Mijn eerste foto met kader

Zet hier je bewerkte en onbewerkte foto neer en leg uit hoe je het hebt gedaan en/of laat anderen je onbewerkte foto ook bewerken.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Bianca Hilhorst
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 17 Nov 2006 12:08
WoonplaatsCOLON Gorinchem

Dit is de eerste foto waar ik met Bordermaker een kader omheen heb gezet. Verder is de foto onbewerkt en alleen maar verkleind

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=83839[/img]
Niet geschoten is altijd mis
MarkGrob
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1795
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2006 15:35
WoonplaatsCOLON Duiven
CONTACTCOLON

Volgens mij kan bordermaker ook foto's verscherpen. Dat zou ik altijd doen na het verkleinen van de foto.

Bij het verkleinen van de foto worden namelijk altijd pixels weg gegooid, dus kan je daardoor detail in de foto kwijt raken. Door het de verkleinde foto een beetje te verscherpen, kan je de foto weer bijna net zo scherp maken als die was in het orginele grote formaat.
[size=75][url=http://www.markgrob.nl/]Mark Grob Fotografie[/url][/size]
Gebruikers-avatar
pinkie and some brain
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2006 21:50
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Bianca,

Het is toch nog gelukt! Voor een eerste poging vind ik hem helemaal niet slecht, ik ben zelf alleen niet zo van de zwarte kaders, zie ze liever in het wit of in ieder geval een lichte tint.
Inderdaad wat MarkGrob zegt een beetje USM toepassen in Bordermaker. Je zal even moeten pieren met de instellingen, als je wilt kan ik mijn instellingen wel even per PB naar je toe doen (die heb ik gewoon als default staan), gaat in 90% van de gevallen goed.

Simon
Ik rust mijn koffer :wink:
Geen Canon meer, maar Fuji...
X-M1, XF18-55mm F2.8-4 R LM OIS, XF27mm F2.8
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar