Koen

Voor alle foto's die in een (thuis)studio omgeving zijn gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
gerben_cadee
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 575
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2006 12:32
CONTACTCOLON

Ben redelijk productief de laatste tijd... hier 2 van mijn neefje Koen...

Afbeelding

Afbeelding

als jullie er genoeg van krijgen hoor ik het wel :)
Ofcourse my 40D is a point and shoot camera! If I don't point I get the strangest results, and if I don't shoot I don't get anything at all!
www.gerbencadee.nl
MvdE
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 602
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2013 19:18

Nog niet genoeg hoor, blijf posten! ;-)

Bij de vorige vond ik de achtergrond en stijl niet echt goed passen. Met name omdat ik de achtergrond en stijl meer vond passen bij wat ruigere koppen.

Hier past het weer wel goed, ik denk dat de bewerking hier iets 'zachter' is.
Gebruikers-avatar
madelief
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1252
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2010 12:21
WoonplaatsCOLON Nieuwstadt
CONTACTCOLON

Weer fijne foto's.... een beetje meer ruimte aan de linkerkant had ik denk ik mooier gevonden. En van de eerste foto vind ik de kleuren niet zo mooi, maar houding, uitdrukking en lichtval wel. Het kan trouwens zijn dat de kleuren anders zijn omdat ik ze hier op mijn laptop zie.

Groetjes,
Elsbeth.
Mijn mening is alleen maar mijn mening.....

Kijk ook eens bij http://www.fotomadelief.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

madelief schreefCOLONWeer fijne foto's.... een beetje meer ruimte aan de linkerkant had ik denk ik mooier gevonden. En van de eerste foto vind ik de kleuren niet zo mooi, maar houding, uitdrukking en lichtval wel.
Groetjes,
Elsbeth.
+1
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
Gebruikers-avatar
mark.beniers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 723
GeregistreerdCOLON 19 Jul 2011 08:32
WoonplaatsCOLON Nistelrode

foto 1 komt te warm over, kijk ook eens naar zijn lippen het lijkt wel lippenstift.
wat ook opvalt is dat de achtergrond en het kleur haar bijna in elkaar overloopt
Foto 2 is mooier maar er zit een rare bewerking eroverheen. je ziet ook een halo rond het hoofd.
gr Mark
Canon 550D | Canon EF-S 15-85 | Canon EF 50 | Canon EF 100-400 L | Canon Speedlite 430EXII |
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar