Goed boek

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
maicoz
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2005 12:09

Beste EOS fans,

ik heb mezelf onlangs ook een EOS 300d aangeschaft en wil me volledig gaan storten op de fotografie met deze camera. Ik ben echter alleen nog een volledig leek op dit gebied. Een leuke vakantiefoto kan ik echt wel maken, maar dat staat natuurlijk niet in vergelijking met het op pad gaan met een digitale spiegelreflex.

Wie kan mij daarom vertellen wat een goed en tevens leuk boek om van de basis af met zo'n camera aan de slag te gaan. Zoals instellen diafragma, belichting enz., maar ook wat je wel en niet op een foto mee moet nemen.

Ok kort samengevat dus; Wie weet een goed boek om mee te starten op het gebied van het de digitale spiegelreflex fotografie?

Alsvast bedankt!!!
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Fotografie onderweg van Frank Muller blijft mijn handboek. Foto is op m'n site te vinden (www.ytos.nl). ISBN heb ik ook al ergens op het forum gegeven, in een topic over sluitertijd en diafragma. Even zoekfunctie gebruiken met als termen "Frank Muller" en/of "Fotograferen onderweg". Dit boekje is trouwens niet specifiek voor de 300D, maar voor fotografie in het algemeen. Desondanks erg goed.

Ander mooi boek is Fotografie van John Freeman, maar daar heb je meer tijd voor nodig om het door te nemen.

Tenslotte, stel je hier ook nog even voor. Vinden we leuk :).
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar