verjaardags idee

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
elvin
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2012 12:39
WoonplaatsCOLON zwaanshoek
CONTACTCOLON

Hallo,

Ik ben bijna jarig en iedereen vraagt wat wil je voor je verjaardag.Ik heb geen idee, dus denk aan wat fotografie dingetjes,
hebben jullie tips?


Gr Elvin
18 jarige fotograaf - opleiding fotografie op fotovakschool (MBO4) leerjaar 1-Eigen bedrijf : Elvin Hendriks Fotografie- Canon Eos 5D Mark III Canon Eos 1000D eos600D, Canon EF 70-200 L F4.0 canon 50MM EF 1.8 en Tamaron 70-300, en een sigma 18-250
Gebruikers-avatar
jichem
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1165
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2012 14:45
WoonplaatsCOLON Emmen

flitser
statief
accu
geheugen
schoonmaak spullen
nieuwe tas
leuk lensje?
Groeten,

Jichem
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Dat hangt helemaal af van het te besteden budget.
Als er 10 mensen komen en ieder besteed €20-€50 dan wordt het best lastig iets leuks voor je hobby te vinden en niet allemaal met hetzelfde te komen.
Geven ze geld dan kun je wel iets leuks kopen daarvan :)
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
Gebruikers-avatar
nieuwsgroepen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 486
GeregistreerdCOLON 24 Okt 2010 20:29
WoonplaatsCOLON Westerbork

Ik zou toch bijna denken dat iemand die op een fotovakschool zit toch zelf wel kan bedenken wat voor fotospulletjes je er graag bij wilt hebben. Kun je geen "kleine" dingetjes bedenken, dan is geld geven zodat je er iets "groots" voor kunt kopen misschien wel het beste idee. In elk geval een leuke verjaardag gewenst.
Sunnyboy
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4426
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2007 13:11

Ik zou zeker te weten de Canon EF 500mm f4 IS vragen.........
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

nieuwsgroepen schreefCOLONIk zou toch bijna denken dat iemand die op een fotovakschool zit toch zelf wel kan bedenken wat voor fotospulletjes je er graag bij wilt hebben. Kun je geen "kleine" dingetjes bedenken, dan is geld geven zodat je er iets "groots" voor kunt kopen misschien wel het beste idee. In elk geval een leuke verjaardag gewenst.
+1 toch wat hulp... Wat mis je het vaakst op dit moment
Apple fan, Canon volger...
jocola

een poot statief (monopod)
Niet echt duur en handig en licht om mee te nemen
addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

nieuwsgroepen schreefCOLONIk zou toch bijna denken dat iemand die op een fotovakschool zit toch zelf wel kan bedenken wat voor fotospulletjes je er graag bij wilt hebben. Kun je geen "kleine" dingetjes bedenken, dan is geld geven zodat je er iets "groots" voor kunt kopen misschien wel het beste idee. In elk geval een leuke verjaardag gewenst.
Hij mag toch wel vragen om wat inspiratie? Hij hoeft toch niet te weten wat hij wil vragen enkel omdat hij op de Fotovakschool zit?

Anyway, er zijn altijd dingetjes die je kunt vragen. Ik denk dat Jichem een leuk lijstje heeft genoemd. Maar het heeft natuurlijk ook alles te maken met wat mensen willen uitgeven, en sommige dingen zul je heel goed moeten aangeven wat je wilt (de meeste goedkope statieven zijn bagger...).
Waar ik meteen aan moest denken was een Gorillapod. Een waterpas, een afstandbediening, dat soort spul. Doekjes, blaasbalgje om je camera/lens schoon te maken. Zomaar wat betaalbaar spul. En verder natuurlijk geld, maar dat is minder leuk om te geven....
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
elvin
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2012 12:39
WoonplaatsCOLON zwaanshoek
CONTACTCOLON

Bedankt voor de tips. Meeste dingen heb ik al. Met zommige dingen kan ik zeker wat, ik ga een Set bij elkaar zoeken met leuke kleine dingentjes, en de rest ga ik sparen voor iets groots. Meer tips zijn altijd welkom
18 jarige fotograaf - opleiding fotografie op fotovakschool (MBO4) leerjaar 1-Eigen bedrijf : Elvin Hendriks Fotografie- Canon Eos 5D Mark III Canon Eos 1000D eos600D, Canon EF 70-200 L F4.0 canon 50MM EF 1.8 en Tamaron 70-300, en een sigma 18-250
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Kijk anders even in deze topic...
Ideetjes genoeg voor het bezoek en jezelf lijkt me..

http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... interklaas" onclick="window.open(this.href);return false;
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar