welke cameratas!!!!

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Roel Jansen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 532
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2013 12:22
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Dward schreefCOLON
Roel Jansen schreefCOLONHet meenemen van een plastic vuilnis zak heb ik op een ander forum gelezen.
Ja dat klopt. Voor ieder 'probleem' is wel een oplossing. Maar als er geen probleem is hoef je het ook niet op te lossen.

Groet!
Dward
Maar ik heb ook geen problemen! :mrgreen:
Gebruikers-avatar
Joffreyon
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 172
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2013 14:31

Graag wil ik jullie mijn bevindingen geven van de volgende aangeschafte Lowepro tassen:

Lowepro slingshot 200:
Positieve kant: degelijke afwerking, veeel opberg vakjes. Als de tas op de grond ligt is deze nog best hoog, dit is een groot voordeel bij het opbergen van je lenzen. Zo kan je de lenzen er ook staand inzetten, behalve de tele 70-200 f4 en groter. Een 24-105 zal wel prima lukken. Dit maakt dat je veel lenzen mee kan nemen. De diagonale riem en heupband bieden goede comfort.
Je hebt snel je camera ter beschikking.

Mindere kant: bevestiging voor monopod/tripod is niet Stabiel. Persoonlijk bij volbeladen heb ik liever een rugtas, wat je een gelijk matige steun geeft op de schouders. Door de opening aan de voorkant kunnen ze je camera eruit pakken. Dit zijn keuzes die je vooraf kunt nagaan.
Cijfer: 8

Lowepro flipside 300:
Positieve kant: degelijke afwerking. De veiligheid, je opening zit op de rug. dit maakt dat ze niet bij je camera kunnen. Past net wat meer in dan de slingshot 200. Zo kan je makkelijker een tele 70-200 f4 of groter kwijt. het flipsysteem werkt beter dan verwacht. Blijft comfortabel zitten na een lange wandeling of hele dag op pad. Extra flesje water en boterham kan er je prima in kwijt.

Minder kant: minder opberg vakjes dan de slingshot 200. Bij het volledig openen vd tas is de ruimte onderin, op de bodem minder goed toegankelijk.
Cijfer: 8,5

Hoop dat het duidelijk en overzichtelijk is. Maar bovenal dat jullie er wat aan hebben.
Just my opinion.

Gr. Joff
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar