Vernieuwde website

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Hallo allen,

Heb sinds een tijdje mijn website kompleet veranderd. De insteek was duidelijker/overzichtelijk en mooier/beter opgezet. Ben geen website bouwer, dus door try&fail dingen geprobeerd.

De website is voornamelijk opgezet voor natuurfotografie, maar aangezien ik ook iets aan sportfotografie doe voor vnl. de plaatselijke basketbalclub, heb ik hiervoor ook een gedeelte gemaakt.

Nog niet alles is overgezet qua fotomateriaal en het kopje "biografie" wordt nog aangepast.

Zouden jullie eens een kritische blik erop willen gooien hoe het op jullie overkomt en evt. op- en aanmerkingen/verbeterpunten willen doorgeven. Dat zou heel fijn zijn.

mijn website

Dank jullie wel alvast. :D

-Jeffry
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

Hoewel ik 0komma0 verstand heb van websites ziet het er voor mij goed uit. Ik zou enkel nog bij Portfolio een beschrijving geven. Want de foto van de auto is voor sport, maar dit zou ook enkel voor auto's kunnen zijn. Idem voor de vogel. Dit is niet voor enkel vogels, maar natuur.
http://www.kiranphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Jaap Koole
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1308
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2013 13:18
WoonplaatsCOLON Bleiswijk

Ik heb een berichtje in jouw gastenboek achtergelaten, maar krijg dan wel een foutmelding.

Uhm, dit is toch hele concrete feedback :D
Groeten, Jaap
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

@Kiran,
Dat is idd een puntje wat ik nog kan veranderen. Dat gevoel had ik zelf ook al dat het wat duidelijker kan.

@Jaap
Goed dat je het zegt, ik zie het nu ook. Ga ik meteen aan werken.

Dank jullie.
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Ziet er goed uit. Snel (responsive) en niet te veel poespas.

De datum van de blogposts, zet je die er handmatig in? Ik vind de formatting daarvan niet zo mooi. Bijkomend nadeel is dat op deze pagina (http://jeffrywesterhoff.nl/oefenwedstri ... ds-tonego/" onclick="window.open(this.href);return false;), rechts de blogpost (Basketbal: Kampioenschapswedstrijd DS2 Twente Buzzards) op 29 maart staat (ik neem aan dat dat de aanmaakdatum van de blogpost is), maar als je erop klikt dan staat er in de tekst 21 maart.

Ik zou proberen om de datum van de post zelf automatisch overal te laten terugkomen. Als je wilt weten hoe, dan hoor ik het wel (heeft een aanpassing van je template nodig).
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

@Martijn,

Ik zet de datum er idd handmatig in. Ik zie nu ook dat de datum onder de blogpost de aanmaak datum is.

Zal eens kijken of ik dat zelf kan veranderen. Dank je.

-Jeffry
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

-Datum blogpost/aanmaakdatum aangepast.

-
Jaap Koole schreefCOLONIk heb een berichtje in jouw gastenboek achtergelaten, maar krijg dan wel een foutmelding.

Uhm, dit is toch hele concrete feedback :D
Berichten werken weer, dus als je nog een berichtje wilt achterlaten kan dat weer :wink:
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
danielleslot
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2014 11:59
CONTACTCOLON

Dag Jeffry,

Je website ziet er prima uit, mooi strak en clean. Precies wat je van een fotograaf verwacht.

Een tip:
Ik zou het logo proberen iets strakker te maken met photoshop of illustrator.
Kan misschien aan mijn ogen liggen, maar het lijkt of hij een aantal keer vergroot is.

Groeten,
Danielle
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar