Mijn eerste low key

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
koen-canon6d
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 27 Jul 2014 09:24

Even aan het oefenen geweest met low key fotografie.

Afbeelding

Gr Koen
Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

Mooie foto. Toch had ik graag iets meer contouren van de armen gezien. Al was het maar een dun lijntje.
Toch een geslaagd experiment.
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Mooie sfeervolle foto die fijn van kleur is. Snap de opmerking van Dward wel en denk dat nog een mooi punt is voor het volgende expiriment.

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Pas op met oksels. We hebben ze allemaal en er zijn er maar weinig met fraaie oksels. Ik ken niemand die twee oksels heeft die ik graag op de foto zou zetten. Strekken van de arm trekt ze in eerste instantie al wel aardig glad en daarna is het een kl*te-karwei in Photoshop.

Maar je had het ook kunnen voorkomen.....
Het blijft namelijk spelen met licht. Ik ben niet zo weg van de halve aanlichting in het gezicht. Had het liever meer in het licht gezien. Dus de lamp iets minder van opzij en iets rechter in haar gezicht. Ga je dan met de arm schuiven, dan kun je de oksel in de schaduw laten verdwijnen. Misschien, als je haar rechterarm had laten zakken, dan was je ook van die oksel af en had je met haar arm ook nog meer een lijn van onder naar haar gezicht gemaakt.
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar