Wat is jouw laatste aanwinst [Deel IV]

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_TOPIC_LOCKED
Codacs
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 31 Jan 2007 13:28
WoonplaatsCOLON Zoetermeer

Zaterdag een Sigma 70-300 f4.0-5.6 APO DG Macro gehaald. Tweedehandsje, maar in prima conditie.
Ben er gelijk maar op uitgegaan om te testen/oefenen en heb ondervonden dat ik toch ook maar een statief moet gaan aanschaffen...Ik heb duidelijk geen vaste hand!! :oops: :roll:
Gebruikers-avatar
Brian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 789
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2005 10:06
WoonplaatsCOLON Maas & Waal
CONTACTCOLON

Vrijdag een nieuwe externe HD ontvangen van 320 Gb. Kan ik voorlopig weer even back-uppen.
Canon 40D / Canon 50mm f1.8 / Tokina AT-X 12-24mm f4 / Canon 24-105 f4.0L IS USM / Sigma 70-200mm f2.8 EX APO DG MACRO HSM / Canon 430 EX
Gebruikers-avatar
Brian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 789
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2005 10:06
WoonplaatsCOLON Maas & Waal
CONTACTCOLON

En vanmiddag mezelf nog maar even op 2 ExtremeIII 1 Gb kaartjes getrakteerd. 30 maart weer een bruiloftshoot, dus hoef ik niet zo op te letten. :wink:
Canon 40D / Canon 50mm f1.8 / Tokina AT-X 12-24mm f4 / Canon 24-105 f4.0L IS USM / Sigma 70-200mm f2.8 EX APO DG MACRO HSM / Canon 430 EX
bvsteyn
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 26 Okt 2006 13:15

Morgen mezelf trakteren op het volgende 2dehands Falcon Eyes flitssetje:

2x DE 300B flitskop
3x DE 150B flitskop
(inclusief snoeren, synchro kabels en reflectoren)

3x FEA-SB6060 softbox 60x60cm
1x FEA-OB12 softbox 8 hoekig / rond model ø 120cm
1x paraplu gold 100cm
1x flits paraplu 70cm

3x statief w805
1x conische snoot FEA-CS + honingraat opzetstuk


Is wel wat anders dan die 2 500W bouwlampjes....... :wink:
30D | BG-E2 | EF 18-55/3,5-5.6 | EF 70-300/4-5.6 IS USM | EF 50/1.8 II | 580EX
drikj
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2006 10:29
WoonplaatsCOLON Zwolle

Ik had het al eerder gemeld, maar nu is hij binnen uit Singapore:
Een Gretagmacbeth Pantone Huey (monitor calibratie)

En ik moet concluderen dat ik mijn monitor veeeeel te 'koud' had staan (vergeleken met neutral color en medium contrast setting). Mijn scherm lijkt op dit forum wat warmer van kleur, niet zo hard grijs).
Maar nu had ik hier gelukkig nog niet teveel foto's geplaatst en nog helemaal niet veel uitgeprint. Dus nu zullen ze er wel goed uit komen.

Groeten,
Hendrik
Canon 1D III, wat backup camera's, lensjes, een studiootje en en nog wat mikmak.
Iedereen kan fotograferen, maar niet iedereen ziet een 'plaatje', heeft zijn camera bij zich & heeft het geduld
Gebruikers-avatar
Bagtjuh
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2333
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2005 15:25
WoonplaatsCOLON Veenhuizen

Vandaag gaat vista op de pc.
Plus wat extra geheugen zodat vista flink goedkoper werd.

XP blijft trouwens wel op de machine staan want het zal maar mis lopen.

Bagt
Only after the last tree has been cut down.....only when the last river has been poisoned........only when the last fish has been caugth......only then you will find out that money can not be eaten......Lets all take care of mother earth!!
Gebruikers-avatar
redmar
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1433
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2005 21:26
CONTACTCOLON

Bagtjuh schreefCOLONXP blijft trouwens wel op de machine staan want het zal maar mis lopen.
Waarom de overstap naar Vista als je er zo'n vertrouwen in hebt :??
myrddin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 604
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2006 13:22
WoonplaatsCOLON De Meern
CONTACTCOLON

Zo net na een 3-tal opdrachten eindelijk weer geld voor een kleine investering. Heb mezelf verwend met een 24-105L f/4 met een B+W UV Filtertje :D

Had ook bijna een Imagetank van Vosonic meegenomen (zo'n luxe met scherm). Maar heb dat geld nog even in me binnenzak gehouden. Zit nl. stiekum te wachten op de Canon M80 Imagetank (zou zolangzamerhand uit moeten komen).
[size=75]niets om over op te scheppen :D maar wel een aantal leuke tassen vol met spullen[/size]
MarkGrob
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1795
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2006 15:35
WoonplaatsCOLON Duiven
CONTACTCOLON

myrddin schreefCOLON...Heb mezelf verwend met een 24-105L f/4 met een B+W UV Filtertje :D...
Gefeliciteerd!! Geweldige lens die ik pas ook eens mocht proberen... Lekker bereik... Als ik nog eens van gekkigheid niet weet wat ik met het geld moet doen, koop ik er zoeen ook bij als walk-around lens... :D

Eerst maar eens geld uit opdrachten halen voor een mooie flitsset... :lol:
[size=75][url=http://www.markgrob.nl/]Mark Grob Fotografie[/url][/size]
myrddin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 604
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2006 13:22
WoonplaatsCOLON De Meern
CONTACTCOLON

MarkGrob schreefCOLONGefeliciteerd!! Geweldige lens die ik pas ook eens mocht proberen... Lekker bereik... Als ik nog eens van gekkigheid niet weet wat ik met het geld moet doen, koop ik er zoeen ook bij als walk-around lens... :D

Eerst maar eens geld uit opdrachten halen voor een mooie flitsset... :lol:
Tja setje compleet maken kost ook wel wat.. maar WOW wat een objectief. Lekker zwaar maar net niet te zwaar. Gaat nog goed op me 350D. Als walk-around is ie fantastisch. Daar heb ik hm dus ook voor gekocht. Ik was iets te vaak aan het wisselen tussen me 17-40 en me 70-300. DOF van deze lens vind ik personelijk perfect. Denk dat dit me werkpaardje is geworden :D Zels in Low Light condities doet ie erg goed :D

Oh binnenwerk? dacht dat je je voornamelijk wilde richten op macro en landschap :D
[size=75]niets om over op te scheppen :D maar wel een aantal leuke tassen vol met spullen[/size]
Gebruikers-avatar
JoCa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2446
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2005 09:07

Zojuist een Canon ef 400mm f/5.6 opgehaald :P
Kijk n's op m'n website... http://www.casperina.nl/
Gebruikers-avatar
Manny
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1540
GeregistreerdCOLON 25 Feb 2005 20:24
WoonplaatsCOLON West-Brabant

Joca, je moet toch eens stekkies van die geldboom gaan verkopen hoor. Ben wel heel benieuwd hoe het objectief je gaat bevallen, hou ons op de hoogte.
[color=silver]18-55[/color]
MarkGrob
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1795
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2006 15:35
WoonplaatsCOLON Duiven
CONTACTCOLON

JoCa schreefCOLONZojuist een Canon ef 400mm f/5.6 opgehaald :P
Maar goed dat je je gear niet in je sig heb staan.. want dat past helemaal niet... :lol: :lol:

Gefeliciteerd met die geweldige lens! op je 1d met 1.4 extender heb je een 560mm/F8 en ook nog auto focus!!! whaaaaa....

Laat die kleine vogeltjes hoog in de boom maar komen... :D
[size=75][url=http://www.markgrob.nl/]Mark Grob Fotografie[/url][/size]
MarkGrob
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1795
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2006 15:35
WoonplaatsCOLON Duiven
CONTACTCOLON

myrddin schreefCOLON Oh binnenwerk? dacht dat je je voornamelijk wilde richten op macro en landschap :D
Ja, macro/natuur vind ik nog steeds erg leuk... landschappen wat minder.
Ik begin de studio/model/mensen fotografie steeds leuker te vinden... dus vandaar...

Voordeel is ook dat je met slecht weer (en dat is het nogal eens in NL) ook lekker met fotografie bezig kan zijn... :lol:
[size=75][url=http://www.markgrob.nl/]Mark Grob Fotografie[/url][/size]
Gebruikers-avatar
JoCa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2446
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2005 09:07

MarkGrob schreefCOLON
JoCa schreefCOLONZojuist een Canon ef 400mm f/5.6 opgehaald :P
Maar goed dat je je gear niet in je sig heb staan.. want dat past helemaal niet... :lol: :lol:

Gefeliciteerd met die geweldige lens! op je 1d met 1.4 extender heb je een 560mm/F8 en ook nog auto focus!!! whaaaaa....

Laat die kleine vogeltjes hoog in de boom maar komen... :D
Nou,idd :lol:

Thnx,en een extendertje moet ook nog in m'n assortument komen,en dan ben ik voorlopig klaar :wink:
Laatst gewijzigd door 1 op JoCa, in totaal 7 keer gewijzigd.
Kijk n's op m'n website... http://www.casperina.nl/
Gebruikers-avatar
Bagtjuh
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2333
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2005 15:25
WoonplaatsCOLON Veenhuizen

redmar schreefCOLON
Bagtjuh schreefCOLONXP blijft trouwens wel op de machine staan want het zal maar mis lopen.
Waarom de overstap naar Vista als je er zo'n vertrouwen in hebt :??
waarom?

Ik kan natuurlijk zeggen daarom..maar dat is een beetje flauw :wink:

Ik moest toch wat meer geheugen hebben voor mijn pc en kreeg toen vista voor 105 euro er bij.
Dus waarom dan geen dual boot?
Kan ik lekker aan de slag om te kijken hoe alles werkt en OF het werkt!

Gr Bart

Ps ik ben gewoon nieuwsgierig hoe het werkt :oops:
Only after the last tree has been cut down.....only when the last river has been poisoned........only when the last fish has been caugth......only then you will find out that money can not be eaten......Lets all take care of mother earth!!
Gebruikers-avatar
Brian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 789
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2005 10:06
WoonplaatsCOLON Maas & Waal
CONTACTCOLON

Ik kreeg net van een collega waarvoor ik een tijdje geleden foto's heb gemaakt als bedankje het boek; "De Spiegelreflexcamera" van Michael Freeman. :D

Ziet er zeer leuk en interessant uit op het eerste oog.
Canon 40D / Canon 50mm f1.8 / Tokina AT-X 12-24mm f4 / Canon 24-105 f4.0L IS USM / Sigma 70-200mm f2.8 EX APO DG MACRO HSM / Canon 430 EX
Gebruikers-avatar
VBiB
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1762
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2006 15:44
WoonplaatsCOLON Genk (BE)
CONTACTCOLON

Vosonic VP8360 met 80Gb schijf
prachtig ding ter vervanging van de veel te zware laptop op reis
[size=75][url=http://www.vogellijst.be]Mijn site[/url] - [url=http://www.costaricareis.be]Costa Rica Reizen[/url] - [url=http://costarica.vogellijst.be]Vogellijst van Costa Rica[/url][/size]
Oscar vd Knokke

Een Compact Flash Extreme III 2GB omdat mijn 1GB in RAW formaten toch wel snel vol is :lol:
MarkGrob
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1795
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2006 15:35
WoonplaatsCOLON Duiven
CONTACTCOLON

Brian schreefCOLONIk kreeg net van een collega waarvoor ik een tijdje geleden foto's heb gemaakt als bedankje het boek; "De Spiegelreflexcamera" van Michael Freeman. :D
Waren de foto's zo slecht dan?? ;) ;)
[size=75][url=http://www.markgrob.nl/]Mark Grob Fotografie[/url][/size]
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar