Foto Konijnenberg Den Ham verhuisd

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Hoi,

Ik was vandaag even onderweg... oogschelp kwijt van 5D, 5D en 40D moesten even een spiegelende sensor krijgen.... Allebei gelukt in de noodwinkel die ze nu naast/in het magazijn aan de Kroezenhoek 8 hebben. Ze waren druk bezig de vloerverwarming van de nieuwe winkel te leggen.

Naar verwachting is de nieuwe winkel eind september klaar hoorde ik. Het is nu even behelpen. In de nieuwe winkel komt ook een heeeeeeel grote pui die open kan voor fotografie doeleinden. Ze zitten dus nog steeds in Den Ham, maar iets kleiner behuisd op dit moment. Alles wat in het magazijn ligt is natuurlijk voorradig. En de koffie smaakte uitstekend. Ik ben benieuwd hoe het er over een paar weken uit ziet.

In elk geval geslaagd voor de oogschelp (zal ergens in een polder liggen... zat al wel lossig, is waarschijnlijk bij het in de tas stoppen losgeschoten.... sensor ook mooi schoongemaakt :)
Zie ook op de site van Foto Konijnenberg.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
boko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 779
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2009 10:33
WoonplaatsCOLON Rijssen

eind oktober moet het klaar zijn , ben er van de week ook geweest . word een hele mooie winkel met heet veel virtueel gedoe.
een hele lange raam waar alle grote teletoeters komen te staan om de te testen , kun je zo het veld ik kijken .
Canon 7D MK2 , EF 500/F4 L IS II , 1.4x TC III , Canon 10-22mm ,Canon 24-70/F4 L IS . Ooit kom ik er wel :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar