Joost invites

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

Niet echt foto gerelateerd maar wel multimedia. Ik heb zo'n Joost account (Internet TV). Best wel cool eigenlijk. Op dit moment kun je er alleen op als je een invite hebt. Ik heb wat invites dus wie wil kan mee doen. Geen idee hoeveel invites ik heb maar PB mij je email adres, voornaam, achternaam en de eersten krijgen een invite tot het op is. Degenen die van mij een invite krijgen kunnen op hun beurt weer invites uitdelen dus als je van mij een invite krijgt wil ik wel dat je op jouw beurt in dit topic invites uitdeelt aan andere eos leden. Best cool dat Joost. Veel TV kanalen waaronder National Geographics maar ook andere leuke zaken...
Als ik merk dat je de invites niet hier uitdeelt dan maak ik er een zaak van ;)
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Hallo Chow,

Zitten hier ook Nederlandse zenders bij? Dan ben ik namelijk zeker geinteresseerd, die ontvang ik hier namelijk niet!

Mocht dat wel zo zijn ontvang ik graag een invitation van je.

bmvduin@gmail.com

Groetjes Bob
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Leg 's uit. Waar zit dat Joosttv-ding? Wellicht interesse in zo'n account.
Gebruikers-avatar
jeveos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3411
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2006 11:18

Chow schreefCOLONOp dit moment kun je er alleen op als je een invite hebt. Ik heb wat invites dus wie wil kan mee doen. Geen idee hoeveel invites ik heb maar PB mij je email adres, voornaam, achternaam en de eersten krijgen een invite tot het op is.
Ik heb er ook nog een dikke 90 staan... had al een beta account toen het nog "The Venice Project" heette. Wanna'join? => Stuur PB met naam & e-mail.

Aangezien ik in real life ook Joost heet zorgt dat voor de nodige verwarring soms. Zo kreeg ik gisteren van mijn complimenten (met een dikke knipoog): Joost raises $45 million to expand free Inernet TV :lol:.

Ik vind 't aanbod overigens nog wel erg eenzijdig en, om eerlijk te zijn, onder de maat. Als je van MTV houdt en van "de sterkste man" denk je daar wellicht anders over :wink:
bmvduin schreefCOLONZitten hier ook Nederlandse zenders bij? Dan ben ik namelijk zeker geinteresseerd, die ontvang ik hier namelijk niet!
Nope. Het hele aanbod van zenders vindt je hier.

PS: Beter je email adres even van het forum wissen, dat is een uitnodiging voor spam!
Ytos schreefCOLONLeg 's uit. Waar zit dat Joosttv-ding? Wellicht interesse in zo'n account.
http://www.joost.com
Laatst gewijzigd door 4 op jeveos, in totaal 12 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Peije
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6006
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2006 17:44
WoonplaatsCOLON Putte - Belgie
CONTACTCOLON

PB sent :-)
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

Er komen continu zenders bij. Vind het aanbod redelijk. Zeker als je van muziek houdt..
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Sow :shock: da's snel. Ga ff kijken.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Geloof dat ik dit wel eens wil uitproberen. Is voor mij als ICT-man op school ook interessant om de collega's eens te laten zien wat voor leuks de pc in het onderwijs te bieden heeft en waar we heen gaan... al gebruiken 47 van de 50 collega's nog steeds een papieren agenda in plaats van een pda. En dan zetten ze hun cijfers eerst in de agenda, en dan typen ze het over in het administratieprogramma :? Als ze nou gelijk intypen (kan ook vanuit huis) en dan een afdrukje maken, dan heb je altijd alles up to date, inclusief gemiddelde. Weet de leerling écht waar 'ie aan toe is.

Maar ik dwaal af ;). Zie de invitation graag komen.
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

Dan moet je mij of Jeveos een PB sturen met je naam en email ;)
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
Fluplander
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 284
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2006 06:12
WoonplaatsCOLON Flupland

je kan ook mij een PB sturen!!

bedankt nog Chow!! :D
CanonRob
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2006 12:44

pb sent to Chow


grtz

Rob
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

Okidoki. Ik ben de rest van de dag de deur uit. PB's zijn welkom maar idd kun je ook PB's sturen naar Fluplander..
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
Fluplander
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 284
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2006 06:12
WoonplaatsCOLON Flupland

ik ben nu niet thuis dus kan ook ff geen invites sturen
maar zorg wel dat je voor en achternaam in het pbtje staan niet alleen je mailadres ;)
Mike Philippens
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1137
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2006 21:04
WoonplaatsCOLON YGT360
CONTACTCOLON

bmvduin schreefCOLONZitten hier ook Nederlandse zenders bij? Dan ben ik namelijk zeker geinteresseerd, die ontvang ik hier namelijk niet!
De enige die ik weet is Fabchannel, maar dat is de concertzender van Paradiso en Melkweg (A'dam). Niet echt wat je bedoelt denk ik... :wink:

Maar ik wil ook wel een akkount. PB is onderweg.
[size=75]A fool with a tool is still a fool, it just makes disaster faster[/size]
Fluplander
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 284
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2006 06:12
WoonplaatsCOLON Flupland

Roadster je heb een invite in je mailbox :wink:

mensen kunnen mij ook een pbtje sturen ;)
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

Gaat hard zo. Bijna een dagtaak aan het uitdelen van invites ;)
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
Fluplander
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 284
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2006 06:12
WoonplaatsCOLON Flupland

chris heeft ook een invite in zijn mailbox! :wink:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar