Prijsdaling Geheugen.

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
QTIP
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 05 Aug 2004 14:08

Een maand of wat geleden heb ik een sandisk ultra II gekocht voor 110..
Ik schrok een beetje van de prijzen nu.

Sandisk Ultra II
Gebruikers-avatar
maartenw
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 00:14
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

sja, electronica gaaat up en down :)

komt wel weer een keer de tijd dat ze 130 gaan kosten of zo.
www.studio111.nl
*Marco*

Die had ik ook op het oog. Daarom wacht ik nu nog ff met aanschaffen :D
Klaas
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3420
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2004 13:36
WoonplaatsCOLON Nunspeet
CONTACTCOLON

Mij lijkt de 1 GB voor 85 Euro wel wat...
Groetjes, Klaas Lingbeek- van Kranen
[size=75] [url]http://www.digitalrebel.nl[/url] - [url=http://www.digitalrebel.nl/equipment.html]Equipment(klik meer info)[/url] - [url=http://www.istockphoto.com/lingbeek]IStockPhoto Portfolio[/url] [/size]
Oldsmobile
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 317
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2004 10:28
WoonplaatsCOLON Papendrecht
CONTACTCOLON

Deze week bij Alternate ( nee geen reclame ) een 1Gb sandisk ultraII
gekocht.
Ik schiet nu zoveel mogelijk in RAW
Gebruikers-avatar
john v
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1207
GeregistreerdCOLON 10 Jun 2004 20:04
WoonplaatsCOLON hendrik ido ambacht

en wat heb je betaald voor die 1gb kaart,als ik zo vrij mag zijn??
meneer gates,hij hapert steeds!!!
Oldsmobile
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 317
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2004 10:28
WoonplaatsCOLON Papendrecht
CONTACTCOLON

john v vroeg: en wat heb je betaald voor die 1gb kaart,als ik zo vrij mag zijn??

€ 119,=
Gebruikers-avatar
Sander
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 319
GeregistreerdCOLON 16 Jun 2004 08:01
WoonplaatsCOLON Nieuwegein
CONTACTCOLON

Het gaat de goede kant op inderdaad :) In juni een Dane Elec XS 512 gekocht voor 119 euro nu nog maar 74 euro :D Binnenkort nog maar eentje bestellen dan :) (of een 1gb XS voor 124 euro :O )
Canon: 1D / 300D+BG-E1 / 24-70[color=red]L[/color] F2.8 / 100-400[color=red]L[/color] IS / 50 F1.8 II
Sigma 18-125 DC / Metz 54mz3 / Tamron 1.4x ext./ Manfrotto pootjes / Lowepro tasjes
xionos
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 40513
GeregistreerdCOLON 26 Sep 2024 15:51

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar