EOS uitje; Spoorzone Tilburg

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Wie heeft er zin om aanstaande hemelvaartsdag (29 mei) naar Tilburg te gaan om foto's te maken van de spoorzone? Ik verwacht een soort urbex locatie á la Landschaftspark Duisburg, maar dan éénmalig.

Deelname aan de fotografiedag kost € 2,50 per persoon. Kinderen tot 16 jaar zijn gratis.

Er is ook een fotowedstrijd. De gemeente gaat setjes ansichtkaarten maken van de ingezonden Spoorzone-foto’s.

Voor meer info zie:
http://www.spoorzone013.nl/uitgaan/spoo ... grafiedag/


Ik ga sowieso met Rianne L en ons dochtertje. Mochten er meer mensen mee willen, dan zal ik het uitje verder uitwerken met tijdstip en plaats van samenkomst.


Groeten Steven.
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ik ben er de vorige keer niet geweest, ik was lekker vrij die week.
Collega is er wel geweest om fotografen te fotograferen.

Heb net nog even zitten kijken in het archief naar de foto's van toen. Echt druk was het niet, en het is best een groot complex. Zeker als ik kijk naar de ruimtes waar je in mag, dan zijn er voldoende mooie hoekjes te vinden voor van alles en nog wat.
Zeker voor degene die geïnteresseerd zijn in architectuur e.d. is het mooi. Neem je een model mee, dan kun je denk ik ook nog leuke dingen maken. Zelf heb ik die dag een kater (ja, ook die plan ik vooruit) Maar dat kan ook komen vanwege de bruiloft de dag ervoor :D

Koepelhal:
Afbeelding

Wagenmakerij (denk ik)
Afbeelding

OVerzicht complex (beneden het spoor is spoorzone)
Afbeelding
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Godin van de jacht
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2014 17:30
WoonplaatsCOLON Huizen

Ja, ik wil graag mee. Ik zou het alleen wel fijn vinden om vroeg af te spreken (rond 11 uur begint het toch, meen ik) omdat het dan nog lekker rustig is....

Groet,
Diana
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Leuk idee weer Steven.
Nog even mijn opgave onder voorbehoud.

Heb niet zoveel op met architectuur / urbex.
Maar mocht ik een geschikt model kunnen vinden is het ook voor mij zeker interessant.
Ik volg de vorderingen en laat nog wat weten
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Leuk dat je mee wilt, Diana. Ik denk om half 11 afspreken bij Gebouw 88.
Afbeelding

Als je zorgt dat je een kaartje hebt, kunnen we om 11 uur meteen beginnen.
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Godin van de jacht
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2014 17:30
WoonplaatsCOLON Huizen

Ja, dat is goed, half elf bij gebouw 88.
Godin van de jacht
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2014 17:30
WoonplaatsCOLON Huizen

Kun je trouwens makkelijk je auto parkeren? Ik neem aan gewoon bij het station toch?

Groetjes,
Diana
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Auto's parkeren in Tilburg is wel een uitdaging :D
Bij het station is geen parkeergelegenheid. Er bevindt zich een parkeergarage vlakbij; De Knegtel. Maar deze zit aan de westzijde van het station en de Spoorzone is aan de oostkant. Ik zou dat niet willen lopen

Er is een kleine parkeerplaats in het hart van de spoorzone. Denk dat daar een auto of 80 kan staan. Wanneer deze vol is, dan is de parkeerplaats aan de oostzijde van de Spoorzone het beste alternatief. Op de navigatie is dat het NS-plein. Je staat daar naast de Koepelhal geparkeerd en dan moet je misschien 400 meter lopen naar het hart van de Spoorzone om te betalen voor je deelname aan het evenement.

Hal 88 bevindt zich overigens in dat hart van de Spoorzone
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Aan de andere kant van de Spoorlaan heb je Parkeerterrein Spoorlaan Oost en Parkeergarage 013-Tivoli. Naast het NS-plein zijn dit de dichtstbijzijnde parkeergelegenheden.

Trouwens Frank, we hebben een klein modelletje bij ons. Als ze zin heeft. :lol:
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Nou. Beetje laat, maar goed.
Ik ga er ook zijn. En niet alleen.. Hihi
Zoek mijn eigen weg wel, maar we zullen elkaar vermoedelijk wel tussendoor tegen komen ergens
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar