tafereeltje uit mijn woonkamer..

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Wheely
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2638
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2005 22:11
WoonplaatsCOLON midden in brabant

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=28850[/img]

Ik heb voornamelijk wat met "klodderen" (tja, zo noemen ze het in PS geloof ik) en het licht gewerkt om een reeds sfeervol plaatje uit mijn woonkamer, ánders sfeervol weer te geven. Ik zie verder weinig "schilderwerk" (ja, van Kropot meen ik :wink:) terug op dit forum, dus wilde het eens proberen. Meningen zijn persoonlijk, maar ik vraag me af of dit plaatje "overdone" overkomt, of juist nog verder bewerkt had mogen worden, naar jouw smaak, of... en dat zou niet fout zijn, goedgekeurd wordt door jouw smaak !

Wheel
Wheely wil leren van forumleden !!

www.wheel-of-art.nl
maced
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5540
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2005 20:33

Persoonlijk ben ik niet gecharmeerd van de standaard filtertjes in Photoshop. Het ziet er zo gekunsteld uit.
stavros
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 521
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2005 10:25
WoonplaatsCOLON Mechelen

Het onderwerp wordt een beetje overmeesterd door de donkere stoel.
Ik denk dat je je onderwerp meer moet isoleren zodat er geen afleiding is. Voor de rest ben ik het wel met Maced eens.
tom
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3093
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2004 10:25
CONTACTCOLON

t ziet er heel standaard uit, wat filters betreft. daardoor komt t wat fake over. dit zie ik meer als zoeken wat je met een filter kan, experimenteer! heel veel, en vervolgens doelgericht filters gebruiken, stukjes masken, deeltjes niet, andere wel, .. je gevoel volgen.
---------------------------My-------m-----I------------n-------------------d
perosine
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 12:29
WoonplaatsCOLON Leiden

Ik vind het idee heel mooi.
Alleen vind ik het gekozen onderwerp niet bijzonder genoeg, komt leeg over.

Een iets vullender geheel maakt het plaatje wat mooier denk ik.
[size=84][color=gray]Canon 20D | Tamron 28-75 | 1GB Sandisk Ultra II[/color][/size]
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Ik denk dat je compositie niet zo spannend is. Standaard filters en het gebruik ervan is niet erg populair. Maar als je compositie beter is, kan je ze best gebruiken, zeker als je ze mengt.
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
reposte
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 296
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2004 14:58
WoonplaatsCOLON Utrecht

Ik vind de onderste schaduw nogal "verpixeld".
[size=75]Canon EOS 300D; 18-55 mm (f/3,5-5,6) kitlens; Marumi 58 mm UV-filter; Sigma 17-70 mm (f/2,8-4,5); Marumi 72 mm UV-filter ; Kingston 512 MB CompactFlash card; Canon Speedlite 430EX flitser[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar