foto vesten van canon te koop

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
fluppie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 797
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2005 11:35

kwam een advertentie tegen met canon vesten voor €80.00

Tel 0651 658157

Afbeelding
Canon 1D en een zwart ding met de naam 1D markII en nog een heleboel meer
fireblade

Via Ebay in Hong Kong kost een Canon photovest 50 euro (zelfde als op de foto). Binnen een week had ik deze binnen. Mooie lichte stof, sterk en heel veel zakken waar je spullen in kan doen. Ik heb met verschillende shoots dus geen rugzak meer maar de lenzen in de zakken mee. en naar mijn weten hebben nu een aantal meer mensen van dit forum het photovest.

http://cgi.ebay.com/Genuine-Canon-Profe ... dZViewItem

voor voorbeeld foto's van het vest zie topic:
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=39307
Ik sta daar verschillende malen op.

Gr. Chris :wink:
Musicjohn
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5315
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2005 14:57
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

Iets zegt me dat dit geen originele Canon vesten zijn en dat de verkoper in NL ze bij dezelfde persoon in Hong-Kong heeft gekocht. Denk er dus ook nog een slaatje uit te kunnen slaan. :?

Een nagenoeg identiek vest maar dan zonder het Canon borduurwerk kost 15 Euro. :wink:

Modbreak Mark: Off-topic teksten weg gehaald.
DISCLAIMER: alles wat ik schrijf is mijn mening en beslist geen voldongen feit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Everyone can take a picture, but only few can make a photograph
Gebruikers-avatar
Bagtjuh
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2333
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2005 15:25
WoonplaatsCOLON Veenhuizen

Of het orgineel is of niet dat maakt mij niets uit,als het maar funktioneel is.

En als je goed naar de foto's kijkt waar chris op staat zie je dat er veel mee te doen is.
En daar gaat het mij weer om.

En er staat toevallig een heel mooi logo op :lol:
Only after the last tree has been cut down.....only when the last river has been poisoned........only when the last fish has been caugth......only then you will find out that money can not be eaten......Lets all take care of mother earth!!
Musicjohn
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5315
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2005 14:57
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

Ennuh.... functioneel is dat vest van 15 Euro ook. Heeft alleen geen "Canon" erop geborduurd. :lol:

:wink:

Modbreak Mark: Off-topic teksten weg gehaald.
DISCLAIMER: alles wat ik schrijf is mijn mening en beslist geen voldongen feit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Everyone can take a picture, but only few can make a photograph
fireblade

Of het nou origineel is of niet. Maakt me eigenlijk niet uit. Het vest is van goede kwaliteit en als je de prijzen vergelijk met een goed visvest is het Canonvest niet duur. En dat er ook nog een leuk logo opstaat van Canon is meegenomen.

Maar iedereen mag van mij voor 15 euro een bodywarmer van de Zeeman dragen hoor maakt mij niet uit. Want een mooie bodywarmer kost ook bij een normaal warenhuis rond de 50euro! Ik heb deze en bevalt me prima.

gr. Chris 8)
Canon Jack
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2459
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2005 19:37
WoonplaatsCOLON Beek (LB)
CONTACTCOLON

musicjohn schreefCOLON
Een nagenoeg identiek vest maar dan zonder het Canon borduurwerk kost 15 Euro. :wink:
Waar kun je die dan krijgen John?

Ik ben wel geinteresseerd in zo'n vest. Canon tekst erop of niet. Zolang het maar werkt.

Gr
Jack
[url=http://www.one-eyephoto.nl]Mijn website[/url] [b][color=red]UPDATED!![/b][/color]
Verkoop je foto's op [b][url=http://submit.shutterstock.com/?ref=54595]Shutterstock[/url][/b].
fireblade

Canon Jack schreefCOLON
musicjohn schreefCOLON
Een nagenoeg identiek vest maar dan zonder het Canon borduurwerk kost 15 Euro. :wink:
Waar kun je die dan krijgen John?

Ik ben wel geinteresseerd in zo'n vest. Canon tekst erop of niet. Zolang het maar werkt.

Gr
Jack
Zeeman of Lidl zijn er wel meer. Betaal je waarschijnlijk rond de 10 euro?

Alleen ben reeël dit vest is voor zijn geld echt niet duur. Volop zakken, plastic ringen eraan voor een niet te zwaar 1 been statief, sterke stof, goede kleur, en de stof ademt ook voldoende en is bij warm weer ook lekker te dragen en daarbij nog het logo van Canon.


Gr. Chris :roll:
Laatst gewijzigd door 1 op fireblade, in totaal 5 keer gewijzigd.
fistkikker
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 504
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2006 18:03
WoonplaatsCOLON almere

Wat zijn we weer lief voor elkaar.

Kennelijk is het een prima vest voor 15 euro met een borduursel erop waar men 65 euro voor overheeft (of 35, als je 'm uit bokkiwokkieland laat komen).

Moet ieder voor zich weten. Prima toch? Kunnen we het nu weer over het al dan niet bestellen van evest hebben?

Ik wil op zich best een vest, maar of dat deze is, geen idee. Ik zou wel eerst willen passen...
fireblade

fistkikker schreefCOLONWat zijn we weer lief voor elkaar.
Ja kan wel zijn maar voor 15 euro kan je niet zo'n vest kopen dat is onzin.

Maar over het bestellen. Ik heb een Large en ben 175cm. De maat is net aan. Bestel een XL. En als je wilt passen effe naar Hong Kong gaan :lol:

Gr. Chris :wink:
Laatst gewijzigd door 1 op fireblade, in totaal 5 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Graag idd weer on-topic a.u.b.

Wat iedereen te besteden heeft en wel of niet Canon op zijn vestje heeft staan / wil hebben is even niet aan de orde...
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Soron
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 14:13
WoonplaatsCOLON Leeuwarden / Klazienaveen
CONTACTCOLON

Dejavu? :P

Naar de vest van 15 euro ben ik ook wel benieuwd. Dacht namelijk dat ze veel duurder waren. :)[/url]
MarkGrob
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1795
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2006 15:35
WoonplaatsCOLON Duiven
CONTACTCOLON

Dames en heren,

Ik heb even alle off-topic-, budget-, prijs- en uitgaven discussies uit de reacties hiervoor gehaald...

Graag zoals BasZ al aangaf weer ontopic over het vest alleen en aanverwante zaken bijv. waar eventueel andere vesten te krijgen zijn.

Een discussie over vesten, de verschillen en de prijzen zijn prima. Persoonlijke aanvallen en uitlokkingen worden niet geaccepteerd.
[size=75][url=http://www.markgrob.nl/]Mark Grob Fotografie[/url][/size]
Gebruikers-avatar
Wietse
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2006 23:10
WoonplaatsCOLON Emmeloord

Soron schreefCOLONDejavu? :P
Maar wel een Dejavu met een slotje... :wink:

Maar heb ook wel belang bij een maatje XL fotovest lijkt me erg handig.
Misschien iets voor Martijn voor bij de handel in accu's e.d.?
En dat logo je kan mooi vinden of niet maar het staat wel interessant.
Canon EOS 400D + div. speeltjes / [url=http://www.flickr.com/photos/sjaool/]Flickr Gallery[/url] / [url=http://gallery.zoom.nl/user/19924/sjaool/myimages/]Zoom Gallery[/url]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar