Reflectie in foto

Zet hier je bewerkte en onbewerkte foto neer en leg uit hoe je het hebt gedaan en/of laat anderen je onbewerkte foto ook bewerken.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
miccie72
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 10 Jun 2012 17:35
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

Deze foto is door een raam heen genomen.

Aan de linkerkant is een reflectie te zien. Is de reflectie weg te halen?
Ik heb de foto ook in groot formaat.

Afbeelding
Doe maar gek, dan doe je al gewoon genoeg. Canon 80D, Canon 60D, 15-85mm IS USM, 70-200mm f2.8 L USM, Sigma 10-20mm EX DC, Sigma 30mm f1.4 Art, Canon 50mm f1.8, Canon 85mm f1.8, Canon 24mm f2.8 STM, Canon 18-55mm f3.5-5.6, Extender 2x II, Samsung DV150F.
Anoniem 3

Als je alle reflecties die te zien zijn, niet alleen aan de linkerkant, maar ook in het midden en rechts... ben je mensenleeftijd bezig met photoshoppen......
Het lijken wel twee foto's in één.
Je ziet het hele interieur, inclusief boekenkast, gereflecteerd in de ruit.
Gewoon zo laten, zou ik zeggen. Lekker sfeerplaatje voor in het album. Niks aan doen.
Maar als antwoord op je vraag: best mogelijk, zeker als je je beperkt tot de reflecties op de weg.
miccie72
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 10 Jun 2012 17:35
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

Telescoop schreefCOLONAls je alle reflecties die te zien zijn, niet alleen aan de linkerkant, maar ook in het midden en rechts... ben je mensenleeftijd bezig met photoshoppen......
Het lijken wel twee foto's in één.
Je ziet het hele interieur, inclusief boekenkast, gereflecteerd in de ruit.
Gewoon zo laten, zou ik zeggen. Lekker sfeerplaatje voor in het album. Niks aan doen.
Maar als antwoord op je vraag: best mogelijk, zeker als je je beperkt tot de reflecties op de weg.

Thnx. Ik vroeg het me af, maar wist niet dat het zoveel werk zou zijn. :)
Doe maar gek, dan doe je al gewoon genoeg. Canon 80D, Canon 60D, 15-85mm IS USM, 70-200mm f2.8 L USM, Sigma 10-20mm EX DC, Sigma 30mm f1.4 Art, Canon 50mm f1.8, Canon 85mm f1.8, Canon 24mm f2.8 STM, Canon 18-55mm f3.5-5.6, Extender 2x II, Samsung DV150F.
Gebruikers-avatar
RienW
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1625
GeregistreerdCOLON 25 Feb 2012 23:10
WoonplaatsCOLON Almere

Les voor de volgende keer: met de lens zo dicht mogelijk op het raam gaan zitten en indien nodig met de hand wat afschermen.
https://www.flickr.com/photos/rienwanders
Veel te veel mooi Canon L speelgoed.
Nu met uitstekend zicht, bedankt http://www.optolia.nl
miccie72
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 10 Jun 2012 17:35
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

RienW schreefCOLONLes voor de volgende keer: met de lens zo dicht mogelijk op het raam gaan zitten en indien nodig met de hand wat afschermen.
Ik weet het, je hebt gelijk. Hier heb ik op het moment toen gewoon even niet aan gedacht. :)
Doe maar gek, dan doe je al gewoon genoeg. Canon 80D, Canon 60D, 15-85mm IS USM, 70-200mm f2.8 L USM, Sigma 10-20mm EX DC, Sigma 30mm f1.4 Art, Canon 50mm f1.8, Canon 85mm f1.8, Canon 24mm f2.8 STM, Canon 18-55mm f3.5-5.6, Extender 2x II, Samsung DV150F.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar