Oban, Schotland.

Vakantiefoto's, verre oorden, attractieparken...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Aaargh
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 76
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2005 08:44
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Het was een gokje, deze foto. De zon ging even schuil achter een een dunne wolk en ik had mijn polarisatiefilter nog op de kitlens zitten (zoals de kenner vast wel ziet aan de paarse flare, hihi). Maar ik was in een dappere bui (dat had vast iets te maken met de distilleerderij die we eerder die dag bezochten) en het resultaat viel me niet tegen. Typisch Schots, dit plaatje, nietwaar? :wink:

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=22290[/img]
EOS 350D + kitlens + Tamron AF70-300mmF/4-5.6 LD macro 1:2 + wat filtertjes. Het wordt wel wat, ooit.
MJHaanstra
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 24 Jan 2005 11:38

Ik vind dit zeker een mooie foto, alleen vind ik dat er duidelijk te veel lucht op staat. Hierdoor is het land een grote contouren verzameling, er is namelijk te veel tegenlicht m.i.
[size=84][b][color=red]Canon[/color][/b]
EOS 300D | Standaard kit - [EF 18 - 55mm] | Tamron AF 70 - 300mm 1:4 - 5.6 LD Tele - Macro [1:2] | CF Sandisc 256 MB[/size]
Aaargh
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 76
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2005 08:44
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Laat dat nou precies de reden zijn waarom ik deze foto zo geslaagd vind... :lol:
EOS 350D + kitlens + Tamron AF70-300mmF/4-5.6 LD macro 1:2 + wat filtertjes. Het wordt wel wat, ooit.
Gebruikers-avatar
Kaylani
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 224
GeregistreerdCOLON 25 Jan 2005 22:50
WoonplaatsCOLON Hendrik Ido Ambacht
CONTACTCOLON

Aaargh schreefCOLONMaar ik was in een dappere bui (dat had vast iets te maken met de distilleerderij die we eerder die dag bezochten) en het resultaat viel me niet tegen.
Het resultaat van de foto of de distilleerderij 8)

Toppie foto, komen de herinneringen van mijn vakantie daar weer boven.
Wordt tijd dat ik weer een terug ga :lol:
[size=75][b][color=blue]Camera:[/color][/b] Canon 30D [b][color=blue]Lenses:[/color][/b] Canon EFS 17-85 IS USM | Canon EF 50 f/1.8 II | Canon EF 75-300 1:4-5.6 III usm [b][color=blue]Flits:[/color][/b] Canon Speedlite 420 EX[/size]
Pixelbear
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 24 Jul 2005 10:34
WoonplaatsCOLON Capelle a/d IJssel

Ik vind het een erg mooie foto.

Zo zie je dat vooraf een distileerderij bezoeken dus geen negatieve invloed op het resultaat heeft :wink: 8)


Cheers,
Ferry
Any landing you walk away from is a good one
Gebruikers-avatar
Mathijs
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2413
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2004 09:49
CONTACTCOLON

Ik vind de hoeveelheid lucht juist fantastisch, dit maakt de foto interessant.
Ik vind hem zeer geslaagd en het is een plaat om trots op te zijn.
Hij heeft net die sfeer die je mist op veel foto's.

Ik ben niet echt een fan van foto's die een gelijke verhouding hebben van grond en lucht.
Hoop nog meer van deze platen te zien.

Groetjes Mathijs.
Gebruikers-avatar
gerben_cadee
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 575
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2006 12:32
CONTACTCOLON

Pixelbear schreefCOLONIk vind het een erg mooie foto.

Zo zie je dat vooraf een distileerderij bezoeken dus geen negatieve invloed op het resultaat heeft :wink: 8)


Cheers,
Ferry
1 niet.. meerdere wel.. geloof me, ik zal de resultaten hier niet posten :)
Ofcourse my 40D is a point and shoot camera! If I don't point I get the strangest results, and if I don't shoot I don't get anything at all!
www.gerbencadee.nl
bolwerk
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 900
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2006 19:46

Mooie foto, dankzij dat roze waas vind ik een lekker sfeertje uitstralen.
Gebruikers-avatar
bas1969
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 323
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2006 21:49
WoonplaatsCOLON Hilversum
CONTACTCOLON

:( :( :( zucht..... Schotland !!!! De hemel voor fotografen. Ik ben er nu twee keer geweest in de herfst. Werkelijk een sprookje !!! Ik wil terug, maar de tijd ontbreekt helaas.

Ik vind je foto erg mooi zo, maar zoals je ziet, ben ik bevoordeeld :D

Bas
[size=75][color=blue]Canon EOS 350/ BG/ Sigma 70-200mm F2.8 EX APO HSM/ Sigma 17-70mm F2.8-4.5/ Sigma 105mm F2.8 EX DG Macro AF/ Soligor extensiontube/ Lowepro Computrekker/ Manfrotto 055DB-141RC[/color][/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar