256MB gratis, help bij invullen

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Marianne
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 24 Dec 2004 23:16
WoonplaatsCOLON Enschede

Hi,

Via CIG kan je dus 256 MB krijgen van Canon maar dan moet je op het aanvraagformulier van die actie een promotiecode invullen. Het is mij niet duidelijk wat voor 'n code dat is. Wie weet dat wel???
Marieke
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 453
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2004 22:09

Als het goed is zit er op de doos of bij de papieren die je gekregen hebt een sticker met een blauwe cirkel, daarop staat de url van de cig-server en een actie code, die moet je invullen.

Mocht je niet zo'n sticker hebben, dan moet je even terug naar de winkel om zo'n sticker vragen, of Canon even bellen om te vragen of het ook zonder actiecode kan, omdat je wel binnen de periode je camera hebt gekocht.
[size=75]Apparatuur kopen heb ik nu wel onder de knie, nu het fotograferen nog ;-)
[url=http://www.shutterstock.com/gallery.mhtml?id=11181&rid=11181]Shutterstock[/url] - [url=http://www.istockphoto.com/file_search.php?action=file&filetypeID=0&s1=0&text=&username=MiStock&color]Istock[/url][/size]
Marianne
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 24 Dec 2004 23:16
WoonplaatsCOLON Enschede

Dank je! Die heb ik dus niet ontvangen. Ga morgen even naar de winkel terug.
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Bij sommige uitleveringen zaten de stickers niet bij, vautje van Canon...
Gewoon inderdaad ff terug naar de winkel!
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar