Geen Canon meer bij Digitalstreet Beuningen????

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
CrazyLion
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 336
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2006 20:54
WoonplaatsCOLON Ergens in Limburg

Hoi,

Ik kan me vergissen, het kan ook een fout op de site zijn, maar ik keek vandaag toevallig eens op de site van Digital Street en zag tot mijn verbazing dat Canon helemaal verdwenen is van de site.
Wat je ook zoekt, geen producten van Canon meer...

Zijn er hier meer mensen die dat op is gevallen???

Ik wou al gaan bellen met Beuningen, maar ik dacht, ik zal eens op EOS digitaal kijken. Maar hier zag ik ook nix staan.
Ik heb nu zelfs nog eens op de digitalstreet.nl site gekeken, maar er0 staan geen Canon producten meer op de site. Raar...

Groeten,
Carlos
[size=75] Een te kleine Lowepro Rover AW II met van a[color=red]LL[/color]es en nog wat... [/size]
Gebruikers-avatar
buitenb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2006 21:23
WoonplaatsCOLON Etten Leur
CONTACTCOLON

2 maanden geleden nog een canon lens gehaald daar .....
Eos 5D Mark 2, Eos 5D, canon EF 24-105 F4 IS L, Canon 70-200 2.8 L IS, Canon Ef 28 2.8, Canon Ef 50 1.8 ,Lensbaby 2.0 ,Tokina 100 2.8 macro, Canon 430 EX , Kata 3IN30,Canon S90Is
Gebruikers-avatar
CrazyLion
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 336
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2006 20:54
WoonplaatsCOLON Ergens in Limburg

buitenb schreefCOLON2 maanden geleden nog een canon lens gehaald daar .....
Ik heb er afgelopen zondag nog een Canon TC-80N3 Timer/Afstandbediening voor mijn 30D besteld...

Ik keek vandaag dus eens of die al onderweg was, en zo keek ik ook weer eens op de site van Digital Street.
Ik heb er in het verleden ook diverse spullen gekocht.

Het viel wel meteen op.
[size=75] Een te kleine Lowepro Rover AW II met van a[color=red]LL[/color]es en nog wat... [/size]
paulvandijk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 77
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2007 17:28
WoonplaatsCOLON Nijmegen
CONTACTCOLON

apart, neem aan dat het gewoon iets in de richting van site-onderhoud is?
TeeJay
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2006 07:30

'k heb inmiddels al een berichtje ontvangen.......
Op zich is het wel een vreemd bericht, alsof alleen de Canon producten worden verhuisd :?: :!: :idea:

Goedendag,

Helaas hebben wij de Canon producten momenteel niet meer in ons assortiment. Dit is tevens de reden waarom deze niet op onze site staan aangegeven. Het geheel kan ook niet op bestelling geleverd worden. Binnen twee a drie weken verwachten wij de producten weer te gaan leveren. Dit heeft te maken met de verhuizing van onze verzendafdeling en ons centraal magazijn naar het nieuwe pand.

Hopende u op deze wijze naar tevredenheid geinformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben of opmerkingen dan kunt u ons altijd bellen of e-mailen.

Voor de vragen over uw bestellingen verzoeken wij u om uw bestelnummer bij de hand te houden. Let op! Zonder bestelnummer is het helaas niet mogelijk voor onze administratie om na te gaan of de betaling voor het geheel binnen is.

Met vriendelijke groeten,

Het team van Digitalstreet.nl B.V.
Julianaplein 132-134
6641 CT Beuningen GLD
Tel: 024-6750944
Fax: 024-67543650
info@digitalstreet.nl

Onyx
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1153
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2006 18:19
WoonplaatsCOLON Twente a/d Rijn

Hebben ze niet goed geregeld dan.
[url=http://www.eosdigitaal.nl][img]http://www.onyxonline.nl/External/EosBanner1.gif[/img][/url]
Gebruikers-avatar
kwanon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2005 09:41
WoonplaatsCOLON Heiloo

Ik wil niet zonder kennis negatief reageren over Digitalstreet, maar ik heb zelf een groothandel/webwinkel en ik als je producten 2 weken extra levertijd hebben dan haal je ze niet van je website af!
Dan informeer je je klanten zodra ze een Canon product bestellen dat het 2 weken gaat duren en dan hoop je dat ze de bestelling niet annuleren.
Sterker nog, als dit de reden is zou er op de hoofdpagina een grote aankondiging staan dat de Canon producten over 2 a 3 weken weer leverbaar zijn. Nu staat er helemaal niets.
Als je het mij vraagt is er meer aan de hand...
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Even Apeldoorn (eh, Hoofddorp) bellen?

Jan
Mijn fiets spoort beter dan ik.
eos4all
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4136
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 18:19

sterker nog, de meeste Canon producten hebben zowiezo twee weken levertijd :-(
Gebruikers-avatar
CrazyLion
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 336
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2006 20:54
WoonplaatsCOLON Ergens in Limburg

Een telefoontje met Digitalstreet leverde het volgende op:

Inderdaad in verband met een verhuizing naar een ander magazijn (groter) worden de producten per merk verhuisd en nieuw geteld en geinventariseerd, het gebeurd zo omdat het eenmaal een heel groot assortiment is, en gezien het anders te omslachtig wordt doen ze in groepen. Ze hebben er voor gekozen om dit per merk te doen.
Over 2 weken komt alles weer op de site te staan en dan zal waarschijnlijk NIKON verdwijnen van de site.
Heel karwei als ik het zo moet geloven.

Mijn afstandsbediening is in ieder geval verzonden :D
[size=75] Een te kleine Lowepro Rover AW II met van a[color=red]LL[/color]es en nog wat... [/size]
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Is in ieder geval klantgericht; voor mijn gevoel de verkeerde richting uit.

Hoe kunnen ze zo iets doms doen :!:

Jan
Mijn fiets spoort beter dan ik.
eos4all
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4136
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 18:19

Als je iemand door Beuningen ziet fietsen met een wit/rood doosje tussen zijn snelbinders, dat weet je dat het iemand van DS is, die bezig is met verhuizen :D

2 weken voor alleen Canon, het gaat ze goed zeker.
Gebruikers-avatar
CrazyLion
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 336
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2006 20:54
WoonplaatsCOLON Ergens in Limburg

Ik weet het ook zo net niet...
blijft toch vreemd inderdaad.
Net alsof CANON Nederland de stekker eruit getrokken heeft bij DS... :roll: :?

Maar zoals ze al aan de telefoon vertelden vanmorgen,
zou het binnen 2 weken opgelost zijn.
Als ze alle merken zo op deze manier af moeten werken zijn ze wel een paar maanden zoet :roll:
[size=75] Een te kleine Lowepro Rover AW II met van a[color=red]LL[/color]es en nog wat... [/size]
Gebruikers-avatar
Zitha
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 106
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 11:36
WoonplaatsCOLON Arnhem
CONTACTCOLON

CrazyLion schreefCOLONNet alsof CANON Nederland de stekker eruit getrokken heeft bij DS... :roll: :?
Ik zag het ook en vind het ook erg vreemd. Je kunt ook de levertijd aanpassen.... toch??
Misschien dan toch ook weer niet zo vreemd gezien mijn dubieuze Canon camera die ik bij hun gekocht heb.......
Een wijze uil is toch ook ooit eens gewoon als uilskuiken begonnen
Canon EOS 40D|350D|EF 70-200L 4.0|EFS 18-55|EF 50mm 1.8|Sigma DG 150mm 2.8 Macro
Gebruikers-avatar
CrazyLion
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 336
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2006 20:54
WoonplaatsCOLON Ergens in Limburg

Zitha schreefCOLON
CrazyLion schreefCOLONNet alsof CANON Nederland de stekker eruit getrokken heeft bij DS... :roll: :?
Ik zag het ook en vind het ook erg vreemd. Je kunt ook de levertijd aanpassen.... toch??
Misschien dan toch ook weer niet zo vreemd gezien mijn dubieuze Canon camera die ik bij hun gekocht heb.......
Ja, ik moet wel zeggen dat ik er door de jaren heen meerdere spullen besteld heb, en dat alles verder keurig netjes afgehandeld is, en klantvriendelijkheid is ook heel goed naar mijn mening.
De producten die ik gekocht heb bij DS liggen ook in één lijn met mijn verwachtingen ervan. Dat dan weer wel.

Ik vind het alleen erg vreemd dat alles van Canon gewoon van de site verdwenen is zonder enige aankondiging ofzo. Al dan niet op de site of per mail.
Zeker omdat ik afgelopen weekend nog een onderdeel van Canon besteld heb.
Kleine moeite lijkt mij om dan je klanten (die geregistreerd staan) in ieder geval iets te laten weten.

Nu heb ik dus vandaag mijn TC-80N3 afstandsbediening van Canon netjes binnen gekregen. Meteen uitgeprobeerd op mijn 30D en het werkt uitstekend.
Verder zoals ik eigenlijk ook gewend ben van DS.

Ik heb dat afgelopen morgen dus ook nog verteld, dat ze beter ff een mailtje rond kunnen sturen naar de geregistreerde klanten met de nodige uitleg / toelichting. Dat is toch wel het minste wat ze kunnen doen.
Nu help je de mooiste indianenverhalen de wereld in, omdat iedereen gaat speculeren over van alles en nog wat.

Al met al niet echt slim van DS.
[size=75] Een te kleine Lowepro Rover AW II met van a[color=red]LL[/color]es en nog wat... [/size]
Gebruikers-avatar
Zitha
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 106
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 11:36
WoonplaatsCOLON Arnhem
CONTACTCOLON

CrazyLion schreefCOLONNu help je de mooiste indianenverhalen de wereld in, omdat iedereen gaat speculeren over van alles en nog wat.
Indianenverhalen of niet.......... de tijd zal het leren.
Een wijze uil is toch ook ooit eens gewoon als uilskuiken begonnen
Canon EOS 40D|350D|EF 70-200L 4.0|EFS 18-55|EF 50mm 1.8|Sigma DG 150mm 2.8 Macro
Gebruikers-avatar
Roland
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 157
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2005 14:55
WoonplaatsCOLON Lierop
CONTACTCOLON

Ik wa svandaag ook erg verbaasd over het niet zien van Canon op hun site. Ik had dit topic nog niet gezien.

Het is natuurlijk gissen, maar het zou me niks verbazen als het iets soortsgelijk is als wat er met Crown is gebeurd (was crown?).

Ik heb afeglopen zomer/najaar de 400d bij ds gekocht. Netjes geleverd voor een hele mooie prijs. Maar wel een Zwitserse verpakking, dat lijkt dus op de parallel import en daar houdt Canon nederland niet van.
Groetjes, Roland

Canon EOS | Panasonic Lumix
Gebruikers-avatar
CrazyLion
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 336
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2006 20:54
WoonplaatsCOLON Ergens in Limburg

Roland schreefCOLON
Ik heb afeglopen zomer/najaar de 400d bij ds gekocht. Netjes geleverd voor een hele mooie prijs. Maar wel een Zwitserse verpakking, dat lijkt dus op de parallel import en daar houdt Canon nederland niet van.
Mijn 30D komt ook van Digitalstreet.
Ik heb mijn verpakking eens bekeken.
Viel wel op dat er Duits- / Franstalige documentatie bij zat...
Zou dus ook inderdaad Zwitsers kunnen zijn.

Ik heb de doos er ff bijgepakt, ben toch benieuwd nu, en inderdaad.
De Cashback 2007 sticker geeft ook prijzen aan in € en CHF (zwitserse francs) :? :? :?

Nu begin ik ook weer te twijfelen...
Ik heb zo mijn vermoeden, maar we wachten wel even af.
Ik krijg voor mijn 30D body dus €100,- of CHF 160,- terug... :roll:
[size=75] Een te kleine Lowepro Rover AW II met van a[color=red]LL[/color]es en nog wat... [/size]
Gebruikers-avatar
FrankSchouenberg
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 20 Jun 2007 22:35
WoonplaatsCOLON Almere

30D en 400D staan weer op de site. Deze hebben ze blijkbaar al geteld :wink:
30D - 17-85 IS USM - 70-200 [color=red]L[/color]4 IS USM - 4GB Extreme III
Gebruikers-avatar
CrazyLion
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 336
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2006 20:54
WoonplaatsCOLON Ergens in Limburg

Inderdaad,

en bij de objectieven hebben ze de EF 55-200mm f/4.5-5.6 II USM en de Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 ook al geteld 8)

Misschien wordt het dan toch nog wat...
Ik hoop alleen dat de prijs nu niet omhoog gaat.
Ik ben zelf namelijk langzamerhand op zoek naar de EF 24-105 F4 L lens...
[size=75] Een te kleine Lowepro Rover AW II met van a[color=red]LL[/color]es en nog wat... [/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar