De vlag hangt uit

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Edge
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 15:48
WoonplaatsCOLON Enschede
CONTACTCOLON

Kon het niet laten deze foto te maken, en fototechnisch vind ik hem ook leuk :D

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=80882[/img]
[size=75]Canon [color=#006699] EOS 350D[/color] | Canon [color=#006699]EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 II[/color] | Canon [color=#006699]EF 50mm f/1.8 II[/color][/size]
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

dat laatsje vind ik dus niet, maar ik ben dan ook niet geslaagd, in ieder geval gefeliciteerd.
Fotograferen is kijken niet klikken.
Onyx
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1153
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2006 18:19
WoonplaatsCOLON Twente a/d Rijn

Gefeliciteerd!!! fototechnisch ben je neit helemaal geslaagd.
[url=http://www.eosdigitaal.nl][img]http://www.onyxonline.nl/External/EosBanner1.gif[/img][/url]
Edge
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 15:48
WoonplaatsCOLON Enschede
CONTACTCOLON

Hehe dankje :D Kan iemand ook vertellen wát er precies niet geslaagd is? Anders steek ik er niks van op ;)
[size=75]Canon [color=#006699] EOS 350D[/color] | Canon [color=#006699]EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 II[/color] | Canon [color=#006699]EF 50mm f/1.8 II[/color][/size]
paulvandijk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 77
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2007 17:28
WoonplaatsCOLON Nijmegen
CONTACTCOLON

De blaadjes vind ik opzich wel een leuk effect geven (maakt het wat minder saai) maar ze hangen er ook zodanig bij dat je het jusit als 'per ongeluk' / foutje zou kunnen zien, de rest van het plaatje heeft weinig met die blaadjes te maken bovendien. verder wat slordigheden: de stukjes raam (neem ik aan) boven je dakgoot die er nog net opstaan, de schorsteen (of wat dat witte ding ook mag wezen) daar links. de lucht is nogal saai, het huis staat nogal scheef wat opzich een keuze kan zijn, maar ik vind het storend. verder, mja, het is vooral gewoon niet zo spannend zo'n plaatje als deze, een vanaf ooghoogte gemaakt plaatje van wat stenen in de vorm van een huis met een vlaggetje. ik kan me voorstellen dat je van een plaats als recht-onder de vlag, of verder weg tegen de muur zodat de vlag er wat meer 'uitspringt' of uit een van de ramen naast de vlag hangend, misschien wat spannendere plaatjes kan maken van zo iets.

of misschien ook leuk om de vlag mee te nemen op een tochtje door de stad, plant je em op iets excentriekere plaatsen (tussen andere vlaggen, als hoekvlag bij een voetbalveld, in een mooi stukje natuur, bij je school) of neem je de vlag in de hand en maakt er een toepasselijk (zelf)portret mee, of maak je een mooi of juist heel rommelig stilleven met ál je schoolspullen erbij, of je maakt een collage in photoshop, of... - achja ik zeg ook maar wat, vind het plaatje zo in ieder geval niet zo spannend, wilde ik maar even zeggen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar