Buizerd met Kauwtjes tegen blauwe hemel

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
hitman
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 133
GeregistreerdCOLON 03 Nov 2005 13:36
CONTACTCOLON

Helaas niet helemaal scherp...
Toch een leuk plaatje dacht ik, vooral door het licht van onderaf op de vleugels en dezelfde vliegbeweging.
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=28847[/img]
10D Tamron 28-200
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

zeker een leuk plaatje, maar welke is de Buizerd???.
grt,bouk.
sagoteb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 218
GeregistreerdCOLON 08 Nov 2004 23:15

In mijn opinie hoeft een foto echt niet haarscherp te zijn, om een mooi plaatje op te leveren. Dit is een mooie foto, hij geeft goed weer wat jij op dat moment zag.
M.vr.gr.S.
vincit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 936
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2004 09:30
WoonplaatsCOLON Limb. België

Mooi om zien en goed geschoten.
Kauwtjes vallen de buizerd zolang aan, totdat hij zich noodgedwongen terugtrekt in de bomen.
Gebruikers-avatar
Wheely
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2638
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2005 22:11
WoonplaatsCOLON midden in brabant

sagoteb schreefCOLONIn mijn opinie hoeft een foto echt niet haarscherp te zijn, om een mooi plaatje op te leveren. Dit is een mooie foto, hij geeft goed weer wat jij op dat moment zag.
M.vr.gr.S.
Hehe... EINDELIJK eens een keer iemand die kan appreciëren dat het wel eens MOEILIJK is om in dit soort foto's ook nog 100 % scherpte te leggen :lol: (twee iemanden overigens, en ik ben de derde :P).
Ik vind het een geweldig mooie foto die inderdáád weergeeft dat de kauwen het niet eens zijn met de aanwezigheid van deze buizerd en hem uitgeleide doen. Als je dát ziet, en dán je statief moet gaan uitrollen... tja...

Wheely
Wheely wil leren van forumleden !!

www.wheel-of-art.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar