Rotterdam Blaak

Voor al je foto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Arjan B
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 242
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2004 13:55
CONTACTCOLON

He hallo

onlangs uitgestapt op Rotterdam Blaak

1.
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=54960[/img]

2.
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=54961[/img]

3.
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=54963[/img]

Is best lastig om foto's te maken zonder personen op een druk station :D
Arjan B
Gebruikers-avatar
dexter
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1003
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2006 11:51

De derde is erg leuk door dat gat! Alleen een heel gat was mi beter geweest als dat kan.
De eerste is niet echt spannend en bovendien onscherp. Tweede, ook beetje onscherp helaas. Wel leuk voor de fotowedstrijd van de maand?
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

1. Niet scherp en niet spannend.
2. Even recht zetten, misschien wat USM nog en probeer dat donkere vlak wat op te tillen.
3. Jammer dat de bovenkant er niet op staat.
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
Gebruikers-avatar
svdveen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006 17:30
WoonplaatsCOLON Doetinchem

Ik kan me helemaal vinden in het commentaar van hierboven.
Alleen zie ik dat foto 1 ook niet helemaal recht staat, en dat is niet door het perspectief.
En ik vroeg me af of het bewust is gedaan om dat kijkgat niet helemaal er op te zetten en zo uit het midden?
Canon 20D+350D, Canon 70-300 F/4.0-5.6 USM IS, Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro, Canon 100mm F/2.8 Macro, Soligor tussenringen, Canon EF 50mm F/1.8II, Canon 430EX Speedlite, Manfrotto mono- en tripod, en nog wat accesoires... http://sanderbetty.blogspot.com
Gebruikers-avatar
Arjan B
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 242
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2004 13:55
CONTACTCOLON

heya

Bedankt voor de tips, foto 1 is een verkeerde versie, verkeerde geplaatst :oops: heb een andere welke scherper is. maar blijft inderdaad een beetje saai.

Foto 3 heb ik juist niet helemaal rond gedaan, vind dat het soms wel kan om iets niet helemaal er op te zetten. Is en blijft dan toch ook donker. Juist door het grotere betonnen gedeelte wordt de aandacht op de trein gevestigd toch?

grtz

Arjan
Arjan B
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

Bij het donkere deel doelde ik op foto 2. Kun je wellicht met shadows/highlights wat optillen... Soms hoeft niet alles op de foto maar bij foto 3 had het wellicht prettiger geweest. Als je het volledig op foto had gezet had je er achteraf altijd nog een stukje af kunnen snijden...
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
Gebruikers-avatar
sparco85
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 146
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2004 17:04
WoonplaatsCOLON leiden
CONTACTCOLON

al heb ik zelf nog weinig eravring wil ik toch wel mijn kritiek met je delen.

wat betreft foto 1: vind ik persoonlijk niks hebben,mischien andere hoek kiezen?

foto 2 vind ik een hele mooie foto.(zoals al gezegd werd leuk voor maand opdracht) al vind ik het jammer dat hij niet helemaal recht is.en ik weet zelf uit ervaring dat het soms best lastig is :cry: .

foto 3 vind ik heel erg leuk verzonnen,om hem door het gat te schieten.alleen had ik toch recht voor het gat gaan staan en de hele cirkel erop gezet.ik vind het huisje links in beeld beetje storend.

ga zo door en doe wat met alle kritiek en tips :lol:
Canon eos 300D ¦ Kitlens18-55mm ¦Canon 90-300mm 4.5-5.6¦Tokina 12-24mm F/4.0 AT-X PRO¦Canon 70-200L F4.0 ¦Sunpak speedflitser 18-55mm¦Canon BG-E1 grip¦Vanguard proffesional backpak oreon 52¦Sandisk Ultra II 2.0+ 4.0 GB¦Canon RS-60E3¦
Gebruikers-avatar
sparco85
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 146
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2004 17:04
WoonplaatsCOLON leiden
CONTACTCOLON

kijk,dat is een visie die ik niet heb.totaal geen verstand van PS dus weet ik ook niet wat ik er allemaal mee kan :oops:
Canon eos 300D ¦ Kitlens18-55mm ¦Canon 90-300mm 4.5-5.6¦Tokina 12-24mm F/4.0 AT-X PRO¦Canon 70-200L F4.0 ¦Sunpak speedflitser 18-55mm¦Canon BG-E1 grip¦Vanguard proffesional backpak oreon 52¦Sandisk Ultra II 2.0+ 4.0 GB¦Canon RS-60E3¦
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar