Brugge die schoone bis

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
iTIM!
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2006 20:02
WoonplaatsCOLON Rekkem (B)

Hallo,

nog enkele foto's van Brugge (en omstreken)
Graag jullie ongezouten mening, kunnen ze ermee door?
Wat kan beter?

Groetjes,
Tim

1. 't Zand
Afbeelding

2. ter Clarastraat
Afbeelding

3. iets buiten Brugge
Afbeelding

(de eerste foto vind je hier: http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=29663)
Lowepro
jwkempeneers
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1458
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2006 15:29
WoonplaatsCOLON Sint-Annaland
CONTACTCOLON

Erg mooie foto's. Dat zwart/wit doet het hier erg goed. Lekker contrast. Foto 2 vind ik de mooiste van de drie. Mooie glimmende straatstenen en een mooi beeld van de lantaarnpalen.
[size=75]Canon EOS 50D + BG-E2N | Canon EOS 40D + BG-E2N | Canon EF 24-105mm f/4 [color=red]L[/color] IS USM | EF 70-200mm f/2.8 [color=red]L[/color] USM | Canon Speedlite 580EX

www.kempeneersfotografie.nl / www.kempeneersmultimedia.nl [/size]
Gebruikers-avatar
Miccie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3175
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2006 15:42
WoonplaatsCOLON Schinnen (Zuid-Limburg)

Een mooie reeks foto's om naar te kijken.
Ook voor mij is foto 2 favoriet maar ze mogen er allemaal wel zijn!

Groet,
Michel
Gebruikers-avatar
Marx
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1667
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2005 12:29
WoonplaatsCOLON Noord Holland

De omzetting naar zwart wit kan heel mooi zijn, maar in dit geval zou ik ze graag in kleur zien ter vergelijking. Ik denk dat foto 1 en 3 beter uit kunnen komen in kleur namelijk.

Mijn beschieden commentaar op de foto's:
Foto1:
Zoals gezegd, denk ik dat deze mooier zou zijn in kleur, nu straalt het niets uit, in kleur kan het warmte en gezelligheid uitstralen.
Verder heel aardig

Foto2:
De mooiste uit de serie, ook de omzetting naar zwart wit doet het hier goed, een gevoel van verlaten desolaatheid krijg je hierbij, wat de foto ten goede komt.
Ik denk dat de foto nog mooier zou kunnen worden als je de volgende keer wat meer voorgrond neemt en wat minder lucht. De voorgrond is mooi, de glimmende natte straatstenen en de lucht is egaal en voegt niets toe. Ik zou daarom graag wat meer stenen zien en bijna geen tot geen lucht omdat deze toch niets toevoegen kan naar mijn mening.

Foto3:
De minste uit de serie voor mij persoonlijk. Ik vind de foto net iets te donker, te onscherp en het onderwerp te centraal.
Erboven zie ik een hoop egale en vooral lege lucht wat afbreuk doet aan de foto. Misschien nog wat van te maken door in kleur te doen, wat meer contrast, beetje USM en verhelderen?

Succes!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar