eerste foto canon 400 D

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
dehoekies
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 50
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 09:23
WoonplaatsCOLON Best
CONTACTCOLON

dit is mijn eerste foto met een canon 400 D.
graag reactie`s en of kritiek want daar leer ik van.

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=60591[/img]
m.v.gr
Peter

Kijk eens op onze site
c.pennekamp
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2279
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2005 15:04
WoonplaatsCOLON Grootebroek NH
CONTACTCOLON

Het begin is er :wink:

Ik zie aan de lucht dat het een grijze dag was dat is jammer gaat toch ten koste van de kleuren.
Probeer volgende keer de camera een op ze kant portet ipv landscape
dan maak je er meer diepte in en vervalt de fiets of voetpad ernaast
wat nu weinig toevoegt de bomen zijn nu zo afgehakt,probeer ook eens een lager standpunt.

Tot zover mijn visie om het geheel wat intresanter te maken.
Succes

Groeten Cor
Gebruikers-avatar
Miccie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3175
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2006 15:42
WoonplaatsCOLON Schinnen (Zuid-Limburg)

Welkom hier :!:
Ik kan me wel vinden in het commentaar van mijn voorganger. Tevens zou ik voortaan de foto wat groter posten ... op dit formaat vind ik een beoordeling vrij lastig.

Groet,
Michel
fotoarts
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 4551
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2004 12:19

Zie c. pennekamp. Je ziet nu nogal wat storende elementen in de foto: een weg en een paar halve bomen maar je onderwerp is ver weg: De brug en, waarschijnlijk meer nog, het watervalletje zijn maar klein in de foto terug te vinden. Volgende keer misschien wat lager en dichterbij? Waarschijnlijk wel laarzen meenemen, want die waterkant ziet er glibberig uit. :wink:
dehoekies
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 50
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 09:23
WoonplaatsCOLON Best
CONTACTCOLON

oneshot schreefCOLONZie c. pennekamp. Je ziet nu nogal wat storende elementen in de foto: een weg en een paar halve bomen maar je onderwerp is ver weg: De brug en, waarschijnlijk meer nog, het watervalletje zijn maar klein in de foto terug te vinden. Volgende keer misschien wat lager en dichterbij? Waarschijnlijk wel laarzen meenemen, want die waterkant ziet er glibberig uit. :wink:
Ik heb de foto verkleind naar 900x900 wat volgens mij de instelling moet zijn om te uploaden .
m.v.gr
Peter

Kijk eens op onze site
Gebruikers-avatar
Peije
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6006
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2006 17:44
WoonplaatsCOLON Putte - Belgie
CONTACTCOLON

Leuk uitzicht zo op dat bruggetje tussen de bomen. Misschien zou je een volgende keer ietsjes naar rechts kunnen staan. Je kan dan de lijn van de kant van ht slootje gebruiken als invoerende lijn naar je onderwerp. Ik dnek dat dan de gekleurde bomen ietsjes verderop ook mooier uitzouden komen.

Als je een fot verkleind wordt deze altijd een beetje onscherp. Ik heb die fout ook al verschillende keren gelaakt.... Het mooiste is om de foto in stapjes te verkleinen, en aan het einde nog iets te verscherpen.
Gebruikers-avatar
Sprenger
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:08
WoonplaatsCOLON Landsmeer

[offtopic] Je kunt natuurlijk ook een kleine versie uploaden om hier in het topic te laten zien en daarnaast een high res versie als link erbij plaatsen.. [/offtopic]

Ik vind het erg jammer dat de zon helaas niet mee heeft gewerkt aan dit plaatje. In de herfst is de zon juist zo mooi wat hier helaas niet het geval is. Nog maar een keertje terug op een zonnige dag?
[size=75][color=red]Canon[/color] EOS 350D | [color=red]Canon[/color] EF-S 18-55mm f3.5-5.6 | [color=red]Canon[/color] EF 50mm f1.8 II | Sigma 70-300mm F4-5.6 APO MACRO
[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar