Fotomaatje(s) gezocht

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Godin van de jacht
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2014 17:30
WoonplaatsCOLON Huizen

Ik ben net begonnen aan de opleiding aan de Fotovakschool te Amsterdam. Ik ben vooral geïnteresseerd in architectuur- en straatfotografie maar vooral bij straatfotografie merk ik dat ik het fijner vind om met een paar mensen te 'schieten'. Dus... wie heeft interesse in een keer Amsterdam (of een andere leuke stad)? Ben veertiger en woon omgeving 't Gooi... Groetjes, Diana
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Welkom op het forum, Diana.
Snuffel ook eens tussen de uitjes. Misschien zit er een uitje tussen waar je je bij aan kan sluiten.
Misschien hier? http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 9&t=113851

Veel plezier en leergenot hier op het forum!
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Canonflits

Vanuit Friesland een beetje ver, maar ik ben gewoon nieuwsgierig of het gelukt was om iemand te vinden.
Leuk trouwens om een opleiding aan de fotovakschool te doen! Succes!
Gebruikers-avatar
shyam
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 165
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2009 12:31
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Hoi Diana, Lijkt me leuk om een keer in Amsterdam te gaan fotograferen. Woon zelf in Almere.

Als het je wat lijkt, stuur me maar een bericht.

Shyam
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar