Ad blocker detectedCOLON Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Prachtig klein Art-Deco theater annex bioscoopje midden in een winkelstraat.Van buiten niet te herkennen als zodanig.. na lange tijd te hebben staan te vervallen wordt dit object eindelijk in oude luister hersteld...
ongelooflijk mooi.
Zowel foto's als locatie.
Knap dat je dit soort locaties kan vinden en ze dan ook zo mooi op de plaat kan leggen.
Door jouw foto's leer ik te zien wat een foto doet als je wel duidelijk een onderwerp kiest.
In iedere foto is veel te zien maar ik merk dat in iedere foto er 1 onderwerp uitspringt.
Knap hoor
Groet,
Dave
| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook: flickr OYPO
Respect voor de manier zoals je dit vast legt. Mooie bewerkingen, niet over the top. Vooral de manier zoals je de lichtval in het gebouw laat zien is erg goed.
Groetjes,
Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Superserie! Mooie composities, mooie toning en mooi lichtgebruik. De laatste is mijn topper - die prikkelt mijn fantasie!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120 Marco Weening Fotografie
Voorbeeldige serie, letterlijk en figuurlijk.
Heb er zelf niets mee, maar is (weer eens) top uitgevoerd.
Doordacht, composities en bewerking, boeiend om naar te kijken
Zeer verzorgd, totaalplaatje klopt gewoon.
WD
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!