Terschelling

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
thezeeuw
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 481
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2005 13:24
CONTACTCOLON

Vorig jaar in de herfstvakantie Ameland bezocht, en wegens groot succes gaan we dit jaar naar Terschelling, in dezelfde periode.
Omdat we vorig jaar erg veel hebben gehad aan de tips vwb mooie plekjes en dergelijke ( http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... ht=ameland ), hierbij hetzelfde verzoek maar dan voor Terschelling

Wat raden jullie aan/af? Een beetje rust is erg fijn, dus niet dat de hele nacht disco's ed aan staan, kortom lekker relaxen...
evt tips voor bungalow oid zijn ook meer dan welkom...hondje moet wel mee kunnen...

AIVD,
Groets,
Marco
www.thezeeuw.nl
Gebruikers-avatar
Madelon
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 269
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2006 21:44
WoonplaatsCOLON Ammerstol (ZH)
CONTACTCOLON

Wij komen al jaren in dit huisje:http://www.ybema.nl/index.php?page=verblijf&id=4 Ook dit jaar weer in de week van 7 oktober, dus dan is-tie bezet. Deze verhuurder heeft meerdere, mooie, vakantiewoningen. Mooie plekjes op Terschelling? Alles is mooi....!

Gr. Madelon
[color=darkred][size=75]De gustibus et coloribus non disputandum[/size][/color]
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Hou het wel een beetje fotogerelateerd he? :wink:
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
thezeeuw
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 481
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2005 13:24
CONTACTCOLON

Huisjes zien dr idd goed uit! Thanx Madelon!
Madelon schreefCOLONWij komen al jaren in dit huisje:http://www.ybema.nl/index.php?page=verblijf&id=4 Ook dit jaar weer in de week van 7 oktober, dus dan is-tie bezet. Deze verhuurder heeft meerdere, mooie, vakantiewoningen. Mooie plekjes op Terschelling? Alles is mooi....!

Gr. Madelon
Gebruikers-avatar
thezeeuw
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 481
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2005 13:24
CONTACTCOLON

...goeie tip! zal dr aan proberen te denken de kamera mee te nemen...
MartinPhili schreefCOLONHou het wel een beetje fotogerelateerd he? :wink:
Gebruikers-avatar
Jerenes
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1352
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2006 19:49
WoonplaatsCOLON Lochristi, België

Ik zou zeggen, ga eens kijken op Formerum. Zit je lekker centraal op het eiland. Wij gaan altijd in een caravan (of bungalow) van Haantjes. Het is altijd lekker toeven daar en de super is niet te ver af. De groene jager voor je lekkere maaltjes van tijd tot tijd... Heerlijk...

Terschelling is een prachteiland en we komen er ook elk jaar. Je kan verschillende routes met de fiets nemen vanaf West naar Formerum en langs elke route kom je geweldige kiekjes mogelijkheden tegen. Of het nu langs de dijk, het bos of de duinen is... Ik kan niet wachten tot we weer gaan! Met de nieuwe cam deze keer... :D
Jeroen

7D + Grip | 6D+Grip | Canon EFs 10-22 f/3.5-4.5 USM | Canon EF 24-70 f/2.8L USM| Canon EF 24-105 f/4L IS USM II | Canon EF 70-200 f/4L IS USM |Canon EF 100-400 f/4.5-5.6L IS USM | Canon 1.4x II Extender
Gebruikers-avatar
Alathariel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON 04 Sep 2006 15:56
WoonplaatsCOLON Wageningen

Ik heb afgelopen zomer 2 maanden vakantiewerk gedaan op Terschelling, in Oosterend, het meest oostelijke dorp, tegen de Boschplaat aan. Ik heb zelf die 2 maanden op een camping gestaan, maar er is ook een bungalowpark in Oosterend. Omdat het zo'n klein dorp is en zo afgelegen, zitten er eigenlijk alleen maar mensen die voor de rust komen. Het is er dan ook heel rustig ;) . En je kan er dus zó de Boschplaat op. Je kan ook supermooi de duinen in, of naar het wad. Het dichtsbijzijnde bos is bij Hoorn, maar dat is te wandelen :) .
Nadeel van zo'n klein, afgelegen dorp is dat er nauwelijks voorzieningen zijn. Er zijn 2 restaurants, De Boschplaat en De Heeren van Der Schelling, en een huifkarbedrijf, Puur Terschelling (ik werkte bij dat huifkarbedrijf), dat is het. Geen supermarkt ofzo, daarvoor moet je naar Formerum. Opzich niet heel ver, maar met een tas vol boodschappen is het pittig fietsen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar