Fokke stopt (weer) als mod

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
Aad1
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1810
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2006 11:43
WoonplaatsCOLON Hillegom
CONTACTCOLON

Hey Fokke,

Jammer dat je er mee stopt.
Je had altijd duidelijke en goede opbouwende kritieken :wink:

Ook je foto's vond ik super :lol:

Ook namens mij bedankt voor je inzet!
En succes met wat je verder met je vrije tijd gaat doe die je nu over gaat houden :wink:

Aad.
CaNonTruDy
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1164
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2006 18:48
WoonplaatsCOLON Waar het huis staat

Gewoon bedankt, suc6 en hoop je stiekum natuurlijk toch te zien.

Trudy
[size=75]Lach naar het vogeltje.[/size]
Gebruikers-avatar
JoCa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2446
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2005 09:07

Ook namens mij bedankt,Fokke...

:wink:
Kijk n's op m'n website... http://www.casperina.nl/
fireblade

Hallo Fokke,

Ondanks dat we elkaar niet veel tegenkwamen op het forum (meer dieren en natuur) toch enorm bedankt voor je inzet en tijd.

Gr. Chris :wink:
Gebruikers-avatar
Dumber
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 411
GeregistreerdCOLON 02 Mei 2006 19:34
WoonplaatsCOLON Houten
CONTACTCOLON

Fokke,
Succes verder en wie weet zien we weer eens wat werk van je ;)

Groeten,
Marcel
Gebruikers-avatar
jonesy
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2006 13:24
WoonplaatsCOLON Julianadorp
CONTACTCOLON

Ik ben een tijd niet actief op het forum geweest, maar 3 mods weg pfff.

Fokke bedankt voor je inzet en ook bij mij sta je in mijn favorieten.

Ik hou je in de gaten.

grtz. Michaël
Canon EOS 350D | Canon BG-E3 | EF-S 18-55mm f/ 3.5 5.6 II | Tamron 18-270mm F/3.5-6.3 Di II VC PZD | Canon EF 50mm F/1.8 II | Sigma 70-300 f/4-5.6 APO DG MACRO | Sandisk 2+4GB Ultra II | Naneu Pro Adventure K3L Black | Velbon Ultra LUXi SF statief
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Marx schreefCOLONEn daar ligt het verschil, als het mag is het leuk om te doen, maar zodra het MOET is de lol vaak snel af. :wink:
Inderdaad... een paar extra knopjes is leuk... maar je moet er af en toe ook op drukken... :)
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Gebruikers-avatar
marian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3614
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2004 11:47
WoonplaatsCOLON Maarssenbroek

Hoi Fokke.....ben tijdje niet op het forum geweest en werd gelukkig door iemand anders hier op attent gemaakt. Anders had ik het nog niet geweten :oops:
Jammer maar je weet hoe ik over je denk he :wink:
Spreek je gauw weer.

Groetjes Marian
Life is beautiful... and so is my 40D!

01-01-2007 mijn website www.mariankorte.nl is online!!!!!
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

jeetje zeg!

De ene na de andere stapt op.

Zou zeggen fokke, heel veel plezier nog toegewenst op andere gebieden en spreken elkaar nog wel!

Greetz

Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Gebruikers-avatar
petraholland
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 472
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2006 11:56
WoonplaatsCOLON Vriezenveen (overijssel)
CONTACTCOLON

Erg jammer Fokke, ik hoop dat je hier toch nog langs blijft komen want ik had altijd veel aan jouw uitgebreide commentaar !
Accepteer wat onveranderbaar is, maar verander wat onacceptabel is
Gebruikers-avatar
DigiJosti
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 251
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2006 15:08
WoonplaatsCOLON Barneveld

Hierbij ok aan jou (als Jamie):

Jammer dat er zoveel moderators stoppen juist omdat het nu nodig is.

Ik ben een tijdje geleden een paar jaar lid geweest van een bekend pretparkforum die de meeste wel kennen (themepark.nl) en die werd ook erg bevolkt en het aantal leden steeg met de dag.

Toen waren er ook meer moderators nodig, maar ook waren er mods die stopte vanwege de sfeer die vaker hoog opliep.

Ik kan niks anders zeggen dat dit gewoon normaal is en dat je bij elk bekend (of groeiend) forum dit zal tegenkomen. Hoe meer mensen hoe des te meer eigen meningen en spanningen die zullen ontstaan. Dit is niet te voorkomen maar ook mods zijn mensen dus is het ook wel logisch dat er een tijd komt...

Maar wel bedankt voor je tijd die je erin hebt gestoken als mod dat wordt altijd gewardeerd. Mij lijkt het me neits want ik kan me soms slecht inhouden :wink:
450D ||17-55 2.8 IS USM | binnenkort de 70-300 4-5.6L IS USM | Speedlite 430EX II | Velbon 250R, Manfrotto 334B Auto
Gebruikers-avatar
Zorgeleos
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 756
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2006 10:01
WoonplaatsCOLON 't Gooi

Dank je Fokke!
Verder ben ik maar even stil... :cry:
5D III | 24-70 II | 70-200 2.8 IS II | www.lionfoto.nl
Gebruikers-avatar
newbie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2006 15:41

kan iemand uitleggen wat er bedoeld wordt met veranderende sfeer?

ik loop hier nog niet zo lang rond maar ervaar dit forum niet als erg kritisch. wat voor sfeer probleem is er dan? ik hoef natuurlijk geen details maar vraag me toch af waarom er zoveel mods stoppen.

is het sfeer onder de mods, ergenis over performance of sfeer op het gehele forum?
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

newbie schreefCOLONkan iemand uitleggen wat er bedoeld wordt met veranderende sfeer?

ik loop hier nog niet zo lang rond maar ervaar dit forum niet als erg kritisch. wat voor sfeer probleem is er dan? ik hoef natuurlijk geen details maar vraag me toch af waarom er zoveel mods stoppen.

is het sfeer onder de mods, ergenis over performance of sfeer op het gehele forum?
zit hier al wat langer, maar snap er ook niets meer van hoor.
grt,bouk.
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Laten we dit topic aub houden waar het voor bedoeld is en maak er niet weer een discussietopic van over de sfeer op het forum.
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
newbie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2006 15:41

Nou Martin dat zeg je wel maar ik heb alles afgezocht en kan niets vinden. Ik kom hier zelden tot nooit lompe ongefundeerde kritiek tegen dus ik vraag me echt oprecht af wat bedoeld wordt.

Ik weet dat het allemaal vrijwilligerswerk is, maar ook wij als gebruikers maken een forum en hebben dus recht om te vragen wat er bedoeld wordt. van daar mijn vraag of het gaat om de sfeer op het forum zelf of tussen de mods.ik zie daar geen kwaad in

-edit- en als de sfeer zo slecht is dat er mods weggaan moet er toch juist over gesproken worden?
.
ik bedoel, spreek iemand aan op sfeerverlagend gedrag en ban hem als het niet verbeterd. lijkt me beter dan wachten tot de mods het bijltje er bij neer gooien
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Ja, nou maak je er toch een discussietopic van terwijl ik had aangegeven dat dit niet de bedoeling was.
Als je meer wilt weten over de sfeerverandering die sommige leden proeven of je wilt je mening daarover geven ben je van harte welkom om daar een topic voor aan te maken. Hopelijk komt daar iets constructiefs uit. DIT topic is daar gewoon niet voor bedoeld.
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
newbie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2006 15:41

ok duidelijk. je gaf mij de indruk dat je de discussie niet wilde omdat je

eerder dit topic sloot terwijl daar geen onvertogen woord was gevallen ( http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=37874)
en zojuist aangaf "weer een discussietopic". maar het is je te doen om de plaats waar ik het doe.

laat maar zitten. ik wacht wel tot jullie met een reactie op het hele gebeuren komen of heb ik die gemist?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar