EOS-meeting 30-6-2007 [is geweest en was een feest!]

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_TOPIC_LOCKED
Gebruikers-avatar
Digilike
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6325
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2006 21:35

Te ver doorgedacht van me! :D
[size=67]Canon 1D MKIII |Canon EF 50 mm 1.8| Canon EF 70-200 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 24-105 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 300 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM |Sigma 12-24m|Sigma 70mm macro| [/size]
CaNonTruDy
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1164
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2006 18:48
WoonplaatsCOLON Waar het huis staat

Hey Fokkedeboer en Digilike...

op de startpagina van dit topic staat nu aangegeven in rood en groen (net als een stoplicht) wie komen en/of betaald hebben. En van jullie weten we het nog niet :wink:.
See you!!!!

Groet, Mart & Trudy
[size=75]Lach naar het vogeltje.[/size]
Gebruikers-avatar
Digilike
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6325
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2006 21:35

Heb vandaag die 30 euro overgemaakt :D
[size=67]Canon 1D MKIII |Canon EF 50 mm 1.8| Canon EF 70-200 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 24-105 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 300 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM |Sigma 12-24m|Sigma 70mm macro| [/size]
Jamie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1450
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2005 15:01
WoonplaatsCOLON achter de zoeker ;-)

Ik wil niet meteen op de centen zijn, maar ik schrik er best wel van dat dit dagje 50 euro gaat kosten :shock:
[size=75]"Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad."[/size]
Gebruikers-avatar
Marx
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1667
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2005 12:29
WoonplaatsCOLON Noord Holland

Ik zie mezelf ook genoodzaakt om af te zeggen, zowel vanwege een andere activiteit die ik ook bijzonder interessant vind als zowel de in mijn ogen vrij hoge prijs.

Wel wens ik jullie natuurlijk veel plezier deze dag!
two-tone
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 732
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2005 00:39
WoonplaatsCOLON Vlaardingen
CONTACTCOLON

als het een beetje tegenzit moet ik ook afzeggen ivm de veteranenherdenking in middelburg die dag. Ik moet daar met nog een aantal mensen op de doedelzak komen spelen ter ere van de veteranen.

Tijden zijn nog niet bekend maar ik ben bang dat het niet echt op elkaar aansluit...
[size=75]EOS 40d || Canon EF 50 f1.8 mkII || Canon EF 70-200/2.8 [color=red]L[/color] USM + zonnekap || Canon Speedlite 430EX || Manfrotto 055DB+029 3weg hex qr. + 679B+Proball 308 ballhead[/size]
Gebruikers-avatar
fearless
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 08 Dec 2005 10:57
WoonplaatsCOLON Gorinchem
CONTACTCOLON

Ok Betaling is onderweg :D

Jessica 8)
Neem een kijkje op:
[color=red][url]http://www.js-photography.nl[/url][/color] (is in onderhoud)
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

Hoi!

Ff een vraagje. Wat me niet helemaal duidelijk is. Ik neem aan dat het voorschot van 30euro pp is. Dus als ik een introduce meeneem moet ik 60 euro overmaken? Dat lijkt me in ieder geval het meest logische.

Greetz

Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Gebruikers-avatar
Digilike
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6325
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2006 21:35

Lijkt mij ook logisch!
Ik ben btw benieuwd mensen in het echt te ontmoeten!
[size=67]Canon 1D MKIII |Canon EF 50 mm 1.8| Canon EF 70-200 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 24-105 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 300 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM |Sigma 12-24m|Sigma 70mm macro| [/size]
Soron
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 14:13
WoonplaatsCOLON Leeuwarden / Klazienaveen
CONTACTCOLON

martmarbus schreefCOLON
Als het teveel is, zal het teveel naar de donatiepot worden doorgesluisd
Betekent dit dat een deel van de crew binnenkort met nieuwe cams en lenzen rond zullen lopen? :shock: :lol:

Sorry, maar ook ik schrik van de prijzen die hier voor gevraagd worden. Daar komt ook nog reiskosten overheen. Dat kan ik echt niet opbrengen voor een paar uurtjes met cam rond lopen. Wat mogen we dan wel niet gaan eten wat de prijs zo hoog maakt? :?

En je kan mij ook niet wijs maken dat men dat "teveel" nodig heeft om het forum draaiende te houden.
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Soron schreefCOLONEn je kan mij ook niet wijs maken dat men dat "teveel" nodig heeft om het forum draaiende te houden.
Ik ken Mart en neem aan dat die dat niet bedoeld ermee...

Hij bedoelde meer mocht het net teveel zijn dan steekt die het niet in zijn eigen zak maar als donatie voor het forum (en dus voor iedereen).
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Gebruikers-avatar
Kleintje Pils
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1626
GeregistreerdCOLON 24 Jan 2005 11:54
WoonplaatsCOLON Leusden
CONTACTCOLON

Ik zie dat ik als OV op de lijst sta. Hierbij moet ik helaas afzeggen. Die weken vier ik als alles mee zit mijn vroege zomervakantie :)
Mzzls Remco

[url=http://www.touchdown-aviation.com][img]http://img718.imageshack.us/img718/8660/tda.jpg[/img][/url] [url=http://www.twitter.com/tda_tweet][img]http://img20.imageshack.us/img20/1516/twitterlogoheadern.png[/img][/url]
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

voorschot is onderweg!

Greetz

Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Gebruikers-avatar
JoCa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2446
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2005 09:07

Helaas kom ik niet die dag....

En wens jullie heel veel plezier....



:wink:
Kijk n's op m'n website... http://www.casperina.nl/
Soron
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 14:13
WoonplaatsCOLON Leeuwarden / Klazienaveen
CONTACTCOLON

BasZ schreefCOLON
Soron schreefCOLONEn je kan mij ook niet wijs maken dat men dat "teveel" nodig heeft om het forum draaiende te houden.
Ik ken Mart en neem aan dat die dat niet bedoeld ermee...

Hij bedoelde meer mocht het net teveel zijn dan steekt die het niet in zijn eigen zak maar als donatie voor het forum (en dus voor iedereen).
Ik mag hopen van niet nee...:P

Maar waar gaat al dat geld dan heen? Ik vind het nogal aan de behoorlijke kant.
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

@soron: ik zou zeggen, bewandel eens de eenvoudigste weg en PB de organisatoren... 8)
www.johanvanderwielen.nl
Gebruikers-avatar
martmarbus
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3626
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2004 10:20
WoonplaatsCOLON Den Helder
CONTACTCOLON

martmarbus schreefCOLON
Peije schreefCOLONVoor de buitenlanders het IBAN rekening nummer is:
NL93 PSTB 0001 6062 27 en BIC code PSTBNL21



Ik zal zo gelijk 50 euro overmaken, kunnen jullie dan het "te veel" als donatie doorstorten aan het forum ?
Als het teveel is, zal het teveel naar de donatiepot worden doorgesluisd

Mart

ps
Voor de goede orde
Iedereen die heeft gestort, krijgt van mij een bevestiging met daarin aangegeven het overgemaakte bedrag.
Mart
Het bovenstaande geldt alleen voor diegene die dat aangeven.
Normaal gesproken zal het teveel gestorte geld gewoon aan de rechtmatige eigenaar worden terug gestort.

En wie mij kent, weet dat ik de daad bij het woord voeg.

Mart
RAW rules the world!

[size=6] 5D Mark III,diverse glassoorten in diverse kokers, wat leuntoestellen, nylonzak om alles in mee te slepen[/size]
CaNonTruDy
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1164
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2006 18:48
WoonplaatsCOLON Waar het huis staat

Beste EOSsers en medeforumleden,

Omdat we graag open kaart spelen, iedereen mag weten waar het om gaat en niemand daardoor op verkeerde gedachten komt het volgende.
Onderstaand een begroting.
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=78525[/img]

Zoals jullie kunnen zien nemen de beveiliging van het Minnaertgebouw en het buffet een prominente plaats in.
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=78522[/img]
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=78523[/img]
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=78524[/img]

Niemand is verplicht om aan het buffet deel te nemen, zoals steeds door ons is aangegeven. Mocht een meerderheid van jullie een meeting willen zonder buffet (wat ook de beveiligingskosten naar beneden brengt, omdat we het Minnaertgebouw dan maar drie uur open hoeven te stellen) laat ons dit dan alsjeblieft zo snel mogelijk weten via e-mail of PB, maar wel vóór 1 juni 2007 zodat we eventueel het een en ander kunnen cancellen.
Tenslotte kunnen we altijd met een stel liefhebbers na een meeting / shooting / workshopje ergens lekker gaan eten.

Bedankt iedereen voor het in ons gestelde vertrouwen en we hopen op een gezellige dag.
Mart & Trudy

PS zo eenvoudig is het, je hoeft het ons maar te vragen.
[size=75]Lach naar het vogeltje.[/size]
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

Wow!

Das uitgebreid trudy!

Ik vind het wel leuk om na afloop samen een happie te doen eigenlijk. is altijd wel eenleuke afsluiter van de dag. En als je dan alles bij elkaar telt heb je waar voor je geld. just my 2 cent.

Greetz

Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Dank je wel voor de openheid...

Ik zelf zou dan bijv. inderdaad geen dinner doen (alhoewel het wel waard is voor het geld denk ik).
Maar dan ben ik zelf vrij om te kiezen waar ik ga eten (kan ook goedkoper ;)).

Maar nogmaals bedankt voor de openheid, denk nu dat het veel duidelijker is voor de mensen!
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar