Six feet under , Born from pain enz

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
WillyZ

Gisteravond waren Born from pain , Six feet under en nog een aantal bandjes hier in het bolwerk.

Bij Born from pain was er zulk [censored] licht de zanger werd nooit belicht en er was echt TE veel rook niet normaal .

Bij Six feet under de laatste 2 foto's werd ik gewoon aan de kant gebeukt door de mensen damn of het jezus was zo stonden die lui daar te dringen.

Mja bekijk maar ff de foto's en reacties zijn welkom

http://www.freewebs.com/talithapics/sixbornenz.htm
RiniB
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1295
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2004 08:46
WoonplaatsCOLON Arnhem

Hey Talitha,

er zitten een paar mooie platen tussen! De 10e vind ik de mooiste. Misschien nog even de standaard rechtsonder wegshoppen?

Wel jammer dat er zo weinig licht was, en dat je naar 1600 ISO moet gaan....dan zie je zelfs bij de 350D de ruis....maar goed: het is nog niet echt storend ofzo...

Groeten,

Reinier
Rugzak vol met apparatuur.....
triaxis130
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3713
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2005 12:54
WoonplaatsCOLON BE

KVind het schitterende foto's,
Het is niet makkelijk om dit soort foto's te schieten, geloof me...
Mooie reeks!
Gebruikers-avatar
Cvdijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2896
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2005 17:34
WoonplaatsCOLON Leeuwarden
CONTACTCOLON

Jij hebt talent voor dergelijke foto's, het Bolwerk kan maar blij met jou zijn!
<A href="http://67.15.245.8/~prostudi/shop/product_info.php?cPath=49&products_id=113&osCsid=c6f9606da45264fed9a4f5bbde40eb6e">Workshops modelfotografie</A>
<A href="http://www.prostudio.nl">Prostudio.nl - Linkstar en Falcon Eyes Studio Artikelen!</A>
WillyZ

Wow mooie complimenten :shock: dankje mensen
Bartje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 677
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2004 00:49
WoonplaatsCOLON Sittard
CONTACTCOLON

Ik vind ze erg mooi!

Vooral de nummers 1 3 7 en 10 vind ik mooi uitgesneden! :!:
[size=75]30D - BG-E2 Grip - EF-S 18-55 - EF 70-200/2.8 L - EF 28/2.8 - EF 50/1.8 - AF 28-75/2.8 - Peleng 8/3.5 8A
Canon 580EX II[/size]
[url=http://www.bartnotermans.com]bartnotermans.com[/url]
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Duh, prachtig toch? Niets mis mee. Weet niet met welke lens je dit schiet, maar rook is altijd juist feest als ik bands schiet, prachtig effect toch.
Als je echt veel schiet in redelijk kleine ruimten en je wil daar een lens voor kopen : tamron 20-70 F2.8 kan ik je echt aanraden. Op mijn archive page staan tig bands, houd zelf het meest van hard core, speed metal etc. Lekker stuiteren, mag deze ouwe man graag doen. Schiet alleen zo lastig :)
Ik vind je compo's prima, mooi, hele gitaren in beeld, mooie hoeken. Als dit een core biss word van je, kan ik je nog wel tips geven indien je dat wil.
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
Bartjebart
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2113
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2005 15:13
WoonplaatsCOLON Coevorden
CONTACTCOLON

ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest. 'k Ben gister zelf even aan het schieten geweest met zwaar beroerde belichting, misschien dat ik daar nog een paar foto's van plaats. Ik vind dat je een zeer goed oog voor compositie hebt met ook her en der een goede zwart/wit er tussen.
[url]http://www.bartgrendelman.nl[/url]
HMaster
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 411
GeregistreerdCOLON 28 Okt 2005 09:48
WoonplaatsCOLON Wijk bij Duurstede

Talitha schreefCOLONWow mooie complimenten :shock: dankje mensen
Ik wil je ook even complimenteren met het werkelijk schitterd op de foto zetten van die raszwerver Chris Barnes.. Jeemig hij ziet er steeds erger uit..
:?

Maar je foto's zijn wel heel mooi.
-------------------------------------------------------
Error99 - User is the problem
WillyZ

Kropot schreefCOLONDuh, prachtig toch? Niets mis mee. Weet niet met welke lens je dit schiet, maar rook is altijd juist feest als ik bands schiet, prachtig effect toch.
Als je echt veel schiet in redelijk kleine ruimten en je wil daar een lens voor kopen : tamron 20-70 F2.8 kan ik je echt aanraden. Op mijn archive page staan tig bands, houd zelf het meest van hard core, speed metal etc. Lekker stuiteren, mag deze ouwe man graag doen. Schiet alleen zo lastig :)
Ik vind je compo's prima, mooi, hele gitaren in beeld, mooie hoeken. Als dit een core biss word van je, kan ik je nog wel tips geven indien je dat wil.
bedankt voor je reactie ik neem deze foto´s allemaal met de kit lens
Working Girl
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 05 Nov 2005 22:42
WoonplaatsCOLON Friesland

Mooie shots, meid! Je laat maar weer even zien, hoe je ondanks beperkingen (licht, rook) iets goed vast kan leggen, als je maar durft!
McBaon
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 65
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2005 15:26
WoonplaatsCOLON Zeist

Was het de 'huis-technicus' of hebben ze zelf een lichtman meegenomen. In het laatste geval zou je het vriendelijk kunnen vragen. In het eerste geval (huis-tech) zou je het iets minder vriendelijk kunnen vragen; Je bent dan tenslotte collega's :wink: .

En ja, voor de Cannibal Corpse fans onder ons (waaronder ik), is Chris Barnes best wel een icoon. Misschien van vervlogen tijden, maar goed... op naar de foto's...

Ik heb 3 favo's:
1: Prachtig; Heel erg duister.
3: Tof dat ie zo voor je poseerd; Zo hoop je ze altijd te kunnen maken zeg maar.
De een na laatste is ook erg stoer... (sjus, wat ziet ie er weer uit :twisted: )

Ben benieuwd naar de volgende serie.
[size=67][color=red]300D | EF-S 18-55 | 50mm MkII | Sigma 70-200/2.8 | Sigma 24-70/2.8 | Sigma 2x EX |[/color][/size]
mathys
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2005 13:06
WoonplaatsCOLON Diemen-Noord

Goeie foto's...

Als je huisfotograaf bent voor 't bolwerk kun je dan niet ergens gaan staan zodat je niet in de "pit" terechtkomt? Of is dat gewoon niet mogelijk in Het Bolwerk?
Ik oordeel niet snel over foto's zolang ze maar mooi zijn!
WillyZ

Nee helaas kan dat niet
Cyberon
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 756
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2005 23:25
WoonplaatsCOLON Oss - NL

Hallo Talitha. Ik had je via jouw eigen website al wat commentaar gegeven op de serie. Ik heb een dag later dezelfde line up hier gefotografeerd in Groene Engel. Gelukkig draag ik de oordoppen standaard als ik bands fotografeer, want wat ging het hard. Wat betreft de rook: bij Six Feet Under heb heb je daar geen last van gehad als het goed is. Ik ving een discussie op tussen de lichtman van Groene Engel en de tourmanager van SFU. Er mocht tot de aanvang van het optreden wel met rook gewerkt worden, maar absoluut niet tijdens het optreden. Dat vond ik jammer - en dat ben ik met Kropot eens - want rook en licht gaan heerlijk samen!

@Kropot: als jouw aanbod om wat tips te geven over concertfotografie ook voor mij geldt, dan brand maar los. Ik heb vrij toegang tot het theater hier dus genoeg shoot-mogelijkheden. Ik wil me er graag op gaan toeleggen.

EDIT: Kropot, waarom is het bij rood licht zo vreselijk lastig te fotograferen?? (en waarom geeft paars / blauw-licht juist zo'n sprankelende foto's??)
voorbeeldje van Di-Rect:
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=25799[/img]
[size=75]CANON EOS 350D - Sigma 18-50mm, Sigma 55-200mm, Tamron 28-75mm, Canon 50mm II, Speedlite 580 EX[/size]
Aaargh
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 76
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2005 08:44
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Talitha schreefCOLONBij Six feet under de laatste 2 foto's werd ik gewoon aan de kant gebeukt door de mensen damn of het jezus was zo stonden die lui daar te dringen.http://www.freewebs.com/talithapics/sixbornenz.htm
Heh heh heh, terwijl Chris Barnes toch echt niet meer zo smakelijk oogt als vroeger, getuige je foto's. :wink:

Maar mooie serie, hoor! Ik vind vooral de derde foto van onder mooi, vanwege het gekleurde licht en vanwege de beweging die er nog in de gitaarband zit. Een echte actiefoto met een prachtige compositie, gaaf!

Kijk ook eens bij [klik!]Nera-K[/klik] voor inspirerende concertfoto's in de heftiger genres. Ik ben niet altijd even dol op haar uitsnedes, maar haar timing is fantastisch. (En nee, ze betaalt me niet om dit te schrijven. :wink: )
EOS 350D + kitlens + Tamron AF70-300mmF/4-5.6 LD macro 1:2 + wat filtertjes. Het wordt wel wat, ooit.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar