eos 350d aktie!

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
indy1970
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2006 22:55
WoonplaatsCOLON Nijmegen

Vandaag vertelde men mij in de fotozaak dat er over drie weken bij canon een aktie start om de 350d in de uitverkoop te gooien.

je kunt dan na aankoop 100 euro terug krijgen via Canon. dat is interessant lijkt me, dan zakt ie al flink onder de 600

Voor diegene die op het punt staan toch nog een 350 te kopen, ff geduld wordt beloond lijkt me...
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

indy1970 schreefCOLONVandaag vertelde men mij in de fotozaak dat er over drie weken bij canon een aktie start om de 350d in de uitverkoop te gooien.

je kunt dan na aankoop 100 euro terug krijgen via Canon. dat is interessant lijkt me, dan zakt ie al flink onder de 600

Voor diegene die op het punt staan toch nog een 350 te kopen, ff geduld wordt beloond lijkt me...
Tsja, bij broer konijn kost de body nog maar 569 en 2ehands koop je een body al voor 400 als je even zoekt. Zo heb ik het ook gedaan. M'n 300D goed verkocht net na de aankondiging 400D en met klein beetje bijleggen de 350D gekocht.. Hele upgrade heeft me paar tientjes gekost... Tegen de tijd dat de 450D uitkomt kijk ik wel weer verder :)
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar