische nootjes.
Het licht op 1 en 2 is me iets te hard en 7 voor mijn smaak toch wat te donker.
Wel wat jammer dat er niet iets meer variatie zit in de gezichts expressie.
Een aantal hadden met net wat meer ruimte rondom net wat lekkerder weg gekeken.

Nummer 3 is goed geslaagd. Laatste tijd ook wat met rook bezig geweest.
(loop ook achter met hier resultaten plaatsen.. foei ik...)
Is nog knap lastig, rook verdwijnt al snel de verkeerde kant op.
Moet het wat gaan afschermen denk ik om het op zijn plek te houden.
Maar biedt leuke mogelijkheden inderdaad.
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Thanks Frank!

Nummer 3 was ook mijn doelstelling voor die avond... dat was het beeld wat ik in gedachten had en waarvoor ik die rookmachine had geleend.. Maar inderdaad viel het nog niet mee om de rook mooi te krijgen.. In eerste instantie te snel omhoog, terwijl ik het ook rond haar wilde hebben dolen.. dan weer te dik waardoor het flitslicht teveel of niet mooi weerkaatst werd, etc...

1 en 2 in haar balletjurk waren settings die we in het begin even gedaan hebben, en me ook niet helemaal lekker vielen... maar omdat ik ook een heel ander beeld in gedachten had voor die avond daar ook niet te lang op door gegaan. Wilde ze echter toch even tonen.
Ik heb ze trouwens ook nog wel met andere gezichtsuidrukkingen, maar vind deze krachtiger en meer bij de poses passen
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar