Pricewatch voor fotoapparatuur

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
dutchsequoia
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 621
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2004 13:22

Weet iemand of er ook een soort van pricewatch is voor allerhande fotoapparatuur, zoals die van Tweakers.net? Op deze laatste staat niet alles wat ik (en anderen) willen kopen. Denk aan specifieke fotoapparatuur als objectieven en flitsers.
Smaak is persoonlijk en een mening is maar een mening
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Ik vergelijk altijd gewoon de prijzen van verschillende zaken door middel van op hun sites te kijken...
(Konijnenberg / Camera Express / Corne / etc.)
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
patrickm
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 924
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2004 14:37
WoonplaatsCOLON Good Ol'vienna
CONTACTCOLON

geizhals is er in AT www.geizhals.at,
deze kijkt ook in Duitsland mee en is een van de betere,

ebay is voor mij ook een goede bron.
[size=75]20D, EFS 10-22, Tamron 28-75 2.8 XI LD, Sigma 70-200 EX 2.8 HSM, Canon 28-300 USM IS L, Canon TC2.0, Sigma 105 EX 2.8 Macro,BG2
EX420,CT45
300D EFS 18-55, EF 75-300 III, EF 50 1.8 MKII, BG1
[/size]
dutchsequoia
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 621
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2004 13:22

BasZ schreefCOLONIk vergelijk altijd gewoon de prijzen van verschillende zaken door middel van op hun sites te kijken...
(Konijnenberg / Camera Express / Corne / etc.)
Dat is nou juist zo omslachtig. En hoe weet je dan of je echt de goedkoopste hebt gevonden?
Smaak is persoonlijk en een mening is maar een mening
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

woudreus schreefCOLON
BasZ schreefCOLONIk vergelijk altijd gewoon de prijzen van verschillende zaken door middel van op hun sites te kijken...
(Konijnenberg / Camera Express / Corne / etc.)
Dat is nou juist zo omslachtig. En hoe weet je dan of je echt de goedkoopste hebt gevonden?
Dat weet ik niet...
Maar dat zijn toch wel de zaken die betrouwbaar zijn.

Ook kan je natuurlijk prijsvergelijkings-sites bekijken, maar die zijn meestal in fotospullen niet echt uitgebreid...
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
levindenboer
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2004 09:30
CONTACTCOLON

Ik kijk altijd via deze site: KIESKEURIG
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Yo, en denk ook aan: je fotozaak, die moet ook knaken verdienen, anders is die leuke juffrouw straks weg ;) Garantie en service is ook wat waard en afdingen kan heel goed met internet als argument. Gaat er zo een stuk af en kan je em proberen, of ie strak is en zonder fouten.

Los daarvan, ook bij Konijnenberg ed heb je via het net goede service. Lensen en cameras zou ik niet snel bij een onbekende partij kopen.
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
carpcatcher
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 386
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2004 13:49
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

woudreus schreefCOLON Denk aan specifieke fotoapparatuur als objectieven en flitsers.
staat best een flink assortiment bij.


hij laat een de link weg..
ik bedoelde dus de link van tweakers pricewatch
Laatst gewijzigd door 2 op carpcatcher, in totaal 21 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Kropot schreefCOLONYo, en denk ook aan: je fotozaak, die moet ook knaken verdienen, anders is die leuke juffrouw straks weg ;) Garantie en service is ook wat waard en afdingen kan heel goed met internet als argument. Gaat er zo een stuk af en kan je em proberen, of ie strak is en zonder fouten.

Los daarvan, ook bij Konijnenberg ed heb je via het net goede service. Lensen en cameras zou ik niet snel bij een onbekende partij kopen.
Heb overigens zelf erg goede ervaringen met Konijnenberg...
Snelle reactie op mailtjes / goede kennis van zaken / groot assortiment / altijd mag je dingen testen.
Enige nadeel is dat ze niet echt in de buurt zitten voor mij (Gouda).
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Walter
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 20 Okt 2004 15:31
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Volgens mij hebben we een hele mooie site die pricewatched :) op foto apparatuur!

Digitale Fotografie Informatie Pagina's

Kon hem op de site hier niet zo snel vinden weet dus niet of dit hier gepost mag worden! Anders verwijderen aub!

Walter
QTIP
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 05 Aug 2004 14:08

Volgens mij hebben we een hele mooie site die pricewatched op foto apparatuur!

Digitale Fotografie Informatie Pagina's

Kon hem op de site hier niet zo snel vinden weet dus niet of dit hier gepost mag worden! Anders verwijderen aub!

Walter
Is inderdaad een prijsvergelijker maar niet de beste.. Verschillende camera's staan ook op www.tweakers.net/pricewatch en daar zijn ze goedkoper de ixus iis heb ik gekocht voor 200 euro en hier staat de goedkoopste voor 247 euro.
:: Canon Ixus iis :: Canon EOS 300D :: Canon EF-S 18-55 :: Tamron 28-300 XR
Walter
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 20 Okt 2004 15:31
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Hoi Qtip,

Inderdaad zullen er verschillen zijn! Vandaag de ene camera een betere vermeldingen de andere dag de andere! Er alleen vanuit gaan dat tweakers de beste prijs heeft zou ik ook niet vanuit gaan!

Mijn persoonlijke voorkeur gaat nog steeds uit naar de USA de canon 28-135 IS USM hier in Nederland 414 Euro in the USA 414 US$ is een verschil van 80 Euro ervan uitgaande dat ie wordt meegenomen door iemand :)

mvgr Walter
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar