Crown

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Charley
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 336
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2005 17:06
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Ik heb afgelopen december bij hem de 17-40 L gekocht. Uiteraard bon met btw gekregen en opgestuurd (met voucher en de rest) naar Canon voor de cashbackactie. 't duurde ff (maar dat ligt niet aan Crown) maar kreeg het geld netjes op m'n rekening gestort.
[size=75]Canon 30D | 17-40 f4 L | 70-200 f4 L | 300 f4 IS L | 50mm 1.8 | Extender 1.4 | Speedlite 380 EX + omnibounce |[/size]
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Bij mij een vergelijkbaar verhaal: had er vorig jaar de 10-22 gekocht, toen er ook een cashback actie op was. En - met hulp van Crown - keurig mijn geld teruggekregen hoor.
Nee, prima zaak!! Aanrader.
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Gebruikers-avatar
cornelus079
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1665
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2004 10:04
WoonplaatsCOLON Maastricht
CONTACTCOLON

Ook ik heb vorig jaar mijn geld terug gekregen met een rekening van Crown en een bon van een forum lid. Waarvoor ik hem nog steeds dankbaar ben.
De levering van Crown was supersnel en goed!!!
Canon heeft echter een aantal leveranciers in de ban gedaan.
Hoort Crown niet tot die groep????
Dat zou jammer zijn.

Groeten,
Gerard.
De natuur verveelt nooit! http://fotogerard.jalbum.net/
Canon EOS 7D, Tamron 17-50/2,8 XR DI LD + 28-75/2,8 XR DI LD, Canon 100mm 2.8 Macro USM, Sigma 150-600C, Canon 70-300 IS USM, speedlite 420 EX, 580EX, Ringlite 14EX
Gebruikers-avatar
Brian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 789
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2005 10:06
WoonplaatsCOLON Maas & Waal
CONTACTCOLON

cornelus079 schreefCOLON......
Canon heeft echter een aantal leveranciers in de ban gedaan.
Hoort Crown niet tot die groep????
Dat zou jammer zijn.

Groeten,
Denk het niet. :lol:

Heb Crown vandeweek offerte laten maken voor mijn verlanglijstje;
Sigma 24-70/2.8 EX DG MACRO
Sigma 70-200/2.8 EX DG APO HSM (macro?)

Scheelde toch 3 tientjes met Knijn en nog veel meer met KE en de rest van de bekende internetwinkeltjes. :wink:

Maar ja, ik ben nog nooit bij Knijn geweest. (Altijd via internet bij ze besteld). Wil nu toch wel eens heel graag in hun winkel rondneuzen. Ga ik waarschijnlijk maandag doen. Eens kijken of ik er toch niet 30 euro af kan krijgen.(Vrees van niet). Anders op de terugweg langs Crown.

Mailcontact en telefonisch contact met Crown verliep erg prettig en alles wat ik wil is op voorraad. :lol:
Canon 40D / Canon 50mm f1.8 / Tokina AT-X 12-24mm f4 / Canon 24-105 f4.0L IS USM / Sigma 70-200mm f2.8 EX APO DG MACRO HSM / Canon 430 EX
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Cornelus vraagt of Crown door Canon in de ban is gedaan. Niet of hij door Sigma in de ban is gedaan.

Wat ik bedoel is dat als Crown door Canon in de ban is gedaan, het nog steeds heel goed mogelijk is dat Crown andere merken wel gewoon kan en mag leveren. Jij hebt een offerte voor Sigma objectieven gevraagd. Die heb je gekregen, maar het zegt niets over de huidige relatie tussen Canon en Crown.
Gebruikers-avatar
Brian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 789
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2005 10:06
WoonplaatsCOLON Maas & Waal
CONTACTCOLON

Ytos schreefCOLONCornelus vraagt of Crown door Canon in de ban is gedaan. Niet of hij door Sigma in de ban is gedaan.

Wat ik bedoel is dat als Crown door Canon in de ban is gedaan, het nog steeds heel goed mogelijk is dat Crown andere merken wel gewoon kan en mag leveren. Jij hebt een offerte voor Sigma objectieven gevraagd. Die heb je gekregen, maar het zegt niets over de huidige relatie tussen Canon en Crown.
Ja, helemaal gelijk.

Maar tijdens mijn telefoontje met Crown, kon ik ook alle Canon objectieven krijgen die ik eventueel wilde hebben (lees; de Canonvarianten van de Sigma's die op mijn lijstje staan). Dat was volgens hem geen enkel probleem. Hij kan alles bestellen/leveren zolang het maar Canon gerelateerd is. Dus alle merken objectieven met Canon vatting waaronder oon de Canonobjectieven zelf.

Dat had ik beter even voorgaand bericht erbij kunnen vermelden idd.
Dus volgens mij geen ban van Canon aan Crown.
Canon 40D / Canon 50mm f1.8 / Tokina AT-X 12-24mm f4 / Canon 24-105 f4.0L IS USM / Sigma 70-200mm f2.8 EX APO DG MACRO HSM / Canon 430 EX
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

nope, afgelopen maandag nog een powershot a620 bij hem gehaald, alle dozen met Canon lenzen stonden er nog gewoon...
www.johanvanderwielen.nl
Gebruikers-avatar
martinculemborg
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1164
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2005 14:55
WoonplaatsCOLON Culemborg
CONTACTCOLON

Geen probleem bij Crown laatst nog een camera gekocht.
www.donkfoto.nl portretfotografie familiefotografie profielfotografie bedrijfsfotografie productfotografie
Gebruikers-avatar
dbode
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3247
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2005 21:49
WoonplaatsCOLON Gem. Utrechtse Heuvelrug

Crown is nog steeds volledig operationeel en inderdaad vaak heel goedkoop.
Groet,
Dirk-Jan

Fototas met standaard 13 kilo staal, magnesium, glas, kunststof, etc....
Alice
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 13 Apr 2005 13:31
WoonplaatsCOLON Ede

Ook ik ben van plan de 30D bij Crown te halen maar is het allemaal nederlands spul???
40D, kitlens, 28-135 is usm, sima 10-20, 50 mk11
Gebruikers-avatar
martinculemborg
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1164
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2005 14:55
WoonplaatsCOLON Culemborg
CONTACTCOLON

Dat kun je aan hem vragen. Ik zou met niet druk maken over een nederlands of europees model hoor. Garantie heb je gewoon.
www.donkfoto.nl portretfotografie familiefotografie profielfotografie bedrijfsfotografie productfotografie
djurre_van_kouwen
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 08 Dec 2006 18:03
WoonplaatsCOLON Houten

zal mijn eerste aankoop doen bij crown , wordt altijd vriendelijk per mail te woord gestaan

ga er eind december / begin januari de 85mm ophalen , paar tientjes goedkoper dan konijnenberg
Sander1982
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2006 22:05

Dan ook mijn reactie met ervaringen met Crown:

Ik heb er nog niks gekocht, maar wel onlangs diverse keren contact gehad per mail. Bij mij wordt er ook altijd spoedig geantwoord en netjes alle vragen behandeld.

Voor mij is crown een serieuze optie om eens te gaan kijken als ik aan de koop van een 30D toekom.

Groet,

Sander
[size=75][color=blue][b]Canon EOS 30D[/b][/color] + BG-E2 grip | EF-S 18-55 f/3.5-5.6 | EF 75-300 f/4.0-5.6 | Speedlite 580EX + Sto-fen Omni Bounce | Dane-Elec XS 133X 1GB Compact Flash | Sandisk 512 Mb Compact Flash (Cadeautje van Canon)[/size]
Musicjohn
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5315
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2005 14:57
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

Ik heb sinds ik fotografeer vrijwel alles bij Crown gekocht, op de 70-300 IS USM na, want die had hij op dat moment niet op voorraad.

Kan niet anders zeggen dan dat je altijd keurig geholpen word, met oprechte adviezen die op jouw situatie van toepassing zijn en niet "omzet gericht". Als een goedkoper objectief beter bij jouw doeleinde / behoefte past dan zal hij je dat ook vertellen, ook als je voor een duurder objectief binnen kwam.

Kijk, daar hou ik van. :wink:
DISCLAIMER: alles wat ik schrijf is mijn mening en beslist geen voldongen feit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Everyone can take a picture, but only few can make a photograph
Jeroen*meg2
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 638
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2005 19:44
WoonplaatsCOLON Hoeven
CONTACTCOLON

Yep, ben er ook prima behandeld.
Had per ongeluk een Hoya UV filter mee gekregen ipv een Pola.
Hij stuurde gelijk het goede filter op met een retour verpakking incl. pakketzegel erop.

Aardige man die indien gewenst de tijd neemt om je uitleg te geven en te adviseren.
Fotografie: [url]http://www.jvfotografie.eu[/url]
Auto: [url]http://www.5cabrio.nl[/url]
Gebruikers-avatar
alfa145
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2005 17:44
WoonplaatsCOLON gouda
CONTACTCOLON

ik heb ook aleen maar goede ervaringen met deze verkoper.

ik heb laatst een 17-40 en een 580ex gekocht.

en de zonekap van de 17-40 past niet lekker maar ik kan gewoon een nieuwe zonekap bij hem ophalen echt top!

ik kreeg ook nog een leuk canon zaklampje bij mijn bestelling.

groeten laurens
Gebruikers-avatar
Joyce
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 658
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2006 16:11
WoonplaatsCOLON Spijkenisse
CONTACTCOLON

Ik heb ook alles bij Crown gekocht.
Camera en 2 lenzen.
Mijn ervaring is is dat ik geen ervaring had en nog veel wilde weten, dat leek hij niet zo prettig te vinden, helemaal niet toen er nog een klant stond te wachten.
Wel mocht ik alles bekijken en proberen.
Hij heeft me niks verkocht wat ik niet wilde hebben en begreep mijn verhaal goed en gaf me wat ik nodig had.
Ik zal zeker bij mijn volgende aankopen aan hem denken en wellicht bij hem bestellen.
Groetjes Joyce

Mooi he, alles....

Kijkdoos, lampjes ernaast, lampje erop, glas in verschillende vormen en maten ervoor en een tasje waar alles in moet.
Gebruikers-avatar
shutterbug
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 363
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2005 18:54
WoonplaatsCOLON Tilburg

Ik vind het altijd prettig om zaken te doen met Crown.

Groet
Shutterbug
[size=75]30D/EF-s 17-85mm f1:4-5.6 IS USM/ EF 28-80 f1:3.5-5.6/ EF 50mm f1:1.8 II/ EF 70-200mm f1:4 L USM/ EF 100 f1:2.8 macro USM/ TC2X II/ 580 ex[/size]
Gebruikers-avatar
reijne
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 84
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2005 11:01
WoonplaatsCOLON Leusden
CONTACTCOLON

Erg Tevreden over Crown,
en ik woon er ook nog eens 10 minuten Vandaan!

mvg Roel Reijne.
www.foto-expositie.nl
Edgo
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 110
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2005 14:48
CONTACTCOLON

Ben het email adres van deze man kwijt.
Kan iemand me deze PMen?
If at first try you don't succeed try
doing it the way your wife told you.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar