Digimate III Plus

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
Erik Mulder
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 779
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2007 23:00
WoonplaatsCOLON Vlissingen
CONTACTCOLON

Peije schreefCOLONWeet iemand of de Seitec P2S imagetank (Digimate III) dezelfde, of de opvolger als de Digimate ?

Ik vond deze aanbieding

Ik had de VP2160, maar die kon niet tegen stuiteren :roll: dus nu opzoek naar een ander...
ja, volgens mij is ze precies hetzelfde. Ik heb die van mij (digimate III) naast m'n scherm gehouden en behalve de naam en die rode letters rechts onder is ze precies hetzelfde. Ook de oude prijs was gelijk aan die van mij. Maar of ze ook "stuiterproof" is durf ik niet te zeggen. Heb het maar niet uitgeprobeerd. Stel je voor........ :oops: en dan kan ik om een nieuwe.
Materiaal: 1000D met grip, 50D met grip, 7D mark II, Sigma 18-50mm DC, Sigma 17-70mm DC Macro, Canon 50mm, Sigma 10-20mm DC-USM, Sigma 55-200mm DC,Tamron 70-300mm, Tamron 18-200mm, diverse flitsers, wat klein spul.Nu nog tijd om het te gebruiken!
Gebruikers-avatar
Erik Mulder
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 779
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2007 23:00
WoonplaatsCOLON Vlissingen
CONTACTCOLON

Peije schreefCOLONWeet iemand of de Seitec P2S imagetank (Digimate III) dezelfde, of de opvolger als de Digimate ?

Ik had de VP2160, maar die kon niet tegen stuiteren :roll: dus nu opzoek naar een ander...
ja, volgens mij is ze precies hetzelfde. Ik heb die van mij (digimate III) naast m'n scherm gehouden en behalve de naam en die rode letters rechts onder is ze precies hetzelfde. Ook de oude prijs was gelijk aan die van mij. Maar of ze ook "stuiterproof" is durf ik niet te zeggen. Heb het maar niet uitgeprobeerd. Stel je voor........ :oops: en dan kan ik om een nieuwe.
Materiaal: 1000D met grip, 50D met grip, 7D mark II, Sigma 18-50mm DC, Sigma 17-70mm DC Macro, Canon 50mm, Sigma 10-20mm DC-USM, Sigma 55-200mm DC,Tamron 70-300mm, Tamron 18-200mm, diverse flitsers, wat klein spul.Nu nog tijd om het te gebruiken!
Gebruikers-avatar
Peije
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6006
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2006 17:44
WoonplaatsCOLON Putte - Belgie
CONTACTCOLON

BEdankt voor je reactie ! Dan gaat die het wordn... Ik heb hier nog een 80 GB HD liggen die ik voor m'n vosonic had gekocht (ik dacht eerste dat alleen de HD was gecrashed) Dus dan kan ik binnenkort weer veel te veel foto's maken tijdens een shoot.... Maar nu blijft ie wel rustig liggen tijdens het kopieren, en ga ik niet meer rondwandelen.....
kjiratsiekoedel
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2007 08:01
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

schopje...

ik heb net de Digimate III binnen. Maar ik krijg 'm niet aan de praat.

Over de nacht opgeladen en gisteren HDD in gedaan.
HDD was al FAT32 geformatteerd.

Maar ik krijg 'm niet aan. Als ik hem opstart licht het scherm soms even kort op.
De accu had trouwens ook baggerweinig spanning aldus de multimeter.

Mijn vraag is welke kleur het ledje op de Digimate brandt wanneer hij aan het stopcontact hangt? Bij mij rood.
Canon eos 350D | Sigma 18-50 2.8 EX DC macro + Hama HTMC UV 390 | Canon EF 70-300mm 1:4-5.6 IS USM + Hama UV 390 ghostless MC | Metz mecablitz AF-1
Gebruikers-avatar
Peije
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6006
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2006 17:44
WoonplaatsCOLON Putte - Belgie
CONTACTCOLON

Bij mij hielp het om het aanknopje even iets langer ingedrukt te houden, en dan los te laten. Toen ging die wel aan.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar