Pret op het nest?

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Helemaal goed dat de regels naar de omstandigheden worden gemeten!
Maar ik heb met gekromde tenen en ook enorm ongeloof gezien hoe hele volksstammen (natuurliefhebbers?) zich vergaapten aan bijvoorbeeld een sperweruil. Om het nog maar niet te hebben over de vluchtende steenuil die zich tegen een vrachtauto te pletter vloog. Goed, die sperweruil bleef zitten, maar hoeveel verstoring is er om dat beest heen geweest? Dit soort taferelen getuigen van weinig respect voor de natuur.

Als dan bij een foto gekeken wordt of verstoring heeft plaatsgevonden zouden die foto's van mij ook zonder pardon verwijderd mogen worden.
(en ja, ik ben mij er van bewust dat ik met deze stelling wel een hoop reacties zal losmaken)
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Gebruikers-avatar
RDF
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 671
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2014 20:22
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

Klopt, ik denk dat de meesten het hier toch wel mee eens zijn.
Ik heb deze verhalen vaker gehoord en ook vaak gelezen op forums dat er schande over gesproken wordt. Toch zullen er altijd goeden zijn die onder een klein clubje slechten lijdt, zo ook in fotografie.
Gr,
Remco.

Flickr
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ook dat soort verstoring wijst eosdigitaal af - check de forumregels hieronder maar. Alleen is er stomweg heel weinig achteraf vast te stellen, en valt er vanuit het forum voor ons als crew dus ook niet op te sturen. Uiteindelijk blijft iedere fotograaf ten volle verantwoordelijk voor hetgeen hij of zij doet.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Bollie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2012 21:15

Het kan nog erger...

Wat voor Zeeland een jaarlijks terugkomend ritueel is, is het spotten en fotograferen van parende sepia's.

Nee, dit is iets waar ik dus NIET aan meedoe!!


https:/youtube.com/watch?v=MKcrkO98CNQ
Om vooruit te komen moet je soms een stap terug doen...

Flickr

Canon. What else...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar