Toys under Fire

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
ronhui

Tijdje geleden heb ik nieuwe apparatuur aangeschaft en onderstaande het eerste resultaat. Voor een wedstrijd op een ander forum met het thema 'Vuur' heb ik geprobeerd een idee uit te werken waar ik al een tijdje mee rond liep. Helaas is de uitkomst nog niet zo als ik het graag zou willen.

Heb de voorkant met een zaklampje moeten bijlichten, anders verdwenen de details en kon ik de sluitertijd niet zo laag houden (1/1000). Een langere sluitertijd zou voor minder mooie vlammen zorgen en een hogere iso (nu 4000) voor nog meer ruis.

Helaas is het niet zo een goed idee om direct na het schoonmaken opnieuw aanstekerbenzine in de fik te steken, daar kan het glazen plaatje niet zo goed tegen. Binnenkort maar eens een nieuwe op de kop tikken en een paar nieuwe pogingen gaan doen. Vind het een leuk begin van een projectje.

Feedback is natuurlijk altijd welkom :)

Afbeelding
Toys under Fire! by RonHui, on Flickr
Thoon_Loque
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 143
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2006 20:54
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Wat een gaaf concept heb je daar zeg!
Ik vind de uitwerking helemaal zo slecht nog niet hoor!
Je geeft jezelf al kritiek, ik ben benieuwd naar de resultaten voor een volgende keer zullen zijn.
Canon: | 6D | 7D | 40D | EF 24mm 1.4L | Speedlite 580II |
Sigma: | 24-70mm 1:2.8 EX DG | APO 70-200mm F2.8 EX DG HSM | 18-35mm 1:1.8 DC ART | 50mm F1.4 | 85mm F1.4
Tokina SD 11-16 F2.8 DX ATX-PRO | Peleng MC 3,5/8 A Fisheye Circ.
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Heel aardig gelukt inderdaad!

En op tijd geschoten, want anders waren de soldaatjes al gesmolten :)
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
ronhui

DavevdrH schreefCOLONEn op tijd geschoten, want anders waren de soldaatjes al gesmolten :)
Ik heb nog wat zwartgeblakerde. de aanstekerbenzine loopt uit :P
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar