Fotomaatje Haarlemmermeer

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
elvin
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2012 12:39
WoonplaatsCOLON zwaanshoek
CONTACTCOLON

Hallo,

Ik ben vaak alleen op pad als ik fotografeer.

ik fotografeer zelf voor de krant incidenten, maar ik zoek een maatje voor alle andere fotografie(natuur portret en race, en nog veel meer.

wie heeft er zin.
Oja, misschien ook nog handig, ik doe fotografie opleiding 4 dagen per week, dus ik kan alleen op woensdag en zaterdag en zondag.
18 jarige fotograaf - opleiding fotografie op fotovakschool (MBO4) leerjaar 1-Eigen bedrijf : Elvin Hendriks Fotografie- Canon Eos 5D Mark III Canon Eos 1000D eos600D, Canon EF 70-200 L F4.0 canon 50MM EF 1.8 en Tamaron 70-300, en een sigma 18-250
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Hi elvin,

Aangezien wij aardig dicht in de buurt wonen van elkaar dan kunnen we best wel eens afspreken :)

Waarschijnlijk heb jij meer kunde in de fotografie dan ik (ik ben hobbiest en jij volgt een opleiding ;) ). Mijn interesses liggen het meest in de mens als onderwerp, maar ik sta overal voor open (wil alles wel proberen zullen we maar zeggen). Onze leeftijden liggen wel wat ver uit elkaar :D

Ik ben ook eigenlijk alleen maar beschikbaar in de weekenden, maar dan ook weer niet alle.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar