Laatste Topics ?

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
idus
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2006 01:07
WoonplaatsCOLON Almere

Hi,

Wanneer komt dit weer terug? Ik weet dat jullie er mee bezig waren maar dat is al een paar maanden geleden.... :? Ik mis het erg op jullie site?

gr,
Idus
[size=84]Canon 400D | EF 18 -55, EF 55 -200 USM | BG3 grip | lowepro slingshot 100[/size]
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Is het niet gewoon handiger om dit per PB aan een desbetreffende admin / mod te vragen?

In plaats van een heel nieuw topic te openen?
Laatst gewijzigd door 1 op BasZ, in totaal 22 keer gewijzigd.
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Gebruikers-avatar
bobeldijk
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1526
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2004 17:57
CONTACTCOLON

BasZ schreefCOLONIs het niet gewoon handiger om dit per PB aan een desbetreffende admin / mod te vragen?

In plaats van een heel nieuw topic te openen?
Ik zat eigenlijk met precies dezelfde vraag.......
Soron
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 14:13
WoonplaatsCOLON Leeuwarden / Klazienaveen
CONTACTCOLON

Nee, want ik wil het ook wel eens weten....
Gebruikers-avatar
Wheely
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2638
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2005 22:11
WoonplaatsCOLON midden in brabant

Laatste topics ??? Wasda ??

Is dat het volgende ?
Als ik inlog, dan ga ik altijd zoeken naar alle berichten die zijn binnengekomen, sinds ik voor de laatste keer had uitgelogd..

Zal wel niet... :twisted:
Wheely wil leren van forumleden !!

www.wheel-of-art.nl
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
myrddin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 604
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2006 13:22
WoonplaatsCOLON De Meern
CONTACTCOLON

Ik denk dat ie bedoeld op de community page (home page van eos). Daar stond altijd links een rij of was het rechts (te lang geleden) de laatste nieuwe topics...
[size=75]niets om over op te scheppen :D maar wel een aantal leuke tassen vol met spullen[/size]
Gebruikers-avatar
petuut
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4837
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2007 23:11
WoonplaatsCOLON Ergens in Limburg

myrddin schreefCOLONIk denk dat ie bedoeld op de community page (home page van eos). Daar stond altijd links een rij of was het rechts (te lang geleden) de laatste nieuwe topics...
Ja, dat bedoelt ie volgens mij ook. En dat mis ik inderdaad ook. Vond ik altijd erg handig. Kon je precies zien wat de laatste topics waren die binnenkwamen.

Groet, Ruud
De mooiste shoots maak je in Limburg
Gebruikers-avatar
idus
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2006 01:07
WoonplaatsCOLON Almere

Ja dat bedoel ik idd. Dan zie je alleen de laaste "nieuwe" topics en niet de "nieuwe" reacties
[size=84]Canon 400D | EF 18 -55, EF 55 -200 USM | BG3 grip | lowepro slingshot 100[/size]
paulvandijk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 77
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2007 17:28
WoonplaatsCOLON Nijmegen
CONTACTCOLON

dat onder genoemde newposts is toch net zo gemakkelijk (-> veel gemakkelijker), nieuwe topics kan je er zelf wel tussenuit vissen. ik vind het op een homepage altijd juist afleidend + lelijk zo'n module.
Gebruikers-avatar
idus
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2006 01:07
WoonplaatsCOLON Almere

paulvandijk schreefCOLONdat onder genoemde newposts is toch net zo gemakkelijk (-> veel gemakkelijker), nieuwe topics kan je er zelf wel tussenuit vissen. ik vind het op een homepage altijd juist afleidend + lelijk zo'n module.
Ben bang dat we van mening verschillen. Ik vind/vond het juist overzichtelijker en iets toevoegen aan de homepage. En ik merk, door deze topic, dat er meer forumleden deze voorkeur hebben...
[size=84]Canon 400D | EF 18 -55, EF 55 -200 USM | BG3 grip | lowepro slingshot 100[/size]
Musicjohn
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5315
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2005 14:57
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

BasZ schreefCOLONIs het niet gewoon handiger om dit per PB aan een desbetreffende admin / mod te vragen?

In plaats van een heel nieuw topic te openen?
Nee, want er zijn er meer die graag een antwoord op deze vraag zouden willen vernemen. :lol:
DISCLAIMER: alles wat ik schrijf is mijn mening en beslist geen voldongen feit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Everyone can take a picture, but only few can make a photograph
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Hier kan ik wel even op reageren al kan ik niet het verlossende antwoord geven.
Die weergave van de laatste geplaatste topics is destijds verwijderd omdat dit een heleboel malaise gaf in de performance van het forum. Toen is ook medegedeeld dat we nog niet wisten of en wanneer dit terug zou komen.
De performance van het forum is intussen aardig verbeterd. We horen ook weinig klachten meer gelukkig. Het is alleen nog niet optimaal, zo krijg ikzelf nog regelmatig een foutmelding bij het zoeken naar de laatste reacties.
Om het forum storingsvrij te laten lopen (bij de enorme aanwas van leden/kijkers) hebben MaartenW, Xiphias en Hades besloten dat er flink geinvesteerd moet gaan worden in nieuwe hardware en nieuwe software. Die nieuwe hardware is intussen zo goed als rond. Dat is overigens behoorlijk te merken. De nieuwe software is een heel ander verhaal. EOSDigitaal is niet een PHP forum dat kant-en-klaar te downloaden is, het is in de loop van de tijd enorm aangepast. Daarom wordt nu een compleet nieuwe versie gemaakt die het hoofd moet kunnen gaan bieden aan de uitdagingen van de toekomst. Dat kost 'even tijd' . Behoorlijk veel tijd. Een indicatie wanneer dit afgerond zal zijn is voorlopig niet te geven. Als die nieuwe versie klaar is, zal dat ook nog eens geimplementeerd moeten worden. Data overzetten etc.
Vraag mij verder geen technische details, want van PHP heb ik echt geen jota verstand :?
In ieder geval hoop ik enigzins duidelijk gemaakt te hebben dat we voor de functie van de laatste tien nieuwe topics nog geen beeld hebben van wanneer dat terug zal komen.
Tot die tijd zullen we ons moeten behelpen met de functie "berichten sinds laatste bezoek" Als laatste opmerking daarbij nog dat de mensen die dit alles in elkaar gaan zetten net zoals jij en ik gewoon nog een baan en gezin er bij hebben. Alles moet dus in de spaarzame vrije tijd gebeuren.
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar