Voor de baas naar Terschelling

Vakantiefoto's, verre oorden, attractieparken...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
sypie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 18 Dec 2005 16:13

Voor mijn werk moest ik afgelopen dinsdag op Terschelling zijn. Leuk uiteraard. Snel je werk doen en nog even een paar plaatjes schieten.

Omdat het ERG licht was overdag heb ik er, samen met mijn iPoto, toch wat leuks van proberen te maken. Het is mijn allereerste foto op EOSdigitaal omdat ik van bewerken nog geen kruimeltje kaas gegeten heb, wat vaak wel je foto net iets beter maakt.

Barst maar los met de commentaren, daarvoor staat de foto hier...

Afbeelding

Klik voor een grotere versie, kan even duren...
relonky
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 691
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2006 16:22

Op zich is de compositie wel leuk, maar door de lensflare is het echte strakke een beetje van de foto. En dat is jammer, want dat zou juist de kracht van deze foto moeten zijn.
sypie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 18 Dec 2005 16:13

Fototechnisch gesproken is het met zonneschijn min of meer mislukt volgens mij. Ik vond het zonnige effect wel leuk staan in beeld.
zimple
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 809
GeregistreerdCOLON 12 Okt 2005 21:17
WoonplaatsCOLON Drenthe

Vind het standpunt (compositie) niet zo mooi eerlijk gezegd. Had je je werk niet snel genoeg gedaan dat je maar één foto hebt kunnen maken? ;)
[size=75]EOS 40D | Canon 50mm 1.8 | Sigma 17-70mm f2.8-4.5 DC[/size]

[url=http://getfirefox.com/Reloaded/][img]http://www.mozilla.org/products/firefox/buttons/firefox_80x15.png[/img][/url]
sypie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 18 Dec 2005 16:13

Ik heb meer foto's, ook NIET bewerkt met de bekende programma's en sommige ook NIET interessant, maar daarom mogen ze van mij wel gezien worden.

Hier is de link:LINK
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar